Gå til innhold

– Dere vil bli begeistret (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897

Håper på noe helt nytt konsept for min del. Uansett hva det er blir det genialt. Som alltid. Har ikke spillt fullstendig gjennom Diablo og Diablo 2, men har Diablo 1 liggende og Diablo 2 LoD, så om det blir en 3'er, så kommer jeg nok til å spille gjennom disse for å få med meg historien :)

Lenke til kommentar
Greit nok at Diablo fremdeles lever i beste velgående, men hadde det ikke hatt noe med et nytt Diablo å gjøre, så hadde vel ikke Svartmannj vært profilert såpass heller?

 

Jeg har landa på at det enten er D3 (symbolisert ved at Blizzard Franchisene kommer "full circle" på tegningen, på WWI plakaten, og med symbolene, eller at de viser frem de tre kjente for å legge til én til... det virker som de to mest sansynelige teoriene, synes jeg.

 

Tegningen virker ganske tydelig at er en fyr i lilla kåpe eller no som står foroverbøyd mot venstre og bort ifra skjermen. Jeg tror kanskje vi skimter et langt, rødt øyebryn. Men hva faen denne tegningen betyr for noe, det vet jeg ikke :)

Endret av guardianpegasus
Lenke til kommentar
Håper for guds skyld at det ikke er Diablo Online eller et eller annet MMO aktig. Diablo 3 hadde vært konge, men orker ikke flere MMO's... Det som bekymrer meg er at Blizzard veit jo at de tjener fett med cash på MMO's =( Men med tanke på at de fortsatt gir ut ekspansion packs til WoW er det jo litt rart å gi ut et spill som rivaliserer seg selv... Oh well
En ny MMO ville ikke nødvendigvis ha vært rivaliserende til WoW... Si de gir ut WoTLK i år (innen overskuelig fremtid) og så en ny MMO mot slutten av neste år. Da vil de ha sikret seg med at folk kan fortsette å spille WoW frem til de gir ut sin neste MMO...
Lenke til kommentar

Tror d blir "World of StarCraft".

Synes "isen" på forsiden ser ut som de krystallene man bruker i StarCraft som resurser.

Å vist det er is, hva er da sammenhengen med et eventuelt Diablo 3? (Ikke at det trenger å være noe sammenheng =P)

Endret av TheOats
Lenke til kommentar
Hums. Jeg beit meg merke i at denne "splash" screenen bare lå ute på wow-europe.com/worldofwarcraft.com og blizzard.com siden, men ikke på starcraft2.com, eller diablo2 siden f.eks.

 

Får meg til å tenke at det nok sannsynligvis er WotLK release dato som blir annonsert.

 

Blizzard ville aldri gjort noe så dumt, bygget opp spenningen såpass mye, bare for å si at Wotlk kommer ut den datoen.

 

Som Rob Pardo sier:

 

På spørsmål om selskapet vil annonsere et nytt spill på sin egen messe i helgen, svarte Pardo ifølge Eurogamer:

 

- Vil du at jeg skal annonsere spillet før vår annonsering? Ikke ta det ille opp, men jeg tror det er omlag 300 mennesker her, og jeg kommer til å bli revet i filler av 8000 [på Worldwide Invitational] hvis jeg avslører noe her. Det kommer til å bli veldig spennende, og jeg tror alle her vil bli veldig begeistret over annonseringen.

 

Edit: Link

Endret av CK_
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Etter dagens oppdatering, blir jeg mer overbevist om at det er noe alá Diablo. Bare sammenlign øynene inne i røykeen med de tidligere Diabloene sine øyne.

 

Ser også ut som om skyggen er mørkere i en hornformet fasong ut av "hodet".

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Boubbie hos mmo-champion har vel forsåvidt vært den første ute med både WotLK og Deathknight nyhetene for en stund tilbake, og han mener visst det er Diablo 3... Litt spennende er det jo >.<

 

Blir det D3, blir dette en helg med utrolig mye alkohol >.<

Endret av TheScorp
Lenke til kommentar
Det ser ut som to djevelske katteaktige øyne ja... men kan vel også være både Protoss og en eller annen skapning ifra WoW, eller noe nytt.
Er meget spent på hva vi får i dag. Teorien om at bildet er en hyllest til Diablo II artist Micheal Dashow virker interessant. Med D, O og W så langt kan dette fortsatt stemme. I tillegg kan den lilla tingen være en hvalross, noe som er kjennetegnet til Dashow...

 

Neste bokstav ble P, så da røk den teorien... Blizzard er flinke til å ikke gi for mye så vi kan gjette...

 

Eller kanskje det bare er Micheal Dashows hvalross. Det hadde vært en slager.

 

Nei, uff, nok tull nå :p

Endret av Nuust
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...