Gå til innhold

– Dere vil bli begeistret (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg er ganske sikker at dette er Diablo i en eller annen form det er snakk om. bare sjekk på "stilling ledig" seksjonen på Blizzard sine sider...

 

Er vel en smule seint å rekruttere folk ETTER å ha announca et spill. Dette har nok blitt jobba med ei god stund allerede

Lenke til kommentar

Tror ikke det blir noe "Diablo3", heller et Diablo-MMO..

 

 

Hvorfor?

De har jo alt sagt at de utvikler et nytt MMO (en stund siden de sa det nå)

Det er jo ikke likt Blizzard å si at de jobber med noe før de faktisk har annonsert det selv, så det var litt merkelig at de faktisk bekreftet og innrømmet at de har jobbet endel på et helt nytt MMO-spill for en tid tilbake.

 

 

En annen ting er jo at Blizzard er jo ikke kjent for å jobbe med så mange ting på engang, nå jobber de jo alt med StarCraft2, Wrath of the Lich-King og dette "ikke annonserte" nye MMO-spillet, skal de liksom da hoppe på et fjerde spill? Det er da overhode ikke likt Blizzard?

 

 

 

Nei tror det har noe med Diablo å gjøre, men ikke at det er et "Diablo3" men at dette nye mmo-spillet som de jobber med blir et Diablo-MMO.

Lenke til kommentar
Tror ikke det blir noe "Diablo3", heller et Diablo-MMO..

 

Hvorfor?

De har jo alt sagt at de utvikler et nytt MMO (en stund siden de sa det nå)

 

sant at de har nevnt et nytt MMO men det er viktig å få med at de sa det var en ny IP.

ip er intelligent property. Diablo er en IP, så de jobber med en IP som "ingen" vet hva er enda.

Men det er så kort tid siden at jeg blir overrasket om det kommer noe store greier om det spillet enda.

Lenke til kommentar

Angående WarCraft IV er det mer eller mindre bekrefta flere ganger allerede, så det er nok ikke det de snakker om nå. Med tanke på stinkeren WC3 gjør det meg ingenting. ;) (greit nok spill, men jeg likte det ikke i det hele tatt. Prøvde til og med å jukse meg gjennom det til slutt for å se historien, men gikk lei allerede før Frozen Throne. Slet meg gjennom den også, men bare for å ha det gjort.) :)

 

http://www.virtualreality.ca/archives/Real...ft-4-013679.php

 

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...74921&sid=1

 

Kort sagt trenger de noe å jobbe med etter StarCraft II, og WarCraft IV er definitivt noe de tenker på. Problemet er ikke å gidde lage det, men å få historien til å passe inn sammen med de andre WarCraft-spillene og historien i World of WarCraft. :)

Lenke til kommentar
Kort sagt trenger de noe å jobbe med etter StarCraft II, og WarCraft IV er definitivt noe de tenker på. Problemet er ikke å gidde lage det, men å få historien til å passe inn sammen med de andre WarCraft-spillene og historien i World of WarCraft. :)

Eg håpar dei fortsetter der WC3 slapp, WoW har tilført så mykje merkeleg som ikkje passar inn i historien at dei kan like godt hoppe over den delen.

 

Dessutan hadde WC-fansen gått glipp av mykje lore i WoW. Ikkje alle WC-fans som har spelt WoW.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Angående WarCraft IV er det mer eller mindre bekrefta flere ganger allerede, så det er nok ikke det de snakker om nå. Med tanke på stinkeren WC3 gjør det meg ingenting. ;) (greit nok spill, men jeg likte det ikke i det hele tatt. Prøvde til og med å jukse meg gjennom det til slutt for å se historien, men gikk lei allerede før Frozen Throne. Slet meg gjennom den også, men bare for å ha det gjort.) :)

 

 

Du mener vel ikke at WCIII var et dårlig spill, men at det bare var din mening? Håper det, for WCIII var en absolutt bestselger som fortsatt selger godt. Gode anmeldelser har det også fått, over hele verden, inkludert en 10/10 her på gamer. Personlig liker jeg WCIII, inkludert TFT, bedre enn Diablo, selv om også det er et storspill.

 

Angående Diablo-MMO er det kanskje det jeg tror mest på nå. Som sagt før er det ikke likt Blizzard å jobbe med fire spill samtidig, pluss at de har sagt at de jobber med en MMO. Men allikevel, det ville vært likt spillbransjen å gjøre masse ståk ut av kun å fastsette dato på et spill som allerede er annonsert (WOTLK). Heldigvis er ikke Blizzard som resten av spillbransjen.

Lenke til kommentar

Kan virke som StarCraft Online (eller annet imponerende navn på det) er det hemmelige spillet:

http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=9274.msg124986

 

Spesielt tradingmarkets.com linken virker spennende.

Alt er jo spekulasjoner såklart, og med tanke på at Blizzard nylig skaffet seg diablo3.com er jo det nesten like trolig.

 

Edit: Med Blizzards leting etter folk til "Next-gen MMO" (http://www.blizzard.com/us/jobopp/) tror jeg mer på SC Online, da Diablo aldri var en ekte MMO i mine øyne, men så spilte jo jeg heller lite online og.

Endret av rollersnaeks
Lenke til kommentar

WoW-like Diablo tror jeg går mot sin sjanger. WoW har den målgruppen de har til å betale per måned, for nå. DiabloIII med litt mindre rushing-muligheter og litt mer taktikk (som healere o.l til boss-fights) og forbedret lobby (Bnet blir oppdatert med SC2) kan det være riktig så bra.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...