Gå til innhold

– Dere vil bli begeistret (PC)


Anbefalte innlegg

post-36886-1214470903_thumb.jpg

Det bildet var teit, det er 2 symboler som ikke er uthevet, skal man bare ignorere dem for å se det man vil?

 

De runene som ikke er markert ligger heller ikke på splash bildet på blizzard.com. Så jeg forstår lite av hva som menes med det.

 

 

Er nå hvert fall 2x flere runer på det bildet der

 

 

Ja, det er det jaggu med.. På venstre side, oppe og nede. Ikke så lette å se ennå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mystisk dette her. Det som er irriterande er at dei tre første runane alle har vore 100% like runen i spelet dei kjem frå. Litt rart då viss den nye runen brått skal sjå ut som Arcane Sanctum sett ovanfrå sidan det ikkje blir heilt likt på same måte. Det som også er teit er at, såvidt eg veit, er ikkje det nye hemmelige ordet "cold" ein del av ein plass i act 5 på Diablo 2 sånn som alle dei tidlegare orda har vore. Bildet blir også stadig meir mystisk, men kva som helst kan jo skjule seg under det lilla greiene der. Det som framleis talar for Diablo 3 er at runane, som mange har spådd, ser ut til å danne eit pentagram. Noko anna som er merkeleg med Arcane Sanctum teorien er at vi allereie har ein rune frå Warcraft universet, kvifor ein til som øydelegg symmetrien? Forklaringa på det kan riktig nok berre vere at Blizzard skil WoW frå resten av universet og vi derfor får ein frå WoW og ein frå RTS Warcraft. Men kva blir då den siste runen? Det er jo ikkje noko poeng å ta ein rune frå det nye spelet som blir annonsert då ingen av oss har sett det og ikkje veit kva den er. Dersom det er Arcane Sanctum må jo det vere noko frå eit spel som faktisk har komt ut, det utelukkar Ghost og så vidare. Viss vi har frå Warcraft RTS, WoW, Diablo og SC, kva står igjen då? Lost Vikings? Blackthorne? Rock and Roll Racing? I så fall, korleis velge eit av dei for å ta den siste runen i frå? Det blir ikkje noko symmetri der heller, og symmetri må vi ha! Eg elskar å spekulere, men herregud som eg gledar meg til det her er over!

Lenke til kommentar
Om Diablo blir noengang annonsert. Så håper jeg virkelig på at de fokuserer seg på Storyen enn grafikken som de fleste spillselskaper gjør fortiden(bortsett fra Blizzard) Nice grafikk, men elendig story.

Jeg håper de fokuserer på bra gameplay og masse skills og items osv å samle på.

Det må minst være like mye fett å samle på som det er i diablo2 med expansion'en.

Lenke til kommentar
Om Diablo blir noengang annonsert. Så håper jeg virkelig på at de fokuserer seg på Storyen enn grafikken som de fleste spillselskaper gjør fortiden(bortsett fra Blizzard) Nice grafikk, men elendig story.

Jeg håper de fokuserer på bra gameplay og masse skills og items osv å samle på.

Det må minst være like mye fett å samle på som det er i diablo2 med expansion'en.

 

Ja, Og kanskje litt større plass! :p Man måtte jo lage flere mule accounts/karakterer

Endret av laffe
Lenke til kommentar

Diablo 3 ville ikke blitt like godt mottatt om det var first-person eller third-person er jeg ganske sikker på, og jeg regner med at Blizzard vet dette, så jeg ville gjettet på nærmere standard Diablo perspektiv.

 

Hvorfor endre på noe som fungerer og selger?

Endret av rollersnaeks
Lenke til kommentar
Diablo 3 ville ikke blitt like godt mottatt om det var first-person eller third-person er jeg ganske sikker på, og jeg regner med at Blizzard vet dette, så jeg ville gjettet på nærmere standard Diablo perspektiv.

 

Hvorfor endre på noe som fungerer og selger?

Ja for meg kan de gjerne beholde 2d grafikken, bare polere og perfeksjonere den.

Lenke til kommentar

Okay, jeg tviler på at det jeg kommer til å si nå er riktig, men dette er spekulasjoner, og alle teorier er velkomne :D

 

Hva om de tre første runene symboliserer Diablo II (eller Diablo-serien i seg selv), og den siste symboliserer Arcane Sanctum, i Warcraft III. Kanskje dette da handler om et Diablo spill, som følger trenden til Warcraft, og blir en MMO? De har jo allerede sagt at de jobber med en MMO, og jeg tviler på at de jobber med Starcraft II, WotLK, Diablo III OG et nytt MMO samtidig... Ikke bare er det uvanlig for Blizzard, men for de fleste spillutviklere der ute.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar
Tviler sterkt på at det blir isometrisk "3D", det blir nok ordentlig 3D på godt og vondt.

 

Ja. Det "kan" bli bra.. men, se for deg mye av de skillsa til de forskjellige karakterene i 3D. høhø. ;p

Vil jo funke fett med barb sine skills, spesielt WW. ;D

 

Men ofc så kan det jo hende at vi vil bli ssertvert med nye karakters.

 

Hammerdin<3 ;D

Endret av laffe
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...