Gå til innhold

– Dere vil bli begeistret (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser ut som et atom spør du meg xD ikke noe fra diablo hvertfall

 

Kan være partikkelfysikk som nevnt ovenfor. Muligens et planitært eller system symbol... f.eks vårt eget. Dette kan symbolisere tredje planeten i et solsystem. Eller at det er noe i fjerne, altså utenfor den tredje planeten. Men den er altså tom, så jeg vet ikke hva, ikke en planet.

 

Men dette er håpløs spekulasjon som Blizzard elsker :)

Endret av guardianpegasus
Lenke til kommentar

"Hot Job – Lead 3D Environment Artist

Blizzard Entertainment, the developer of Diablo and Diablo II, is looking for a lead 3D environment artist skilled at creating models and texture maps for both architectural and natural environments. The ideal candidate has experience modeling and texturing assets for a diverse visual range of environments. Take a look at the job posting here."

 

Står det øverst på Blizzard siden. Uten tvil Diablo III og det i 3D!

Lenke til kommentar
post-36886-1214470903_thumb.jpg

Det bildet var teit, det er 2 symboler som ikke er uthevet, skal man bare ignorere dem for å se det man vil?

 

De runene som ikke er markert ligger heller ikke på splash bildet på blizzard.com. Så jeg forstår lite av hva som menes med det.

Endret av CK_
Lenke til kommentar
post-36886-1214470903_thumb.jpg

Det bildet var teit, det er 2 symboler som ikke er uthevet, skal man bare ignorere dem for å se det man vil?

 

De runene som ikke er markert ligger heller ikke på splash bildet på blizzard.com. Så jeg forstår lite av hva som menes med det.

 

 

Er nå hvert fall 2x flere runer på det bildet der

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...