Gå til innhold

– Dere vil bli begeistret (PC)


Anbefalte innlegg

Tviler sterkt på at det blir isometrisk "3D", det blir nok ordentlig 3D på godt og vondt.

 

Ja. Det "KAN" bli bra.. men, se for deg mye av de skillsa til de forskjellige karakterene i 3D. høhø. ;p

Vil jo funke fett med barb sine skills ;D

Styringsystemet må gjerne legges litt om. Det må ivertfall gjennomføres svært bra om det skal bli vellykket. Nå vil jeg si at spilleglede er viktigere enn god grafikk, men hvordan spillet styres er livsviktig.

 

Jeg håper at 3D-modellene er mye mer gjennomført enn f.eks. i WoW (der grafikken ikke var sprek da WoW var nytt en gang).

 

BTW: Arcane Sanctuary kunne blitt spennende i 3D :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis vi da sier at den siste runen er Arcane Sanctum, så har vi symboler fra alle Bliz-spillene.

 

 

De mest kjente spill-seriene de har jobbet med, hvertfall. ;)

 

Jeg har en knapp på et par muligheter her, men jeg tør ikke engang å begynne å glede meg til noe av det.

Endret av LuggagE
Lenke til kommentar

Nei, det er sant. Men om Blizzard skal annonsere eit nytt spel er det ganske store nyheiter. Dette er ikkje EA som lager eit nytt FIFA, NHL og NBA kvart år. Dette er Blizzard, det er store saker når nye spel blir annonsert. At dei difor brukar denne geniale måten å markedsføre spelet på ser eg på som høgst sannsynleg. Det er ikkje sikkert me får vite noko som helst før WWI, me får kanskje enda ei rune som ingen veit kva er. Dei har sagt at det vil bli annonsert på WWI, difor hadde det vore litt dumt å lagt ut nok hint til at folket fant ut av det på nettet.

Lenke til kommentar

Dagens symbol (med planetene) kan ha vært Pax Imperia. Et spill Blizzard lagde men solgte til noen andre før det ferdig, sier Diablofans.com

 

Kommer det et lost vikings symbol eller et annet Blizz spill i morgen så må det være enten en slags "feiring" av Blizzard som kommer full circle med Diablos tilbakekomst, eller så er det nok snakk om et nytt spill, kanskje en ny franchise... hydra... whatever...

 

Diablofans er skikkelig flotte på spekulasjon... de postet også at ved å bruke bildene og de assosierte numrene (som forøvrig jo stemmer med LOST numrene :p)

 

"Knowing that there will be 4 more letters, you can create TYR_EL I_ LO_ _ With the Valenzetti Equation from Lost being 4, 8, 15, 16, 23, 42 which so far fits the numbers we have, the final result can probably be guessed to be TYRAEL IS LOST."

 

Kanskje Blizzard bare kaster alt mulig ut for å prøve å forvirre oss fordi vi dypt nede vet det er Diablo 3... ja, la oss late som det er sant.. hvertfall i et par dager til :p

Lenke til kommentar
Not going to happen

 

I secound that. Det er "for godt til å være sant", ironisk nok.

 

Jeg holder en knapp på noe helt nytt. Ettersom de har dradd inn forskjellige elementer fra flere spillserier de har laget inn i bildet, så vitner kanskje dette om at det kommer noe stort og nytt? Ikke vet jeg.

Endret av Ispep
Lenke til kommentar

1. Hint fra mange spill paa samme bilde -> nytt MMO som tar til seg characters fra flere spill -> Universe of ...

 

2. Proever aa lure oss med oeynene og annonserer noe helt nytt -> stor overraskelse

 

3. Oeynene kan ligne paa for eksempel en ulv -> vikinger ~ ulver -> Lost Vikings 3?

 

4. "Day 5" av bildet kan det vaere at hele isen blir roed -> Diablo 3 / Diablo MMO?

 

5. Til slutt viser kanskje bildet en helt ukjent skapning -> nytt konsept -> nytt spill

 

6. Isen kan representere et nytt spill basert paa istid -> vikinger ~ urfolk

 

7. World of ... -> Diablo ... Starcraft

 

8. "The new hidden image in the master.CSS file has revealed the new word: Cold.

 

Accounted for are now: Tundra, Glacier, Icy and Cold." Tilbake paa punkt 6.

 

9. Ny engine -> ... Starcraft 2

 

10. ... Warcraft Universe ... Blizzard Universe ... Starcraft Universe ... Diablo Universe

 

11. Den ukjente runen -> nytt solsystem / planet -> nytt konsept

 

Fantasy... :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Den etterlengtede stjernen er nå i alle fall komplett, med tanke på på plasseringen av runene. ;)

Spørs om det i det hele tatt kommer noen rune i morgen da? Hvis de dropper den, så blir jeg bare mer overbevist om D3. Men håper så klart på et helt nytt konsept.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...