Gå til innhold

GamePro anmelder MGS4 "Et av tidenes beste spill"


Anbefalte innlegg

GamePro: MGS4 is without a doubt, one of the greatest games of all time

 

Les mer

 

 

Interessante sitater

"This is video game story telling at it's absolute best, and represents a new high watermark for the craft, easily surpassing the superb BioShock and the subversive Grand Theft Auto IV."

 

"To play the core of the game you only need to use four main buttons: aim, shoot, crawl, and use. That the game squeezes so much functionality out of such a simple interface is one of it's crowning achievements."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har ikke spilt noen av mgs spillene tidligere, men det frister veldig å kjøpe dette.

Noen som har peiling på om det vil være mulig å spille gjennom dette uten å sitte som ett stort spørsmålstegn?

Trur det er lurt å ha spilt de andre spillene for å skjønne historien... trur jeg ;)

Lenke til kommentar
Jeg har ikke spilt noen av mgs spillene tidligere, men det frister veldig å kjøpe dette.

Noen som har peiling på om det vil være mulig å spille gjennom dette uten å sitte som ett stort spørsmålstegn?

Haha

 

du kommer til å sitte som et gigantisk spørsmålstegn XD

Lenke til kommentar

"But as impressive as MGS4 is on a gameplay level, it's also quite amazing on a purley thechnical one as well. MGS4 is one of the most visually striking games ever released, and also the first game to show of the hidden power of the PS3. Technically speaking, the game is a marvel of production. Artistically speaking, it's a triumph"

 

Lover godt :)

Lenke til kommentar
"But as impressive as MGS4 is on a gameplay level, it's also quite amazing on a purley thechnical one as well. MGS4 is one of the most visually striking games ever released, and also the first game to show of the hidden power of the PS3. Technically speaking, the game is a marvel of production. Artistically speaking, it's a triumph"

 

Lover godt :)

 

Ja du sier nokke der ja!

Jeg får bare håpe på høyere makter vil gi meg PS3en min før MGS4, men det tviler jeg på :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

ser virkelig fram til den 12 juni. har ferie fra og med den 11 i tilfelle gamezone skal sende spillet tidligere :D har akuratt fått lånt meg en ps2 og mgs3 igjen slik at jeg kan få rundet det før mgs4 kommer ut. satt forige helg og spilte mgs2

Lenke til kommentar
Jeg har ikke spilt noen av mgs spillene tidligere, men det frister veldig å kjøpe dette.

Noen som har peiling på om det vil være mulig å spille gjennom dette uten å sitte som ett stort spørsmålstegn?

 

Finnes jo masse av steder på nettet som oppsumerer handlingen så langt. Har heller ikke spilt de forrige spillene, men har likevel bestilt MGS4. Føler at jeg har fått bra forståelse av historiene. IGN har nettopp lansert en artikkel som oppsumerer storyen på en grei måte:

I tillegg har du jo Metal Gear Retrospective hos Gametrailers som jeg anbefaler

Lenke til kommentar
Jeg har ikke spilt noen av mgs spillene tidligere, men det frister veldig å kjøpe dette.

Noen som har peiling på om det vil være mulig å spille gjennom dette uten å sitte som ett stort spørsmålstegn?

Haha

 

du kommer til å sitte som et gigantisk spørsmålstegn XD

Haha jeg skal ikke ha det :p

Lenke til kommentar
Jeg har ikke spilt noen av mgs spillene tidligere, men det frister veldig å kjøpe dette.

Noen som har peiling på om det vil være mulig å spille gjennom dette uten å sitte som ett stort spørsmålstegn?

 

Finnes jo masse av steder på nettet som oppsumerer handlingen så langt. Har heller ikke spilt de forrige spillene, men har likevel bestilt MGS4. Føler at jeg har fått bra forståelse av historiene. IGN har nettopp lansert en artikkel som oppsumerer storyen på en grei måte:

I tillegg har du jo Metal Gear Retrospective hos Gametrailers som jeg anbefaler

Tror nok Hideo Kojima selv er den eneste som kanskje forstår historien i Metal Gear-spillene :p

Endret av theMar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...