Gå til innhold

GamePro anmelder MGS4 "Et av tidenes beste spill"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm. Kanskje tidspunktet er kommet for handling av PS3 nå. Har ventet lenge på et spill som gjorde det nødvendig for meg å handle inn konsollen. Er dette unnskyldningen jeg trenger.

Er fremdeles litt skeptisk, da jeg ELSKET MGS2, mens jeg aldri likte MGS3. Prøvde flere ganger, men var bare noe med det spillet.

Lenke til kommentar
Siden MGS4 er fortsettelse fra MGS2 er det vel bare til å kjøpe i vei sier eg :p Snake Eater er vel strengt tatt ikkje heilt nødvendig å ha fått med seg for å nyte MGS4, tror eg. Men eg er enig, Snake Eater var skuffende til det uendelige.

 

Her er jeg 100% enig, Snake Eater var det dårligste av MGS-serien

Metal Gear Solid 2 Sons Of Liberty er det beste Metal Gear Solid-spillet i serien vil jeg si

Da håper jeg MGS4 blir mye bedre enn Snake Eater ;)

Men fortsatt enda smålei meg da jeg ikke har fått PS3en fra sykehuset enda :p

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Vil butikker som f.eks elkjøp og euronics (i Notodden(jaja jeg veit det!)) ha MGS4 til salgs den 12. juni?

 

Har forhåndsbestilt det på MPX.no, men hvordan vet jeg at jeg er en av de som får det først :S

 

Forhåndsbestilte det for en stund siden.

Lenke til kommentar
Big Boss > Solid Snake

 

det aleine gjør MGS3 bedre enn 2'ern.

 

Hjelper lite når gameplayet er drepent kjedelig og bossene fremstår som noen tullinger som bare er plassert ut på måfå. Slutten derimot redder spillet fra fullstendig katastrofe, og meg fra det absolutte sammenbrudd.

 

For å ikkje glemme den forferdelige åpningslåta som får deg til å lure på om det er James Bond eller MGS det går i.

 

Min meining.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Big Boss > Solid Snake

 

det aleine gjør MGS3 bedre enn 2'ern.

 

Hjelper lite når gameplayet er drepent kjedelig og bossene fremstår som noen tullinger som bare er plassert ut på måfå. Slutten derimot redder spillet fra fullstendig katastrofe, og meg fra det absolutte sammenbrudd.

 

For å ikkje glemme den forferdelige åpningslåta som får deg til å lure på om det er James Bond eller MGS det går i.

 

Min meining.

 

AMEN! Jeg kom riktignok aldri til slutten, så... sammenbrudd...

Lenke til kommentar
Big Boss > Solid Snake

 

det aleine gjør MGS3 bedre enn 2'ern.

 

Hjelper lite når gameplayet er drepent kjedelig og bossene fremstår som noen tullinger som bare er plassert ut på måfå. Slutten derimot redder spillet fra fullstendig katastrofe, og meg fra det absolutte sammenbrudd.

 

For å ikkje glemme den forferdelige åpningslåta som får deg til å lure på om det er James Bond eller MGS det går i.

 

Min meining.

 

Det som gjør gameplayet kjedelig er mangel på radar. Du føler deg så jævlig begrenset og redd for at noen andre skal se deg når du sniker deg opp på en dude. Og det med James Bond, det er poenget med sangen. Du ser det i den "musikkvideoen" at det er omtrent som Bond, og det står i tidslinja i manualen at den første Bond filmen kom i et eller anna år. Det som trekker bossene er et uhyre treigt aiming system. The End var epic, though.

 

Enig, åpningslåta er forferdelig. Da er MGS2-themet mye bedre.

 

Kan ikke sammenliknes. Du må sammenlikne disse

 

og

 

Når det er snakk om Snake Eater sangen, er det nærmeste du kan sammenlikne noe,

/denne og denne

 

Way to Fall vinner for min del.

Lenke til kommentar

Gav opp spillet etter 7 timer førstegangen, ubrukelig kamera atpåtil. Men eg sa til meg sjøl at eg måtte fullføre spillet når eg fikk Essential Collection boksen, og det gjorde eg. Spillet er jo noe heilt annet med det nye og forbedrede kameraet. At spillet i heile tatt blei shippet slik det var i utg.punktet er for meg uforståelig.

 

Jepp eg skjønner poenget med Bond parodien, men det passer ikkje spillet for fem flate øret for min del. Og som sagt slutten i Snake Eater er herlig La det ikkje vere noen tvil om det. Låtene harmonerer i all sin prakt med skuespillet på skjermen, og når Way to Fall inntar stereoen da var det høgtid her i gården.

 

Debriefing låta og Way to Fall er to låter som går og går daglig her i huset. Fantastisk bra!

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

For meg var det omvendt, MGS2 ble bare innviklet og kjedelig, og når du legger til Raiden i tillegg snakker vi om en av mine største spillskuffelser. MGS3 derimot klarte å engasjere fra start til slutt.

Lenke til kommentar

Skal sies at jeg bare har den siste pakken med 3 dvder.. så jeg har vel sånn bra kamera :)

5timer uti spillet nå, går tregt på fram, men jeg synest det er artig så langt...

 

Angående musikkvideoen så var jo den PRICELESS! digga den jeg, satt og småflira og koste meg :p

 

To ting som irriterer meg med spillet:

- Hva er det med at hu første dama jeg møter valser rundt halvnaken? Passer ikke, men er vel noe som må til for å selge i japan..

- Stemmen til Snake er jo forferdelig falsk :p han karen har jo ikke talent i det hele tatt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...