Gå til innhold

GamePro anmelder MGS4 "Et av tidenes beste spill"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Så om man gir litt bedre enn snittet(halo 3 har et snitt på 9,3-4), er man kjøpt og betalt?

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
Eg har bevisst, ikkje lest noen omtaler fra MGS4. Men blir online delene tatt med i total vurderingen? Eller står single player delen på egne bein?

 

Nå har ikke jeg heller lest noen omtaler, men det ville vært veldig rart om de ikke tok med onlinedelen. Multiplayer må jo selvsagt telle med.

Lenke til kommentar
Eg har bevisst, ikkje lest noen omtaler fra MGS4. Men blir online delene tatt med i total vurderingen? Eller står single player delen på egne bein?

 

Nå har ikke jeg heller lest noen omtaler, men det ville vært veldig rart om de ikke tok med onlinedelen. Multiplayer må jo selvsagt telle med.

IGN nevnte ikke Online delen i det hele tatt:

Lasting Appeal

Aside from the fact that the cut-scenes bear repeated viewing, you’ll want to play through MGS 4 again and again, simply to unlock ever more exotic weapons, items and player rankings.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

MGO vil bli utgitt som en selvstående produkt, og vil nok bli omtalt når den tid kommer. MGS4 innholder en Starter pack, som sikkert ikke er noe særlig mer enn en demo. For å få tilgang på resten av spillet antar jeg at man må punge ut flere kroner.

 

Så om man gir litt bedre enn snittet(halo 3 har et snitt på 9,3-4), er man kjøpt og betalt?

Jeg sa ikke det. Det var et spørsmål. Ingen grunn til å slå på stortromma. Vet ikke hvor ofte EDGE(HAHA) gir 10(tror det er sjeldent), bryr meg egentlig fint lite siden jeg ikke stoler på EDGE(HAHA) for FEM flate øre.

Deg om det, Edge er, uansett om du stoler på dem eller ikke, sett på som en av de mest seriøse innenfor spilljournalistikken, og de holder forfatterne sine anonyme for å sikre seg at de ikke blir påviket, bladet er kjent for sin høye kvalitet i omtaler og spesielt for sine dyptingående artikler om spillindustrien og eldre spilltitler.

Bladet har også en god posisjon innenfor spillindustrien, for eksempel ved jubilumet til den 100. utgaven var det ingen mindre enn selveste Shigeru Miyamoto som eksklusivt leverte dem en tegning/artwork til å pryde fremsiden.

Men selvfølgelig, alle har hver sin smak.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...