Gå til innhold

Tråden for de hodetelefonofile


miCro

Anbefalte innlegg

Mitt DT770 har tydeligvis fått høyre øreklokke "sprengt". I går kveld merket jeg plutselig at det skurret ved lave frekvenser. Prøvde med to kilder. Samme problem.

 

Heldigvis er det kjøpt på komplett. Regner med at jeg bare får nytt headset.

Det kan jo være ey hårstrå som ligger på elementet. Skjer hele tiden med mine når jeg bruker dem.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Jeg skal til Frankrike i helgen, er det noe å spare på å kjøpe headset der i stede for på nettet her hjemme?

Seff. Husk å ordne duty-free, så sparer du ein del.

On the back-side, du "skal" betale toll når du tar den over grensa her i landet

 

Moms mener du. Tror ikke det finnes noe toll på headset. /sluttpåpirk ;)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må innrømme jeg stiller et stort spørsmålstegn til du/dere som sier nighthawk. Er det noe jeg har gått glipp av? Eller er det bare hifiklubben som ikke har forsterkeri som er bra nok match med dem? 

 

Min endgame må vel være Focal, uten og ha hørt dem... 

Med Cavalli liquid tungsten & TotalDAC 

 

Men jeg føler jeg er litt ferdig med hodetelefoner. 

Har lyst på Audio Note høyttalere... 

Endret av BMWcoupeftw
Lenke til kommentar

Jeg er usikker. Er egentlig såpass fornøyd med T1-ene at jeg kan stoppe der... men når Beyerdynamic kommer med nytt flagskip, så er det mulig jeg må oppgradere. Hadde vært snedig å få hørt Stax, tror SR-009 kunne vært noe for meg.

 

Er på endgame-nivå med hodetelefonforsterkeren, forsåvidt med DAC-en og. Zana Deux-en er ren perfeksjon, på flere vis. Rør  :love: Wadia DAC-en er god nok, og det er alt jeg trenger fra en DAC. (Men den får sikkert selskap av en annen DAC - må ha flere kanaler etterhvert, til aktivt delt stereo-oppsett.)

 

Lurer virkelig på hva Beyerdynamic får til. Ting har jo gått framover siden lanseringen av T1. De har visst noe nytt på gang...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...