Gå til innhold

Tråden for de hodetelefonofile


miCro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet du noe om hvordan skaden ble til? Jeg har i alle fall kun positiv erfaring med reklamasjon hos komplett.

 

Det er det da, jeg har ingen anelse hvordan skaden har oppstått dessverre :(

 

Ser ut som om noe spisst har blitt trykket inn i det ene øret igjennom filten og inn på driveren.

Endret av €tt@n
Lenke til kommentar

 

Vet du noe om hvordan skaden ble til? Jeg har i alle fall kun positiv erfaring med reklamasjon hos komplett.

Det er det da, jeg har ingen anelse hvordan skaden har oppstått dessverre :(

 

Ser ut som om noe spisst har blitt trykket inn i det ene øret igjennom filten og inn på driveren.

Reperasjon kommer nok til å koste like mye som nye på tilbud. Kjøp nye hodetelefoner, og pass på dem bedre neste gang :p

Lenke til kommentar

 

 

Vet du noe om hvordan skaden ble til? Jeg har i alle fall kun positiv erfaring med reklamasjon hos komplett.

Det er det da, jeg har ingen anelse hvordan skaden har oppstått dessverre :(

 

Ser ut som om noe spisst har blitt trykket inn i det ene øret igjennom filten og inn på driveren.

Reperasjon kommer nok til å koste like mye som nye på tilbud. Kjøp nye hodetelefoner, og pass på dem bedre neste gang :p

 

Virkelig? Ahhh damn.. Håpet jeg bare kunne kjøpt en ny driver og fått noen til å loddet den på for meg.

 

Ja var inne på komplett nå og så de var på tilbud... Men likvel 200kr mer enn jeg betalte for dem dessverre :(

Lenke til kommentar

Med vinklingen som er på elementene blir vel sweetspoten ganske nært. Testet det i praksis ? 

 

Mellomtonen er vel vinklet slik for å ikke reflektere fra taket. Men ellers er høyttalerne plassert på eneste måten jeg kan få til i en stue som er 4,5m bred. Mens TV benken er 1,80m. Jeg sitter nok litt for nære på grunn av det, så har tatt meg bryet med å "kalibrere" vinklingen mot lytteposisjon en gang. Sweet spot var ikke akkurat stor da nei. Nå har jeg dem heller stående helt parallelt og lar receiveren kalibrere for film. Vurderer å hale disse inn på et eget Stereo rom, og så heller kjøpe noen "action" høyttalere til film. :)

Lenke til kommentar

Selve designet er smart tenkt, så lurte litt på hvordan det fungerte i praksis siden det så ut som vinklingen var ganske høy relativt til klassisk design. 

 

Det er så mange patenter bare i elementet, som "Power flower" og "VerrVerr" materiale, at jeg vet ikke hva som gjør hva. Vinklingen er også litt spesiell, og man ser den ikke ofte på andre merker (om i det hele tatt?), så det kan jo være det er patentert det også. Eller så kan det være så enkelt som at konkurrenter ikke har lyst til å bli forvekslet med dem.. :p Men dette er jo en "eldre" modell nå. Og både forrige modell, og de nye har samme utforming med tanke på vinkling i dette segmentet.

 

Til kinoen vurderer jeg noe slikt som Aria her. Men det var nå litt av et tilbud på denne Sonus Faber'en også da. :p

Lenke til kommentar

 

Selve designet er smart tenkt, så lurte litt på hvordan det fungerte i praksis siden det så ut som vinklingen var ganske høy relativt til klassisk design. 

 

Det er så mange patenter bare i elementet, som "Power flower" og "VerrVerr" materiale, at jeg vet ikke hva som gjør hva. Vinklingen er også litt spesiell, og man ser den ikke ofte på andre merker (om i det hele tatt?), så det kan jo være det er patentert det også. Eller så kan det være så enkelt som at konkurrenter ikke har lyst til å bli forvekslet med dem.. :p Men dette er jo en "eldre" modell nå. Og både forrige modell, og de nye har samme utforming med tanke på vinkling i dette segmentet.

 

Til kinoen vurderer jeg noe slikt som Aria her. Men det var nå litt av et tilbud på denne Sonus Faber'en også da. :p

 

 

Hvilke hodetelefoner har du da? :)

Lenke til kommentar

 

 

Selve designet er smart tenkt, så lurte litt på hvordan det fungerte i praksis siden det så ut som vinklingen var ganske høy relativt til klassisk design. 

 

Det er så mange patenter bare i elementet, som "Power flower" og "VerrVerr" materiale, at jeg vet ikke hva som gjør hva. Vinklingen er også litt spesiell, og man ser den ikke ofte på andre merker (om i det hele tatt?), så det kan jo være det er patentert det også. Eller så kan det være så enkelt som at konkurrenter ikke har lyst til å bli forvekslet med dem.. :p Men dette er jo en "eldre" modell nå. Og både forrige modell, og de nye har samme utforming med tanke på vinkling i dette segmentet.

 

Til kinoen vurderer jeg noe slikt som Aria her. Men det var nå litt av et tilbud på denne Sonus Faber'en også da. :p

 

 

Hvilke hodetelefoner har du da? :)

 

 

Bare ræl! Jeg sier jo det er galskap å bruke 5K på hodetelefoner! :p

 

Jeg har et par DT770 som jeg har vært veldig fornøyd med. Ellers er hodetelefoner for det meste til transit for meg. Så QC25 er de jeg bruker mest. Til PC spilling hender det jeg tar frem disse (Elkjøp kampanje til 499Kr :D). I det siste har jeg hevet meg på et par Kickstartere, så om et års tid skal det begynne å renne inn tenker jeg. Sitter og diller med en slik for øyeblikket sammen med et par SMS. Men app'en er i beta enda, og SMS'ene er vel ikke helt riktig valg, så kan ikke konkludere med noe enda. Artig konsept uansett. Disse ligger i boksen sin fremdeles av en eller annen grunn. Fyndbørsen selger dem på tilbud for 1790Kr denne uken tror jeg. Så må man jo ha noe å sove med. Og noe til VR. Men hvorfor jeg hev meg på denne, er jeg litt usikker på. Ser jo ut som man skal gå med en dildo i hvert øre. :p

 

Innså akkurat at jeg kunne visst kjøpt meg et ordentlig headset i stedet.. :(:p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Yeah kickstarter er bare scam.

 

Dette blir sikkert fort noe OT, men om det blir for ille splitter jeg det ut i en ny tråd. 

 

Hvordan mener du kickstarter bare er scam? Samtlige prosjekter jeg har backet der har jeg fått presist det jeg backet for å få eller mer. Det er selvfølgelig en del prosjekter som ender opp med å ikke klare å levere varene og et fåtall populære prosjekter har endt opp som en form for scam, men det er en risiko ved all type crowdfunding, det er ikke "bare scam" av den grunn. 

Lenke til kommentar

Vurderer noen forksjellige hodetelefoner, noen som har prøvd og kan anbefale eller fraråde meg å kjøpe noen av følgende: b&w p7, oppo pm-3, hifiman he400s. Lurer også på hvem dere mener er best eller om noe annet er bedre for 4 lapper eller mindre

P7 er ikke akkurat komfortable å ha på hodet.

Ville valgt Hifiman HE-400S eller om du har råd "i" modellen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...