Gå til innhold

Tråden for de hodetelefonofile


miCro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye bass ja. De er nok ikke noe for deg vil jeg tro. Ankepunktet mitt mot dem er putene, de originale er ikke noe for meg og Alpha-padene til Mr Speakers er vinklet i overkant mye for meg. Øreputene til SRH 1540 er bedre, men da blir bassen for boomy. Alpha-padene er de jeg bruker i skrivende stund.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938

Kjøpt meg android 6 mobil og minnekort. Ikke pokker om dragonfly'n vil virke med denne heller. Må jeg virkelig laste ned den teite appen?lyden i p9lite'n er en del lavere kontra apple dingser. BT audio har også en del mer støy. Ellers topp mobil.så kan ikke bruke den mobilen trådløst m bilstereo'n :_(

Lenke til kommentar

Da får du kjøpe det Audeze-paret som ligger på  HFS :)

Takk for tipset. Dette virker vel mest som en overpriset papirvekt da feilen mest sannsynlig ligger i selve konstruksjonen av elementet. Man kan jo bytte elementer, selv om selve problemet logisk minner mest om en kontaktfeil som oppstår p.g.a tidens tann. Ryktes at elementene ligger på ca 2000 stk, men vet ikke helt om jeg gidder å betale for å få problemer, da det virker mest som selve grunndesignet et problemet. Markedet har jo endra seg betydelig siden disse kom ut.

Lenke til kommentar

Men TH-X00 er jo lukket, X2 er halv åpne.

Er det mye bassklang i TH-X00 ?

Det er nemlig det eg har vært plaget med på samtlige lukkede hodetelefoner eg har hatt/testet.

Mindre på enkelte men så absolutt hørbart.

 

TH-X00 er akustisk halvåpne. I ringen som fester hodetelefonen til bøylen er det en "åpen ring".
I D2/5/7000 serien fra Denon (produsenten er Fostex) ble dette beskrevet som "Acoustic Optimizer" Glossary of Technical Terms.
TH600, TH900 og TH-X00 fra Fostex bruker samme prinsipp og er akustisk halvåpne.
Fostex har aldri beskrevet TH600, TH900 eller TH-X00 som lukkede.
Endret av bar1
Lenke til kommentar

 

Men TH-X00 er jo lukket, X2 er halv åpne.

Er det mye bassklang i TH-X00 ?

Det er nemlig det eg har vært plaget med på samtlige lukkede hodetelefoner eg har hatt/testet.

Mindre på enkelte men så absolutt hørbart.

 

TH-X00 er akustisk halvåpne. I ringen som fester hodetelefonen til bøylen er det en "åpen ring".
I D2/5/7000 serien fra Denon (produsenten er Fostex) ble dette beskrevet som "Acoustic Optimizer" Glossary of Technical Terms.
TH600, TH900 og TH-X00 fra Fostex bruker samme prinsipp og er akustisk halvåpne.
Fostex har aldri beskrevet TH600, TH900 eller TH-X00 som lukkede.

 

Ahhhh det er jo genialt om det fungerer som de har sagt!

Fan nå fristet det plutselig veldig å prøve TH-X00 :D

Lenke til kommentar

Jeg skal kjøpe den der! 

 

Er det angrerett på ørepropper? 

Det er jo litt hygienisk produkt. Tenkte å prøve noen Supra eller Sony ørepropper 

 

Jeg kjøpte QC25 øreproppene på Expert, men var ikke så fornøyd. Spurte om det var mulig å benytte angrerett, og det var ikke noe problem. Så ikke definert som hygiene produkt der ihvertfall..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...