Gå til innhold

Tråden for de hodetelefonofile


miCro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

.

Tusen takk! Jeg skal sjekke ut og lese litt om de forskjellige. Har du en nettside der det står mye om diverse hodetelefoner, eller skal jeg bare søke etter tester på Google?

 

Søk etter reviews på google; hovedproblemet med "in-ear" plugger er at man ikke får testet dem først (av naturlige årsaker).

Lenke til kommentar

Heisann, har et Beyerdynamic DT770 som begynner å bli litt sliten, lurte derfor på om det er noen alternativer til headsettet, da jeg er superfornøyd med det, men gjerne har lyst til å prøve noe annet/bedre. Liker veldig den litt bass-heavy følelsen i DT770'ene, så om det finnes noen andre som gjør dette like bra/bedre, så si ifra :)

 

Bruker dem på PC'en da, så blir veldig mye musikk, film og litt spilling innimellom. Headsettet skal drives fra et Xonar Essence STX.

 

Har forsåvidt ikke noe budsjett, så lenge ikke prisen er helt ekstrem. Vil også ha lukkede hodetelefoner hvis mulig.

 

Noen anbefalinger, eller bør jeg bare tenke på et nytt DT770? 

Lenke til kommentar

Heisann, har et Beyerdynamic DT770 som begynner å bli litt sliten, lurte derfor på om det er noen alternativer til headsettet, da jeg er superfornøyd med det, men gjerne har lyst til å prøve noe annet/bedre. Liker veldig den litt bass-heavy følelsen i DT770'ene, så om det finnes noen andre som gjør dette like bra/bedre, så si ifra :)

 

Bruker dem på PC'en da, så blir veldig mye musikk, film og litt spilling innimellom. Headsettet skal drives fra et Xonar Essence STX.

 

Har forsåvidt ikke noe budsjett, så lenge ikke prisen er helt ekstrem. Vil også ha lukkede hodetelefoner hvis mulig.

 

Noen anbefalinger, eller bør jeg bare tenke på et nytt DT770? 

 

Jeg har brukt DT770 litt i det siste igjen og jeg liker fortsatt lyden i de, selv om det er lett å høre at de er godt uner det andre jeg primært bruker. Så, jeg ville kjøpt et nytt igjen, faktisk.

Endret av oOF
Lenke til kommentar

Bestilte faktisk X2 igår selv etter lesning på denne tråden! Ble satt opp i pris rett etterpå. Er Altibox kunde og stussa på hvorfor de ikke ba meg om kundenummer...

Ikke fått de enda, men gleder meg, tror det blir en bra oppgradering fra AKG K550. Blir brukt på en Fiio E10.

Lenke til kommentar

Skulle nesten tro at philips har tatt over denne tråden for å promotere et headset. Jeg liker det. Hail corporate.

Sitter med Audeze selv i flere utgaver, men ser da ikke noe problem med at Philips får promo for ekstremt bra produkt i prisklassen.

Lenke til kommentar

 

Skulle nesten tro at philips har tatt over denne tråden for å promotere et headset. Jeg liker det. Hail corporate.

Sitter med Audeze selv i flere utgaver, men ser da ikke noe problem med at Philips får promo for ekstremt bra produkt i prisklassen.

 

 

X2 er ikke bare bra i prisklassen. Jeg foretrakk X2 foran LCD X til MANGE ganger prisen. X2 er mer komfortable pga. lavere vekt og bedre øreputer, og X2 endrer ikke lydsignatur ved lave/middels lyttenivåer slik som LCD.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...