Gå til innhold

Tråden for de hodetelefonofile


miCro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Det var en nydelig pris! Topp støykansellering, men lydmessig er det selvfølgelig bedre alternativer. Men til den prisen der, løp og kjøp sier jeg :) Så er det skamdeilige å ha på over lengre tid også, absolutt ett pluss ved lange utflukter!

Lenke til kommentar

Her er min head fi rig for øyeblikket!

Burson The Conductor & Audeze LCD-2.

Låter veldig bra, da spesielt med rock, electronica & jazz vil jeg si.

Jeg er egentlig en house gutt, men den låter såpass bra at jeg som oftest liker å utforske andre sjangre.

 

 

Rått oppsett :) Driver selv å funderer over om jeg skal gå til innkjøp av enten LCD2 eller HE-500 . Er det Rev 1 eller 2 du har ? Har jo lest meg opp å ned på anmeldelser av disse , og eneste jeg ikke helt klarer å finne svar på er hvordan soundstagen er . Har aldri hatt muligheten til å hørt en "planar magnetic" hodetelfon selv så jeg vet ikke helt hvordan de hørest ut. Om du kunne utdypet litt hadde det vært supert ! :)

Lenke til kommentar

Gratulerer!

Sto mellom HE-500 & LCD-2 for meg og.

Jeg har rev 2,3 (siste rev) som skal være mer lik LCD-3.

LCD-2 er vel ikke kjent får spesielt "bra" lydbilde nei, heller mer komprimert, dog skal den gjøre opp for dette med andre godsaker. I mine ører låter dem veldig naturlig, varm, kraftfull bass, men ikke punchy (ikke en bass head hodetelefon) og lyden er veldig bra separert etter min mening. En lyd du rett og slett nyter.

Jeg gikk fra Denon AH-D2000 til LCD-2, som er de 2 eneste mer hifi hodetelefonene jeg har hørt, så det er litt vanskelig å gi en mening sånn sett.

 

Har tenkt å bytte ut Bursonen med en schiit mjolnir nå. Får mer punch og energisk lyd.

Burson the conductor er litt for laidback og nøytral for meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mad Dog tror jeg er det beste kjøpet jeg har gjort på en god stund. Dette er bare fantastisk!

Er et par sanger jeg synes hørtes veldig feil ut, men ser de fleste synes de høres helt forferdelig ut de første par timene så jeg skal gå tilbake til dem når jeg har hørt en stund. Ellers er det bare magisk å hørre på musikk igjen, rett og slett helt fantastisk.

Lenke til kommentar

Jeg skal ikke kjøpe nye hodetelefoner i år. Men hvis eg skulle oppgradert fra Denon ah-d600.

Va ville vært naturlig å oppgradere til?

Er MEGET fornøyd med hodetelefonene eg har nå.

Og blir nok forsterker og dac først.

Jeg vil tro fleste vil anbefale Fostex, men... ikke kjøp dem uten og ha lyttet først. En ganske lik smak som meg hadde Fostex TH-900, og de var han ikke fornøyd med i det hele tatt. Rett og slett litt overhyped.

Jeg ville faktisk sakt HE-500, HE-6 eller LCD 2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...