Gå til innhold

Tråden for de hodetelefonofile


miCro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for tipset.

 

Nei,de er ikke solgt ennå. Mange interesserte, men det er enten svindelforsøk eller folk som ikke lar høre fra seg etter jeg har godtatt tildudet de kom med. Litt merkelig egentlig da jeg har solgt et par dt770 tidligere, og de ble revet vekk minutter etter jeg la ut annonsen.

Endret av Phileas Fogg
Lenke til kommentar

Noen her som har noen erfaringer med V-Moda Crossfade M-100?

 

Jeg har dem, veldig fornøyd, litt bass tunge, men jeg hører mye på dubsteb/techno etc. Kvaliteten og muligheten til å ha egne sideplater er genialt, dem er "On-ear", og klemmer relativt hardt på ørene, så selv om putene er veldig behagelige merker jeg det godt etter et par timer.

Endret av Ekinorak
Lenke til kommentar

Ok, kanskje V-moda klassifiserer dem som Over-ear, kan ikke se at det står noe annet en Over-ear/on-ear på katogorien dem ligger i. Men jeg har flere over-ear hodetelefoner men disse er ikke mer en 3cm i bredden, og du skal ha små ører for at dem da ikke hviler litt oppå ørene. Her er et bilde jeg tok med et normal sd-kort som illustrasjon:post-62564-0-32583700-1376673008_thumb.jpg

 

Ikke forstå meg feil, jeg virkelig digger dem, greit å bruke på reise, bussen etc, men orker ikke å ha dem på foran pcen f.eks i 5-6 timer.

 

Jeg var å hentet dem på kontoret i til v-moda, så jeg betalte ingen moms/frakt etc, ble billige for meg.

 

Til sammenligning mine Sennheiser pc350 over-ear:

post-62564-0-00016900-1376673670_thumb.jpg

 

 

 

 

Endret av Ekinorak
Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale dem ihvertfall, utrolig digg bass i dem, beats sin bass høres ut som en radio fra 1920 tallet til sammenligning. Hos meg har dem veldig god bass uten forsterker, men med en forsterker blir det helt absurd.

 

Jeg har også kjøpt mikrofon til dem, faktisk grei kvalitet på den(med hendhold til prisen på 30 dollar), la ved et lydklipp som jeg tok opp.

 

Også er det digg å lage bestille egent design til forskjellige anledninger:

 

post-62564-0-53682700-1376677445_thumb.jpg

lydklipp.zip

Endret av Ekinorak
Lenke til kommentar

 

Jeg har dem, veldig fornøyd, litt bass tunge, men jeg hører mye på dubsteb/techno etc. Kvaliteten og muligheten til å ha egne sideplater er genialt, dem er "On-ear", og klemmer relativt hardt på ørene, så selv om putene er veldig behagelige merker jeg det godt etter et par timer.

 

En kollega av meg kjøpte disse i USA i sommer. Har testet dem littegrann, og førsteintrykket er veldig bra. Skikkelig god byggekvalitet, og dem var veldig gode å ha på. Slettes ikke on-ear på mine ører ihvertfall. Bassen var tight og egentlig veldig passende i mine ører, ikke så grautete bass ala Beats. Følte samtidig at vokalen kom godt frem i disse, bassen overskygget ihvertfall ikke i nevneverdig grad. Men har kun hørt 10 sanger fra forskjellige sjangrer sånn ca. da.

 

Kunne tenkt meg ett par selv for å være ærlig.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...