Gå til innhold

Tråden for de hodetelefonofile


miCro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

LSD-3 på en Asus forsterker?

Skaff deg noe skikkelig saker så blir du sikkert enda mer fornøyd!

 

Men gratulerer igjen! :D

Audeze lager virkelig de fineste hodetelefonene på markede

 

Essence One er en undervurdert pærle pga akkurat merket . Har fått utrolig mye skryt innen headfi miljøet og er vel regnet som et av de beste kjøpenne akkurat nå . Min er oppgradert med muse op amps og forøvri , utrolig fornøyd med denne !

 

Og takk igjen ! helt eni :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lurer litt på om jeg skal prøve meg på noe dac/amp kombo igjen. De tidligere gangene jeg har prøvd har jeg alltid endt med å levere utstyret tilbake og vendt tilbake til lydkortet i PCen, som har vært Creative X-FI Titanium HD og nå Creative Sound Blaster ZxR.

 

Uansett har Sennheiser HD700, og er veldig fornøyd med de, utrolig gode å ha på hode, og lyden har jeg ikke hørt maken til før, dog de sliter litt med musikk som inneholder mye s'er, kalles vel sibilance på engelsk om jeg ikke tar helt feil. Ellers hadde det bare vært interessant å se om det er mulig å få noe mer, lydmessig, ut av disse hodetelefonene.

 

Så er det noen her som har en anbefaling eller to til noe dac og/eller amp man burde prøve ut?

Lenke til kommentar

Er AH-D2000 for 1700kr et godt tilbud? Eller bør jeg vente til HD650 synker i pris?

 

Har AH-D2000 liggende selv, hodetelefonene jeg brukte før jeg fikk Sennheiser HD700, og var veldig fornøyd med de, er absolutt et par gode hodetelefoner med god bass, men kanskje litt vel fremtreden for noen. Tror jeg betalte 3000kr for mine, men det var da nye fra butikk for noen par år tilbake. Så 1700kr er vel ikke så galt, så sant de er i god stand. HD650 har jeg ikke hørt, men lest mye godt om de.

Lenke til kommentar

Lytta til D7100 med min konduktør idag :D

Veldig veldig god match etter min mening.

Mye bedre en Cambridge setupen de hadde på hifiklubben, da dette spilte for lyst etter min mening.

 

Men LCD-2 spiller så mye mer behagelig og oppløst at det er nesten umulig å velge.

Synd det ikke ser ut som det er noen hodetelefoner som LCD-2 men med skikkelig slagkraftig bass

Lenke til kommentar

La merke til noe utrolig kjedli i dag... Bildet taler vel for seg selv

post-97753-0-35530400-1380374273_thumb.jpg

Det ble sendt en sint mail til selger som insistere på at han ikke viste om dette når han solgte de . Videre blir de sendt inn til Audeze for reprasjon , å blir vel borte noen uker.. Garantien dekker dette fult ut da de bare er 4 månder gamle , men er fortsatt UTROLIG kjedlig ! :realmad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...