Gå til innhold

Tråden for de hodetelefonofile


miCro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alpha Dog får svarte stenger i steden for kobber, pluss de nyeste bildene viser utrolig fin lakk på koppene. Skal sende inn min Mad Dog 3.0 for oppgradering før jul engang når han har startet tjenesten. Når Jude på head-fi hopper i takket etter å ha hørt dem, kalte dem jo reference innen lukkede hodetelefoner. Elsker nøytrale hodetelefoner så gleder meg noe sykt.

Lenke til kommentar

Hvordan er bassen på disse?

Punchy morro?

Alpha Dog får svarte stenger i steden for kobber, pluss de nyeste bildene viser utrolig fin lakk på koppene. Skal sende inn min Mad Dog 3.0 for oppgradering før jul engang når han har startet tjenesten. Når Jude på head-fi hopper i takket etter å ha hørt dem, kalte dem jo reference innen lukkede hodetelefoner. Elsker nøytrale hodetelefoner så gleder meg noe sykt.

Lenke til kommentar

Sånn bortsett fra AVforum bruktmarked, hvilke andre steder bør jeg prøve, for å få solgt en Audio-GD NFB 3.1? Finfin kinadac i prisklassen rundt 2750,- ny, håper å få igjen en tusenlapp for den.

 

(+ Tilbakemelding om pris. Legger jeg meg på rett sted med en tusenlapp + frakt?)

 

Se på dette monsteret da! :love:

 

 

NFB3-4.JPG

 

 

Endret av Jann - Ove
Lenke til kommentar

Da har det blitt ingått avtale med en kar på finn.no og om alt går etter planen blir jeg eier av en stykk Audeze LCD-3 Hodetelefon iløpet av denne uken. Dette var intet mindre en 3 ganger så dyrt som jeg i utgangspunkte hadde planlagt. Men gleder meg som en unge :grin2:

Gratulerer!

Funderer på om jeg skal selge min LCD-2 og kjøpe Fostex TH-900 da de passer bedre til min musikk smak!

Lenke til kommentar

Gratulerer!

Funderer på om jeg skal selge min LCD-2 og kjøpe Fostex TH-900 da de passer bedre til min musikk smak!

 

Takker! Motok nettopp en mail om de var sendt , så ingen vei tilbake nå !

 

Fostexene har jeg kiket litt på å finishen som er på disse er bare helt sinnsyk ! Ikke fått mulighet å høre dem , men har hørt Denon AH-D7000 som er vel ganske lik? Vertfall meget oppegående hodetelefoner Denonenne !

Lenke til kommentar

Se hva postmannen dukket opp med i dag :D

 

9968725094_1ab188560f_h.jpg

 

Skal helt ærli si at jeg aldri har hørt noe lignende , lyden er virkelig helt utav denne verden ! Eneste jeg har å utsette på de er at tyngden på den blir litt voldsom i lengden , å de kunne kansje ha kostet på seg en noe bedre kabel på en hodetelfon 2000 dollar. Men lyden er virkelig noe helt for seg selv! skulle gjerne skrevet en lang omtale , men tror jeg heller sette meg ned å nyter litt musikk ! :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Se hva postmannen dukket opp med i dag :D

 

9968725094_1ab188560f_h.jpg

 

Skal helt ærli si at jeg aldri har hørt noe lignende , lyden er virkelig helt utav denne verden ! Eneste jeg har å utsette på de er at tyngden på den blir litt voldsom i lengden , å de kunne kansje ha kostet på seg en noe bedre kabel på en hodetelfon 2000 dollar. Men lyden er virkelig noe helt for seg selv! skulle gjerne skrevet en lang omtale , men tror jeg heller sette meg ned å nyter litt musikk ! :D

 

Grattis! Du får ordne deg nakkestøtte da, om du skal bruke dem mye :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...