Gå til innhold

Farmen - Kampen For Tilværelsen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det latterligste med hele kunnskapssekvensen er at Silje på siste spørsmål der bare trenger å se på håndbevegelsene til Ida, og svare nøyaktig det samme. Blir for dumt.

 

Lo godt når Catharina spurte om hun kunne få 6kg korn hvis kjøpmannen fikk en klem. Han skulle svart "Rører du meg, de ekle kjerring, går jeg ned til 4kg!" Jeg hadde iafall glatt takka nei til en klem fra stoneface.

Lenke til kommentar
Det latterligste med hele kunnskapssekvensen er at Silje på siste spørsmål der bare trenger å se på håndbevegelsene til Ida, og svare nøyaktig det samme. Blir for dumt.

 

Lo godt når Catharina spurte om hun kunne få 6kg korn hvis kjøpmannen fikk en klem. Han skulle svart "Rører du meg, de ekle kjerring, går jeg ned til 4kg!" Jeg hadde iafall glatt takka nei til en klem fra stoneface.

Ekkel og ekkel fru blom. Personligheten er det så som så med, men utseende er ikke så værst duh. Hadde lett feid over hu på en ONS jeg. Ikke sagt neitakk til en "klem" heller :)

Lenke til kommentar
Det latterligste med hele kunnskapssekvensen er at Silje på siste spørsmål der bare trenger å se på håndbevegelsene til Ida, og svare nøyaktig det samme. Blir for dumt.

 

Lo godt når Catharina spurte om hun kunne få 6kg korn hvis kjøpmannen fikk en klem. Han skulle svart "Rører du meg, de ekle kjerring, går jeg ned til 4kg!" Jeg hadde iafall glatt takka nei til en klem fra stoneface.

Ekkel og ekkel fru blom. Personligheten er det så som så med, men utseende er ikke så værst duh. Hadde lett feid over hu på en ONS jeg. Ikke sagt neitakk til en "klem" heller :)

Velvel. Det blir veldig OT å diskutere utseende til Catharina. Men for all del, frøkna er jo slank og helt normal. Men utstrålig er særdeles viktig, og siden hun ikke appelerer til meg for fem flate øre, ville jeg ikke tatt i dama med ildrake. Dog, suveren underholdning. Gir meg Rhino Thue-assosiasjoner som setter smilemusklene i arbeid.

Lenke til kommentar

Jess! Bra at Ida gikk ut. Lurer på hvordan det blir med en uke med Vigdis.

 

Syns det er rart at det får så store konsekvenser at Catharina sover et annet sted på grunn av en fobi. Hønene var vel alt Vigdis hadde, utenom Ida, så nå skal vel ho ta hevn og velger Catharina som førstekjempe neste uke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...