Gå til innhold

Farmen - Kampen For Tilværelsen


Anbefalte innlegg

Ja, det blir spennende. Men det kan jo ikke være den lille saborteringen til Ida, det har jo blitt sabortert før i denne sesongen. Og Mikkel vant jo med unnaluring av mat forrige sesong så jeg tror ikke at det er brudd på reglene. Det skjer vel et eller annet alvorlig regelbrudd på lørdag. Nei, jeg er ganske enig med at det sikkert ikke er Catharina som har gjort det, da hadde hun vel ikke nikket sånn oppgitt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, det blir spennende. Men det kan jo ikke være den lille saborteringen til Ida, det har jo blitt sabortert før i denne sesongen. Og Mikkel vant jo med unnaluring av mat forrige sesong så jeg tror ikke at det er brudd på reglene. Det skjer vel et eller annet alvorlig regelbrudd på lørdag. Nei, jeg er ganske enig med at det sikkert ikke er Catharina som har gjort det, da hadde hun vel ikke nikket sånn oppgitt...

 

greia er vel at de har "stjålet" 10 kg mel fra gårdseierne. Det er litt mer en det å lure unna litt mat

Lenke til kommentar

Det er jo halve vitsen. TV2 velger personer som de tror passer dårlig sammen, så det blir en del konflikter og kanskje til og med hat. Var vel en i denne tråden som nevnte noe om at i innmeldingsskjemaet måtte man si hva man syns var irriterende. Også klipper de sånn at Ida fremstår mer "støgg i hodet" enn det ho kanskje er.

Lenke til kommentar
Savner faktisk Christian litt, han som faka skade og spiste all maten :!: Ida&Chatarina=Skremmende stygg duo.

 

Dere vet at folk nødvendigvis ikke er i virkeligheten som de oppfattes via et tv-program? Det er skummelt hvor blinde folk blir, og når deltakere blir trakassert etter programslutt burde det ringe noen varsellamper rundt omkring!

 

De er mennesker som deg og meg! Bare tenk deg hvordan du ville likt å bli kalt "schtøgging" av folk generelt bare fordi du var med i et reality program.

 

Ellers synes jeg faktisk at Farmen er underholdende i år. Ikke at jeg får fulgt med på alle episodene, men det jeg har sett er bra.

Lenke til kommentar
Savner faktisk Christian litt, han som faka skade og spiste all maten :!: Ida&Chatarina=Skremmende stygg duo.

 

 

 

De er mennesker som deg og meg! Bare tenk deg hvordan du ville likt å bli kalt "schtøgging" av folk generelt bare fordi du var med i et reality program.

 

 

 

Er vel egentlig ikke BARE derfor folk kaller dem ting da.

Lenke til kommentar

Slik vil det alltid være når vi kan gjemme oss bak en anonym pc. Vi glemmer skikk og bruk og kommer med meningsytringer vi ikke kunne drømme om å fremføre ute blant folk.

Synes også det er litt skremmende alt det som skrives om Unni og Torkel på denne tråden. Forstår egentlig ikke hvorfor det er blitt slik?

Jeg synes egentlig alle skribenter burde ta en tenkepause og huske på at Farmenoppholdet er over for lenge siden og kanskje Unni og Torkel sitter og leser gjennom denne tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...