Gå til innhold

Farmen - Kampen For Tilværelsen


Anbefalte innlegg

de har fortsatt reklame for God Kveld Norge som har med Farmen å gjøre men om det noe å si for resultatet er heller usikkert... denne gangen er Ann Kristin og Geir Ove med i reklamen, så om det har å si at Ida velger Ann Kristin og at A K taper vet jeg ikke :ermm:

 

Når vi snakker om sabotsjen har jeg en teori om at de har puttet noe sand eller småstein eller noe i melet så det veier mer... vi ser jo at Ida tar mel fra skapet :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm, lurer nesten på om jeg skal sende en mail med ros til TV 2! Endelig har de gitt seg med God Kveld Norge spoileren sin :new_woot:

 

God kveld norge tror jeg er spilt inn for lenge siden

 

Gullkorn anyone? :!:

 

Jeg håper inderlig Ida ryker nå. Begynner å bli lei..

 

Jeg var dum da!:p

Lenke til kommentar
de har fortsatt reklame for God Kveld Norge som har med Farmen å gjøre men om det noe å si for resultatet er heller usikkert... denne gangen er Ann Kristin og Geir Ove med i reklamen, så om det har å si at Ida velger Ann Kristin og at A K taper vet jeg ikke :ermm:

Muligens, men AK og GO har vært innslag på God Kveld Norge før.

Lenke til kommentar
Jeg var dum da!:p

 

Neida, når du innser det selv er det jo greit :) Hadde vært verre om du begynte å kverrulere (slik jeg kan ha en tendens til å gjøre for å ro unna at jeg tok feil)

 

TV2 har hørt på seerne og sluttet å ha intervju med den som går ut samme kveld - heldigvis.

Jeg svidde meg noe inni h**** på det da Eren gikk ut. Heia som bare det på han, og siden Torkel skulle på skjermen senere på kvelden var jeg så sikker at jeg inngikk et ganske kraftig veddemål med typen . Tapte hardt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...