Gå til innhold

Farmen - Kampen For Tilværelsen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
TV2 provoserer meg nå. Deltagerne må leve under uverdige forhold. De må spise grøt og gammelt kjøtt! Innsatte i fengsel trenger ikke å finne seg i dette.

Det at de spiser grøt er vel ikke uverdig? Og ingen tvinger dem til å spise kjøttet. Ingen penger = ingen handletur. Sånn er gamet.

Hvis du hadde fulgt med, så hadde du fått med deg at de nå har spist grøt minst en gang om dagen i 4-5 uker.

I tillegg til det så har grøt minimalt med det næringsinntaket ett voksent menneske trenger.

 

Siden du er så tøff, så kan du vel prøve å spise kun grøt i 2-3 uker.

Lenke til kommentar
TV2 provoserer meg nå. Deltagerne må leve under uverdige forhold. De må spise grøt og gammelt kjøtt! Innsatte i fengsel trenger ikke å finne seg i dette.

Det at de spiser grøt er vel ikke uverdig? Og ingen tvinger dem til å spise kjøttet. Ingen penger = ingen handletur. Sånn er gamet.

Hvis du hadde fulgt med, så hadde du fått med deg at de nå har spist grøt minst en gang om dagen i 4-5 uker.

I tillegg til det så har grøt minimalt med det næringsinntaket ett voksent menneske trenger.

 

Siden du er så tøff, så kan du vel prøve å spise kun grøt i 2-3 uker.

Hvorfor tar du den tonen? Har jeg sagt jeg er tøff?

 

Hoho, Silje i minimalt med klær nedentil. :)

 

:p

Sweet :p

Lenke til kommentar
Apen blir visst lett irretert.. Er ikkje tv2s feil at deltakerne ikkje gidder og skaffe seg mat. Det har vatn+garn grønsaksåker og ukesoppdrag til og skaffe seg mat på. At det bryt regler og spolerer ukesoppdrag er ik tv2s feil

Det er TV2 sitt ansvar at deltagerne blir syke pga oppholdet, det sier nesten seg selv...

 

Ape: Har du sett terapi for korte lunter ? :tease:

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Det er bare en ting som provoserer meg: at TV2 lar reinspikka juks gå hus forbi og faktisk omtrent applauderer det mens en stakkar er redd så skal det gå utover hele gruppa? Catarina kunne fått sin straff alene! Og alle som jukset og saboterte (bortsett fra å sabotere ved å ikke jobbe da) burde bli kasta på hodet ut!

 

Nå har de jo røket den ene juksepaven etter den andre da så.... Men irriterende! Kjedelig blir det da!

Lenke til kommentar
Apen blir visst lett irretert.. Er ikkje tv2s feil at deltakerne ikkje gidder og skaffe seg mat. Det har vatn+garn grønsaksåker og ukesoppdrag til og skaffe seg mat på. At det bryt regler og spolerer ukesoppdrag er ik tv2s feil

Det er TV2 sitt ansvar at deltagerne blir syke pga oppholdet, det sier nesten seg selv...

 

Ape: Har du sett terapi for korte lunter ? :tease:

 

Haha må vere det sprøeste eg har lest på lenge :!:

Lenke til kommentar
TV2 provoserer meg nå. Deltagerne må leve under uverdige forhold. De må spise grøt og gammelt kjøtt! Innsatte i fengsel trenger ikke å finne seg i dette.

Det at de spiser grøt er vel ikke uverdig? Og ingen tvinger dem til å spise kjøttet. Ingen penger = ingen handletur. Sånn er gamet.

Hvis du hadde fulgt med, så hadde du fått med deg at de nå har spist grøt minst en gang om dagen i 4-5 uker.

I tillegg til det så har grøt minimalt med det næringsinntaket ett voksent menneske trenger.

 

Siden du er så tøff, så kan du vel prøve å spise kun grøt i 2-3 uker.

De kan jo skylde seg selv også da. Er jo to ganger saboteringen har fungert (+ en gang da Ida blant annet ikke ville jobbe). Pluss at det er prøvd flere ganger... Hadde de stått på og ikke hengt seg oppi den kniven hver gang så hadde de hatt greit med mat. Kniven er vel kun 1 poeng i kunnskapskonkurransen?

Lenke til kommentar
Du som ikke ser logikken ! For det første så burde du tatt deg en helg i Kristiansund , sjekket utelivet og hvor langt du hadde kommet med den holdningen før du hadde rotet deg opp i bråk! Ca en halvtime klarer jeg og tippe

 

FHM var i Kristiansund for noen år siden , de fikk skamjuling . Våknet opp på et hotellrom og ikke husket noe. De mente byen absolutt levde opp etter ryktet

Det stemmer det!

Folk i byen er gærne. Møter du på feil person smeller det. Utrolig mange 'tøffinger' her som skal yppe og sloss.

Lønner seg ikke å komme hit å være stor i kjeften :p

 

Ja stakkars farmenfolka som må spise grøt og andre fæle greier.

Jeg har nyheter til dere alle, det er frivillig å være med ;)

Lenke til kommentar

Jeg synes konseptet er alt for oppbrukt nå dessverre, fordi nå snakkes det jo så mye om at deltakerne blir betalte for å spille og lage drama.

 

Jeg synes egentlig dette er ett fantastisk konsept, det er mye bedre enn Big Brother.

For dette har jo faktisk vært en realitet for mange år siden, skulle ønske at det var slik det var i begynnelsen. For da virket det i alle fall som om det ikke var fikset, men at folk faktisk tok alt alvorlig. Og at det var en kamp for tilværelsen !

Lenke til kommentar
De kan jo skylde seg selv også da. Er jo to ganger saboteringen har fungert (+ en gang da Ida blant annet ikke ville jobbe). Pluss at det er prøvd flere ganger...

Enig her. Det er jo deres egen feil at de må spise grøt. Men så må vi huske at bake kamera er det helt sikkert folk som passer på at ting går som det skal. Som når de blir syke nå, så er det sikkert en lege som ser på dem og bare sjekker at det ikke er noe alvorlig. Regner med at TV2 ikke har lyst til å bli saksøkt av en tidligere deltager som har fått en eller annen alvorlig sykdom under oppholdet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...