Gå til innhold

Farmen - Kampen For Tilværelsen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Farmen er blitt noe stort piss! Heldigvis har ingen av jukserne kommet seg videre!(Vigdis har bare visst om jukset.... Seff dårlig) Ida er en vits av en personlighet!

 

At man skal bli straffet fordi man er redd, mens man kan stjele og ødelegge for andre akkurat som man selv vil og skryte av det etterpå er ikke en moral man hadde i den tiden! Så farmen er ikke noen reality fra gamledager! Man har med seg og applauderer og ler av de som oppfører seg som idioter på tv! Måtte de rotne med noen dårlige jobber i resten av livet pga sin oppførsel på farmen! (dessverre så er det sikkert mange bedrifter som sikler etter denne typen oppførsel også!)

 

Det at en avis skriver at Catarina er storbonde blir jo en stor vits! Det er jo ingen aviser som har fått opplyst av TV2 hva som skjer i farmen! Dette er nok bare en avis som skriver at neste uke blir alle unntatt storbonden på det nåværende tidspunkt, catarina, sjuke!

 

Edit: Leste at dagbladet skriver svart på hvitt at Storbonde Catarina måtte heise flagget... Det høres merkelig ut at de har gått ut med sånn informasjon!

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Kan jo tenkes at matforgiftningen skjer før de får vite hvem som er den nye storbonden.

 

Men samtidig..

 

enten blir a) vigdis storbonde fordi de to kom så godt overens

eller b) velges catharina igjen for å irritere catharina (hun likte ikke så godt å være storbonde)

 

jeg liker hverken vigdis eller catharina sin figur i farmen, men liker catharina bedre enn både ida og vigdis.

 

Håper Silje vinner av jentene, eller Geir O av guttene.

Lenke til kommentar

Eren bor jo i en skikkelig røverby også da! og at han virkelig trodde i sin fantasi han kunne overleve en tur på byen uten og få oppmerksomhet fra fulle folk? Idioit

 

Bank av 20 åring på matsjappe natt til Søndag , mens kjæresten så på

 

http://www.tk.no/nyheter/article3439258.ece

 

Artig og se slik ut sikkert , det får han vel til og holde kjeft i media. Men neida

 

095951-ErenGjektvi_1806422m.jpg

 

 

Halveis God bedring til Eren :p

Lenke til kommentar

Nei,så han kan jo såklart ikke gå ut blandt folk etter han har vert med på Farmen.

 

"Overleve en tur på byen uten oppmerksomhet fra fulle folk"...er du helt tosk du?

Er tydeligvis du og han fulle 20 åringen som er idioter her,så du mener at viss du var med på Farmen så kunne eg ha banket deg bare fordi du var med på ett realityprogram??

 

Tenk over hva du skriver neste gang da...og prøv å se logikken i det du skriver,dvs det er ingen logikk

Lenke til kommentar
Nei,så han kan jo såklart ikke gå ut blandt folk etter han har vert med på Farmen.

 

"Overleve en tur på byen uten oppmerksomhet fra fulle folk"...er du helt tosk du?

Er tydeligvis du og han fulle 20 åringen som er idioter her,så du mener at viss du var med på Farmen så kunne eg ha banket deg bare fordi du var med på ett realityprogram??

 

Tenk over hva du skriver neste gang da...og prøv å se logikken i det du skriver,dvs det er ingen logikk

 

Du som ikke ser logikken ! For det første så burde du tatt deg en helg i Kristiansund , sjekket utelivet og hvor langt du hadde kommet med den holdningen før du hadde rotet deg opp i bråk! Ca en halvtime klarer jeg og tippe

 

FHM var i Kristiansund for noen år siden , de fikk skamjuling . Våknet opp på et hotellrom og ikke husket noe. De mente byen absolutt levde opp etter ryktet

 

For det andre: så du mener at mennesker som akkurat har vært med i reality kan lett unngå konfrontasjoner og bråk? Feil , de er som magneter. De trekker til seg all slags syke mennesker uansett hvor de er

 

 

I Hver bidige store realityserie så har det vært noe bråk med deltagere etter eller under tv serien. Narkotia , slossing på gata eller hva nå. Melder du deg på slike freakshow som farmen faktisk er , så sier du ja takk til veeeldig mye .

 

Så det er du som ikke ser logikken Diesel , rett og slett fordi det og være med på realityserier er et hælvete både mens det pågår og etterpå.

Lenke til kommentar

Seriøst ?

 

Jeg har bodd her i 22 år uten å vært oppi en eneste slåsskamp . Eren yppet nok ikke og jeg tipper denne idiotiske mannen i 20'årene gjorde det kun for å tøffe seg. Jeg har sett hver eneste farmenepisode, og av alle de som deltok var det nok Eren som oppførte seg best. Han var trivelig, hyggelig, hjelpsom og skapte god stemning.

 

Røverby eller ikke, idioter finner du alle steder. Håper smartingen som fant det for godt å slå til Eren får en passelig straff.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...