Gå til innhold

Farmen - Kampen For Tilværelsen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Torkild er rå. Blir nok en knusende øksekaster jo.

Ikke heeelt enig, men.. :!:

 

Håper virkelig GeirO går videre!

 

Tja, fikk ikke så bra inntrykk av Geir Ove på slutten av onsdagens sending. Egoismen tok overhånd etter han var valgt som førstekjempe, han sutret og bar seg og hevdet overfor Vigdis at han ikke ville jobbe noe mere før kampen.

Kjæresten hans overhørte samtalen og så ikke noe særlig blid ut.

 

Håper Torkel vinner.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Jeg heier egentlig ikke på noen av de resterende deltakerne. Jeg syns ikke noen av de er verdige vinnere.

 

For eksempel ifjor. Mikkel, han var smart, han jobbet hardest av alle, og han kunne mest. Han var virkelig en verdig vinner, og jeg ser ingen som er igjen av årets sesong som en verdig vinner. Jeg savner Hugo

 

Enig, veldig synd at Hugo gikk ut. Hvis jeg skulle ønske noen andre skulle vinne håper jeg det blir dyrlegen eller geir ove.

Lenke til kommentar

Poenget mitt er at hvis det er "juks og regelbrudd" å¨ikke ligge på storbondehuset alene en natt, hva er da sabotasje av ukesoppdrag?

 

At noen ikke gidder jobbe er nå så, men å gjemme bort mel, gjemme karsen etc etc er latterlig! Hiv de ut! Hvorfor skal sånne folk ha mulighet til å vinne fine premier?

Lenke til kommentar
Poenget mitt er at hvis det er "juks og regelbrudd" å¨ikke ligge på storbondehuset alene en natt, hva er da sabotasje av ukesoppdrag?

 

At noen ikke gidder jobbe er nå så, men å gjemme bort mel, gjemme karsen etc etc er latterlig! Hiv de ut! Hvorfor skal sånne folk ha mulighet til å vinne fine premier?

Skal jo være underholdning da påsan. Hadde alle oppført seg pent, ville det jo blitt drittkjedelig. Når det gjelder straffen Catharina fikk, så var den latterlig av TV2. Kanalen har virkelig lagt seg i selene for å fremstille henne på værst tenkelig vis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...