Gå til innhold

Datalagringsdirektivet - Den dagen privatlivet og personvernet forsvant.


Gjest Slettet+3124

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mer sikkerhet! Mindre frihet!!

Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety.

Hørt den før.. Er ikke enig. Ikke i denne diskusjonen i alle fall.... Jeg vil ha større sikkerhet i landet. Mindre Breivikere og så videre... Jeg vil selvsagt ha den nødvendige friheten, men jeg ønsker ikke frihet til å gjøre hva jeg vil og så videre...

Til tubonello; jobber du for satanististe OTO.no?

Ut fra dette, blir det jo bare latterlig å spørre om noe sånt. Da satanistiske OTO står for det motsatte: Altså: "gjør hva du vil, det er hele loven" .....

Lenke til kommentar

Mer sikkerhet! Mindre frihet!!

Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety.

Hørt den før.. Er ikke enig. Ikke i denne diskusjonen i alle fall.... Jeg vil ha større sikkerhet i landet. Mindre Breivikere og så videre... Jeg vil selvsagt ha den nødvendige friheten, men jeg ønsker ikke frihet til å gjøre hva jeg vil og så videre...

Til tubonello; jobber du for satanististe OTO.no?

Ut fra dette, blir det jo bare latterlig å spørre om noe sånt. Da satanistiske OTO står for det motsatte: Altså: "gjør hva du vil, det er hele loven" .....

 

Da OTO forguder en bok basert på satanisme, og losjer/grupperinger fra denne sekten har blitt dokumentert å . Ditt sitat er som kjent tatt helt ut av perspektiv og blitt plassert på deres framside etter endringer utført etter kritiske uttalelser. Oppfordrer alle til å orientere seg internasjonalt og alternatict da det gjelder uttalelser og "etterforskning" av den påståtte aleneutøver anders bhering breivik. Oppfordrer ingen til å lese det idiotiske manifestet "han" har konstruert. Oppfordrer alle til å ikke glemme hvem denne forferdelige hendelsen gagner og håper alle som leser dette tar norges utenrikspolitikk og innvandringspolitikk, korrupsjon(vennetjenester og gradering av interne dokumenter) og statistikk koblet til dette, til betraktning da de evaluerer nrk's "eksperter"s syn på terroristen(e), dens bakgrunnn og "ideologi".

 

OTO=Crowley= ALBERT PIKE!

 

kjøper ikke det frimurer promotasjonen ap står for og presanterer med sin røde rose på tv2/nrk om dagen!

Lenke til kommentar

bla bla bla

 

 

feil tråd ;S , skål!

 

---

 

ÅJA forresten SIKKERT tilfeldig ;S

 

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article4185700.ece

 

+f16 tilbaketrukket fra mediabedraget libya og norges egen status i nwo gruppen for eget palestina oO

 

PST: Ille en gang stasi tysklamd kunne plukket opp dette. Eneste mulighet for å avverge dette hadde vært chip i hjernen. Hørt dette før?

Endret av erlendeg
Lenke til kommentar

Mer sikkerhet! Mindre frihet!!

 

Altså, dette vil ikke stoppe ABB folk, som du selv sier i din ABB tråd tyder det på at ABB er intelligent, som betyr at han vet hva han driver med og hadde forbiplassert dette lett med tanke på at du ikke trenger snev av intetlegens for å forbipassere DLD.

 

Så du vil ta fra meg min frihet for at du ikke skal pisse på deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mer sikkerhet! Mindre frihet!!

Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety.

Hørt den før.. Er ikke enig. Ikke i denne diskusjonen i alle fall.... Jeg vil ha større sikkerhet i landet. Mindre Breivikere og så videre... Jeg vil selvsagt ha den nødvendige friheten, men jeg ønsker ikke frihet til å gjøre hva jeg vil og så videre...

Til tubonello; jobber du for satanististe OTO.no?

Ut fra dette, blir det jo bare latterlig å spørre om noe sånt. Da satanistiske OTO står for det motsatte: Altså: "gjør hva du vil, det er hele loven" .....

 

Da OTO forguder en bok basert på satanisme, og losjer/grupperinger fra denne sekten har blitt dokumentert å . Ditt sitat er som kjent tatt helt ut av perspektiv og blitt plassert på deres framside etter endringer utført etter kritiske uttalelser. Oppfordrer alle til å orientere seg internasjonalt og alternatict da det gjelder uttalelser og "etterforskning" av den påståtte aleneutøver anders bhering breivik. Oppfordrer ingen til å lese det idiotiske manifestet "han" har konstruert. Oppfordrer alle til å ikke glemme hvem denne forferdelige hendelsen gagner og håper alle som leser dette tar norges utenrikspolitikk og innvandringspolitikk, korrupsjon(vennetjenester og gradering av interne dokumenter) og statistikk koblet til dette, til betraktning da de evaluerer nrk's "eksperter"s syn på terroristen(e), dens bakgrunnn og "ideologi".

 

OTO=Crowley= ALBERT PIKE!

 

kjøper ikke det frimurer promotasjonen ap står for og presanterer med sin røde rose på tv2/nrk om dagen!

 

AP har ikke noe med frimureri å gjøre... Ikke Frp eller Høyre heller...

Det er esoterisk organisasjon... Det har i det hele tatt intet med saken å gjøre...

Lenke til kommentar

bla bla bla

 

 

feil tråd ;S , skål!

 

---

 

ÅJA forresten SIKKERT tilfeldig ;S

 

http://www.aftenpost...icle4185700.ece

 

+f16 tilbaketrukket fra mediabedraget libya og norges egen status i nwo gruppen for eget palestina oO

 

PST: Ille en gang stasi tysklamd kunne plukket opp dette. Eneste mulighet for å avverge dette hadde vært chip i hjernen. Hørt dette før?

 

Ja, hørt det før... Men det å for eksempel øke sikkerheten trenger ikke ha noe å gjøre med "overvåkning" å gjøre... Man kan for eksempel ha strengere kontroll med hvem som kan kjøpe og hvor mye man eventuelt kan kjøpe av for eksempel kunstgjødsel... At man må parkere en viss avstand fra stats-bygg og så videre... Eventuelt ha mer vakthold, eller noe sånt. Jeg vet ikke, men det er sikkert mye man kan gjøre som sparer liv...

Lenke til kommentar

Mer sikkerhet! Mindre frihet!!

 

Altså, dette vil ikke stoppe ABB folk, som du selv sier i din ABB tråd tyder det på at ABB er intelligent, som betyr at han vet hva han driver med og hadde forbiplassert dette lett med tanke på at du ikke trenger snev av intetlegens for å forbipassere DLD.

 

Så du vil ta fra meg min frihet for at du ikke skal pisse på deg?

 

Jeg har ikke snakket om DLD... Men når du først er inne på det: DLD kan nå bli brukt i politiets etterforskning til å finne ut bevegelsene til Breivik på nettet før terror-angrepet. Noe i alle fall ikke jeg har noe som helst problemer med.

 

Det andre, er at jeg tror at det ville gjort det en smule vanskeligere dersom det var strenge krav til personer som skal kjøpe kunstgjødsel. Noe sånt... Uansett, ja det ville vært umulig å spore opp denne mannen.. Skytinga på Utøya var vel verst av alt, med tanke på hvor mange menneskeliv som gikk tapt. Men her mener jeg at det er viktig å øke sikkerheten på øya, og ha mer kontroll med hva som føres inn til øya av ting, da man vet at folk på en slik øy er utsatt og ikke har så mange rømningsmuligheter.

Lenke til kommentar

Mer sikkerhet! Mindre frihet!!

 

Altså, dette vil ikke stoppe ABB folk, som du selv sier i din ABB tråd tyder det på at ABB er intelligent, som betyr at han vet hva han driver med og hadde forbiplassert dette lett med tanke på at du ikke trenger snev av intetlegens for å forbipassere DLD.

 

Så du vil ta fra meg min frihet for at du ikke skal pisse på deg?

 

Jeg har ikke snakket om DLD... Men når du først er inne på det: DLD kan nå bli brukt i politiets etterforskning til å finne ut bevegelsene til Breivik på nettet før terror-angrepet. Noe i alle fall ikke jeg har noe som helst problemer med.

 

Det andre, er at jeg tror at det ville gjort det en smule vanskeligere dersom det var strenge krav til personer som skal kjøpe kunstgjødsel. Noe sånt... Uansett, ja det ville vært umulig å spore opp denne mannen.. Skytinga på Utøya var vel verst av alt, med tanke på hvor mange menneskeliv som gikk tapt. Men her mener jeg at det er viktig å øke sikkerheten på øya, og ha mer kontroll med hva som føres inn til øya av ting, da man vet at folk på en slik øy er utsatt og ikke har så mange rømningsmuligheter.

 

Det vi trenger er ikke DLD, vi trenger væpnet politi! Og det bør være obligatorisk med purk på arrangementer som AUF-greia.

Lenke til kommentar

Mer sikkerhet! Mindre frihet!!

 

Altså, dette vil ikke stoppe ABB folk, som du selv sier i din ABB tråd tyder det på at ABB er intelligent, som betyr at han vet hva han driver med og hadde forbiplassert dette lett med tanke på at du ikke trenger snev av intetlegens for å forbipassere DLD.

 

Så du vil ta fra meg min frihet for at du ikke skal pisse på deg?

i følge manifestet brukte han anonymus software (sikkert noe ala tor) når han lette etter informasjon på nettet, dette hadde ikke dld snappet opp.

Om om så han ikke hadde brukt slike verktøy og DLD hadde vert å kjørt i norge allerede hadde ikke dette reddet noen menneskeliv.

Lenke til kommentar

Det var en politimann på AUF-greia. Han ble skutt.

 

Det var en ubevæpnet politimann der som ikke var på jobb aka, han er en sivil. Hadde de hatt en bevæpnet politimann der ett sted, kunne de spart MANGE menneskeliv.

Eller så kunne han ha blitt, du vet, skutt ned og drept, akkuratt som den sivile politimannen. Politi i norge vil aldri ha tillatelse til å kunne gå rundt med våpen som kan matche en mann med skuddsikker vest og automatrifle.

Lenke til kommentar

Det var en politimann på AUF-greia. Han ble skutt.

 

Det var en ubevæpnet politimann der som ikke var på jobb aka, han er en sivil. Hadde de hatt en bevæpnet politimann der ett sted, kunne de spart MANGE menneskeliv.

Eller så kunne han ha blitt, du vet, skutt ned og drept, akkuratt som den sivile politimannen. Politi i norge vil aldri ha tillatelse til å kunne gå rundt med våpen som kan matche en mann med skuddsikker vest og automatrifle.

 

Vel, de har MP7 tilgjengelig som penetrerer både skuddsikre hjelmer og skuddsikre vester de er svært små og lette og bære med seg. Altså når han kommer dit i full utrustning er det jo ikke så utenkelig at han har skuddsikkert vest og han kunnet siktet ett annet sted, eller han kunne skutt han i vesten og brekt ett par ribbein og fått han i bakken for å arrestere han.

Lenke til kommentar

Vel, de har MP7 tilgjengelig som penetrerer både skuddsikre hjelmer og skuddsikre vester de er svært små og lette og bære med seg. Altså når han kommer dit i full utrustning er det jo ikke så utenkelig at han har skuddsikkert vest og han kunnet siktet ett annet sted, eller han kunne skutt han i vesten og brekt ett par ribbein og fått han i bakken for å arrestere han.

Hvilken politimann har fri bæretillatelse på mp7?

Lenke til kommentar

Vel, de har MP7 tilgjengelig som penetrerer både skuddsikre hjelmer og skuddsikre vester de er svært små og lette og bære med seg. Altså når han kommer dit i full utrustning er det jo ikke så utenkelig at han har skuddsikkert vest og han kunnet siktet ett annet sted, eller han kunne skutt han i vesten og brekt ett par ribbein og fått han i bakken for å arrestere han.

Hvilken politimann har fri bæretillatelse på mp7?

 

De samme som hadde bæretillatelse på MP5, og altså en Glock 17 eller USP hadde hjulpet en HEL del på Utøya.

Lenke til kommentar

 

Jeg har ikke snakket om DLD... Men når du først er inne på det: DLD kan nå bli brukt i politiets etterforskning til å finne ut bevegelsene til Breivik på nettet før terror-angrepet. Noe i alle fall ikke jeg har noe som helst problemer med.

 

Det andre, er at jeg tror at det ville gjort det en smule vanskeligere dersom det var strenge krav til personer som skal kjøpe kunstgjødsel. Noe sånt... Uansett, ja det ville vært umulig å spore opp denne mannen.. Skytinga på Utøya var vel verst av alt, med tanke på hvor mange menneskeliv som gikk tapt. Men her mener jeg at det er viktig å øke sikkerheten på øya, og ha mer kontroll med hva som føres inn til øya av ting, da man vet at folk på en slik øy er utsatt og ikke har så mange rømningsmuligheter.

 

Utrolig hvor mye du vet da, jeg regner med at du vet at DLD ikke har tredd i kraft enda. Det er vedtatt at det skal bli det, men er ikke oppe å gå. Uansett så har politiet noe som vil hjelpe dem mye mer enn DLD noensinne kan gjøre, nemlig siktedes harddisk. Selv om han har byttet den regelmessig, skal man tro manifestet han har lagt ut, så regner jeg med at de finner noe på den nyeste han har, selv om det kanskje bare blir hvem han har gamet wow med...

 

Det som har skjedd er en tragedie, men DLD ville ikke hjulpet å spore han opp. Og hvis det hadde hjulpet dem å spore han opp vil jeg blitt enda mer redd for hva staten kan finne på, for jeg vil ikke leve i et samfunn som overvåker store deler av befolkningen bare fordi det finnes en ekstremt liten minoritet som kan drive med terrorvirksomhet. Det er nemlig ikke ulovlig å si negative ting om innvandring i dette landet her. Og så godt som alle meningene han har ytret på nettet var langt unna å faktisk sprenge en bombe i Oslo sentrum og massakrere mange mennesker på Utøya.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...