Gå til innhold

Datalagringsdirektivet - Den dagen privatlivet og personvernet forsvant.


Gjest Slettet+3124

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så jævlig typisk Amerika og så jævelig FAIL av Europa.

 

eller omvendt?

 

Har ikke satt meg skikkelig inn i akkurat dette, men det er jo helt klart på trynet. Det er i mine øyne EU som driter seg ut. At en lov i USA liksom skal kunne bestemme over EU og europeiske land er jo besynderlig. Om jeg satt med makta i EU hadde dette vært veldig enkelt å stoppe, nekte. Hva kan USA gjøre? Gå til krig mot hele EU fordi de ikke får utlevert data fra andre land enn deres eget?

 

Nei, avskaff EØS avtalen før det er for sent.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så jævlig typisk Amerika og så jævelig FAIL av Europa.

 

eller omvendt?

 

Har ikke satt meg skikkelig inn i akkurat dette, men det er jo helt klart på trynet. Det er i mine øyne EU som driter seg ut. At en lov i USA liksom skal kunne bestemme over EU og europeiske land er jo besynderlig. Om jeg satt med makta i EU hadde dette vært veldig enkelt å stoppe, nekte. Hva kan USA gjøre? Gå til krig mot hele EU fordi de ikke får utlevert data fra andre land enn deres eget?

 

Nei, avskaff EØS avtalen før det er for sent.

 

Norway = The New World Continent :thumbup:

Lenke til kommentar

---

Når ble det å mislike en seksuell holdning rasisme? Nå er det også mange holdninger man kanskje ikke liker hos dem man jobber med, om man bare visste om dem, og da ville det jo vært umulig å jobbe med disse om man har denne sterkt diskriminerende tankegangen du besitter.
Lenke til kommentar
Så da er alt han sier galt ikke sant? Hva er neste? Skal du tro jorda er flat siden han sier den er rund?

Det betyr at vi ikke skal legge vekt på det han sier. Det betyr at han ikke kan brukes som kilde til noe som helst. Det betyr at han har null troverdighet. Hva han sier om jorden er altså fullstendig irrelevant for rasjonelle, tenkende mennesker. Men siden dette er Alex Jones, er det ikke usannsynlig at han er Flat Earther.

 

Så da er alt han sier galt ikke sant? Hva er neste? Skal du tro jorda er flat siden han sier den er rund?

Nei da velger man bare å ignorer alt han sier. At jorda er rund trenger man ikke høre fra ham.

Så det dere pk-ere mener er altså at hvis dere ikke liker en person, så er alt han sier feil, selv om han kan dokumentere fra andre kilder at det er riktig.

 

Enhver informasjon kan altså kun være riktig om dere liker personen eller personene som legger den ut.

Dette handler ikke om å like eller ikke like noen. Dette handler om at Alex Jones er fullstendig gal i hodet, og en rasistisk kristenfundamentalist som lyver så det renner av ham. Han bør ignoreres. Aller helst burde han vært lagt inn på sinnssykehus.

 

Mannen er ravende gal, og har ingen troverdighet. Han bør ikke brukes som kilde til noe som helst. Dersom han sier noe som støttes av andre kilder, vis til disse andre kildene i stedet. Ikke til den gale rasisten og kristenfundamentalisten Alex Jones.

Lenke til kommentar
Så da er alt han sier galt ikke sant? Hva er neste? Skal du tro jorda er flat siden han sier den er rund?

Det betyr at vi ikke skal legge vekt på det han sier. Det betyr at han ikke kan brukes som kilde til noe som helst. Det betyr at han har null troverdighet. Hva han sier om jorden er altså fullstendig irrelevant for rasjonelle, tenkende mennesker. Men siden dette er Alex Jones, er det ikke usannsynlig at han er Flat Earther.

 

Så da er alt han sier galt ikke sant? Hva er neste? Skal du tro jorda er flat siden han sier den er rund?

Nei da velger man bare å ignorer alt han sier. At jorda er rund trenger man ikke høre fra ham.

Så det dere pk-ere mener er altså at hvis dere ikke liker en person, så er alt han sier feil, selv om han kan dokumentere fra andre kilder at det er riktig.

 

Enhver informasjon kan altså kun være riktig om dere liker personen eller personene som legger den ut.

Dette handler ikke om å like eller ikke like noen. Dette handler om at Alex Jones er fullstendig gal i hodet, og en rasistisk kristenfundamentalist som lyver så det renner av ham. Han bør ignoreres. Aller helst burde han vært lagt inn på sinnssykehus.

 

Mannen er ravende gal, og har ingen troverdighet. Han bør ikke brukes som kilde til noe som helst. Dersom han sier noe som støttes av andre kilder, vis til disse andre kildene i stedet. Ikke til den gale rasisten og kristenfundamentalisten Alex Jones.

 

heheh er vel ikke mindre gal du, usakelig dårlig personangrep med 0 fakta. Alt en person sier som kan bevises med fakta er troverdig. Du er mindre troverdig.

Lenke til kommentar

Det Alex Jones sier kan ikke bevises med fakta. Tvert imot går det i løgner på den kanten. At han er en rasistisk kristenfundamentalist gjør ikke saken bedre, men sier jo litt om hva slags person han er.

 

??? bevis løgnene da. tydelig du ikke har gjort jobben din, mente selv han var gal allerede tidligere i år, desto mer en prøver å finne motbevis desto mer troverdig blir han. Den personelige meningen om presantert fakta vurderer jeg knapt, for den er uviktig, noen ganger er jeg enig andre ganger ikke.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

De "terroraksjonene" vi har sett nå i Oslo er satt i gang av myndighetene bla i den hensikt å få folk til å "forstå" at DLD er nødvendig.

 

At de nå påstår at dette var planlagt og utført av en enslig "terrorist" er for å få folk til å "forstå" at vi alle må behandles som mistenkte terrorister, fordi faren for "ensomme terrorister" midt iblant oss er overhengende.

 

Da sjefen for pst advarte mot slike "ensomme terrorister" så regnet jeg med at det snart ville skje noe som viser at det fins slike "ensomme terrorister"

 

http://www.aftenposten.no/meninger/kommentatorer/hanssen/article4045522.ece

 

Disse "terroraksjonene" og særlig skytingen på utøya,er prikk lik de falsk flagg aksjonene som vi kjenner fra andre land, og da særlig fra USA hvor myndighetene har drevet med dette lenge.

 

Problemet er dessverre at folk ser det ikke, og de vet heller ikke at slike falsk flagg-aksjoner lenge har pågått bla i USA for å få folket til å underkaste seg statlig overvåking og kontroll på alle områder.

Lenke til kommentar

DLD hadde ikkje hjulpet i ein slik sitasjon som har oppstått på Utøya. Den antatte gjerningsmannen har posted sterke meininger på forskjellige stader på internett under fullt navn.

Det einaste som eventuellt kunne han utgjort ein forskjell hadde vært om det hadde vært folk ansatt til å overvåke kva folk skriver på internett.

 

Elektroniske spor er ikkje mykje til hjelp etter at hendelsen har skjedd og etter at gjerningsmannens dataustyr er beslaglagt på vanlig måte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...