Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Ugler? Nei,da er duer faen meg værre. De bør dø. Men måser tar toppen

Ugler er ille, duer er ille, gjøk er ille, og måkene er verst.

Vi burde kverke alle, lage burger av dem, krydre med kanel og fôre DJ_Dark med dem.

 

I natt også?

Jepp, dette kommer til å bli som i fjor og året før der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ugler er ille, duer er ille, gjøk er ille, og måkene er verst.

Vi burde kverke alle, lage burger av dem, krydre med kanel og fôre DJ_Dark med dem.

 

 

Jepp, dette kommer til å bli som i fjor og året før der.

Kan si at det er ille når en veps tar seg en tur innom senga di mens du sover. Det fikk jeg erfare i dag. Hørte noen bzz under puta, og da kom jeg fort opp fra senga for å si det sånn :p
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ute fredag, ute lørdag, var ikke hjemme før 23:45 i går kveld (med totalt rundt 6 timer søvn hele helga), så ja, jeg er en bitter gammel gubbe i dag. :p

 

 

Hvor mye må en spille for at det skal tolkes som mye? Jeg har spilt 14 timer på 2 uker, som vil si en time per dag. En jeg snakka med, synes det var utrolig mye.

Hva mener dere? Er fjorten timer mye, eller hva mener dere at er mye?

 

14t er ikke mye på 2 uker.

Endret av Lovegame
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nope. Delvis våken og klar til å spise lunsj!

God morgen :)

 

Hvor mye må en spille for at det skal tolkes som mye? Jeg har spilt 14 timer på 2 uker, som vil si en time per dag. En jeg snakka med, synes det var utrolig mye.

 

Hva mener dere? Er fjorten timer mye, eller hva mener dere at er mye?

 

14 timer i seg selv høres sikkert mye ut.

Men, kan jo si det sånn at 14 timer av totalt 336 ikke er så veldig mye. 4% av tiden din det !

Lenke til kommentar

 

God morgen :)

 

 

 

14 timer i seg selv høres sikkert mye ut.

Men, kan jo si det sånn at 14 timer av totalt 336 ikke er så veldig mye. 4% av tiden din det !

Det er ikke så mye nei. Det er mange som sitter foran pcen eller tven hele dagen, og sier at folk som spiller like mye, eller mindre enn dem spiller for mye.
Lenke til kommentar

Hvor mye må en spille for at det skal tolkes som mye? Jeg har spilt 14 timer på 2 uker, som vil si en time per dag. En jeg snakka med, synes det var utrolig mye.

 

Hva mener dere? Er fjorten timer mye, eller hva mener dere at er mye?

Da jeg var på din alder spilte jeg wow gjennomsnittlig 5 timer dagen, det meste av tiden var vel i helgene ettersom jeg pleide å få besøk og så spilte vi konstant. Var ikke så mye annet å gjøre på
Lenke til kommentar

Da jeg var på din alder spilte jeg wow gjennomsnittlig 5 timer dagen, det meste av tiden var vel i helgene ettersom jeg pleide å få besøk og så spilte vi konstant. Var ikke så mye annet å gjøre på

Det var litt lengre ja. Så spiller ikke vennene mine omtrent, så det blir nesten bare alene jeg gjør det :(
Lenke til kommentar

Hvor mye må en spille for at det skal tolkes som mye? Jeg har spilt 14 timer på 2 uker, som vil si en time per dag. En jeg snakka med, synes det var utrolig mye.

 

Hva mener dere? Er fjorten timer mye, eller hva mener dere at er mye?

På 2 uker er det nesten ikke noe.

Jeg kan glatte spille 14 timer ila. et døgn, og putte inn rundt 200 timer ila. to uker. :p

Det kan begynne å kvalifiseres som mye.

Lenke til kommentar

Hvor mye må en spille for at det skal tolkes som mye? Jeg har spilt 14 timer på 2 uker, som vil si en time per dag. En jeg snakka med, synes det var utrolig mye.

 

Hva mener dere? Er fjorten timer mye, eller hva mener dere at er mye?

 

Mer enn jeg spiller på 2 mnd.

 

Og folk sier jeg spiller mye.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...