Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du ser sikkert ut som en gudinne. Med rosa hår. Eller, halve.

Haha, takk! Jeg ble veldig fornøyd og det ble veldig meg :)

 

Vel du bomma på alderen med ett år, men ellers liker jeg det. Fortsett i samme stil, så kanskje får du en egen hyllest. ;)

 

 

Isj da.

Jeg liker frisøren min. Har gått til henne siden vi flytta hit i 1988. Eller, jeg begynte vel ikke før tidlig 1989 når jeg tenker meg om. :p

 

Og nå har jeg herlig og kort hår. :D

Liker rosa jeg :p

Lenke til kommentar

Liker rosa jeg :p

Rosa hår er chill, det. Jeg gikk lei etter et par uker og gikk for turkis, rosa, blått og lilla i stedet, riktignok, og det er bare luggen min. Har vurdert å ta hele hodet turkis eller mørkerosa til høsten siden jeg uansett holder på å gro ut håret på sidene og sånn, men er litt i tvil. Frister litt å bleke inn leopardmønster og farge det i morsomme farger som en last hurrah til hanekammen.
Lenke til kommentar

7 kr for øl i baren :fun:

 

Er Filippinene så dyrt? Passerte aldri femmeren før en halvliter i hverken Kambodsja eller Vietnam. Selv på de dyrere stedene lå det under dollaren.

 

India er veldig varierende, og man får kun servert 0.75l flasker til ca. 20kr. Men vanskelig å få tak på der.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Er Filippinene så dyrt? Passerte aldri femmeren før en halvliter i hverken Kambodsja eller Vietnam. Selv på de dyrere stedene lå det under dollaren.

 

India er veldig varierende, og man får kun servert 0.75l flasker til ca. 20kr. Men vanskelig å få tak på der.

 

Får 0,33l san miguel på 7/11 for under 3 kr. 0,7l whiskey for 13kr :p

 

Men, er veldig varierende her. Hvis du drar på de stedene som er for "rikinger" eller de stedende der turister drar så kommer flaskeølen fort over 20 kr.

Får tequila shots for 10 kr på riktig steder, men kan også få tequila shots for 75kr.

 

Værste med barene her nede er at du ikke får vekselen din igjen med en gang du betaler. Du får den igjen 5-10 minutter senere i en sånn svart liten blokk med kvitteringen din i.... Og da har du som regel glemt hele greia og baren håver inn.

Lenke til kommentar

Er forøvrig Anulaibar™ som laget dette bildet, men jeg poster det han ikke tør å poste. Vi er vel 2-3 stk. her som har en slags Sjur-besettelse. Si i fra neste gang du kommer til Oslo. Skal stå med flagg på Gardermoen.

Get in, jeg har vært Sjur-fanatiker siden '05. Hva hadde forumet vært uten Datasmurf?
Lenke til kommentar

Jeg foretrekker at de er litt grønne både når jeg spiser banan og bruker det i milkshake, men du får en langt kraftigere smak om du bruke helgule bananer.

Min banan er svart, og ganske lang, med en meget kraftig smak. Prøv å kontroller deg selv.

Endret av Kammizez
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...