Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem vil ha noen kilo godteri? Kom jo aldri noen barn i går, og jeg har ikke interesse av alt dette klisset. Om vi ser bort fra sjokoladen, er jo alt e-stoffer og faenskap uansett.

 

Jeg er bare kvalm.

 

Og så har jeg skriveøkt i sidemål om Gunnlaug Ormtunges Saga i dag. Gleder meg vilt. Håper på å stå.

Gunnlaug Ormtunge rocka.

Lenke til kommentar

Hvem vil ha noen kilo godteri? Kom jo aldri noen barn i går, og jeg har ikke interesse av alt dette klisset. Om vi ser bort fra sjokoladen, er jo alt e-stoffer og faenskap uansett.

Det kom noen unger hit i går. Som ble kjørt, da jeg bor midt i skauen.

 

Jeg vet ikke hvor kult det hadde vært å bli skrytt av som ONS, altså.

Du elsket det, admit it.

Lenke til kommentar

Hvem vil ha noen kilo godteri? Kom jo aldri noen barn i går, og jeg har ikke interesse av alt dette klisset. Om vi ser bort fra sjokoladen, er jo alt e-stoffer og faenskap uansett.

Jeg er veldig glad i godteri. Jeg trener også nok til å forbrenne det uansett, så du kan med god samvittighet gi det til meg. :D

Lenke til kommentar

Hvem vil ha noen kilo godteri? Kom jo aldri noen barn i går, og jeg har ikke interesse av alt dette klisset. Om vi ser bort fra sjokoladen, er jo alt e-stoffer og faenskap uansett.

Jeg er veldig glad i godteri. Jeg trener også nok til å forbrenne det uansett, så du kan med god samvittighet gi det til meg. :D

Du får komme opp til trønderland da.

 

- Vi må huske på at bak oss er det en generasjon som har blitt fostret opp på serien «Clonewars» som er dagens barns inngangsport til Star Wars-filmene - og det er her de store pengene ligger - i barnekullene, fortsetter han

Ha-ha-ha, jeg leste barneknullene. xP

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...