Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132

Så det er DIN sklyd!?

 

Når du våkner og tenker sånn må du dytte i meg da. :p

Jeg maser jo på deg når du ikke klarer å stå opp.

Ja, det var når alarmen min ringte. Jeg slokna så fort igjen at jeg ikke rakk å vekke deg, var ikke det da du stod opp da?

 

Hu kjente vel den gamle spritlukta og tenkte "faen om jeg gidder å vekke dette alkovraket idag også, fikk nok juling i går kveld"

Det var AKKURAT det jeg tenkte!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hu kjente vel den gamle spritlukta og tenkte "faen om jeg gidder å vekke dette alkovraket idag også, fikk nok juling i går kveld"

Det var AKKURAT det jeg tenkte!

 

Tviler jeg på. Tipper du egentlig tenkte at om du ikke vekker ham men lar ham vite at du kunne ha gjort det så har han en god grunn til å gi deg enda mer juling.

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Hva skal DU gjøre i helgen? :)

Etter en lang og delvis frustrerende dag på jobb, skal jeg nå sette meg ned for å glo X-Files. Dette skal jeg gjøre frem til søndag kveld. Regner med det blir litt Xbox, WoW, vasking og matlaging inni der et sted.

 

Slapp av helg hos kjæresten ^^, Også blir det sikkert en tur ut med kamera i morgen. Må tross alt bli bedre kjent med nye speilrefleksen.

Ooh, hva har du kjøpt? :D

Lenke til kommentar

Slapp av helg hos kjæresten ^^, Også blir det sikkert en tur ut med kamera i morgen. Må tross alt bli bedre kjent med nye speilrefleksen.

Ooh, hva har du kjøpt? :D

Har byttet ut min syv år gamle Olympus E-500 med et Olympus E-30. Skal bli kjekt å ha et hus som klarer utnytte potensialet i glasset jeg og kjæresten har sammen. Etter det lille jeg har fått testa det til nå er det autofokusen som utmerker seg mest =) Også greit med noe med bedre ISO-ytelse.

Lenke til kommentar

He-he, ser den.

 

In other news.

Det kom en katt på døren.

Sånn mer eller mindre ut av det blå.

 

Det banker på vinduet, jeg åpner, og der står det en katt i et bur med mat og boks og sand og det hele.

Vel og merke med typen til minstesøss der også, som hadde fått beskjed av minstesøss at jeg skulle passe katten. Noe jeg ikke har blitt informert om.

Hun kunne i det minste sagt i fra ...

Lenke til kommentar

Kattunger klarer seg på egenhånd, sant? Den har kattesand, mat og vann, kurven sin, et ekstra teppe, og et kjøkken for øyeblikket fylt med enda mer kattesand, siden den elsker å spre det utover gulvet.

 

Jeg har ikke den ringeste anelse om hva jeg skal gjøre med katter, annet enn å lage katteleker av hyssing og avispapir og leke med de i noen minutter til jeg går lei.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...