Gå til innhold

hva er det dårligste konsoll spillet du har prøvd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange demoer, men regner ikke disse som spill da demoer er gratis og nettopp har det formålet at man får prøve spillet og ser om man liker det eller ikke.

 

Jeg har vært meget heldig i mine spillkjøp ja, har dog en drøss Dreamcast spill som jeg vant på en Ebay auksjon som jeg ikke har prøvd enda og får ikke prøve før jeg får investert i ny Dreamcast (min gamle er nå lagt til evig hvile, R.I.P)

 

Men jeg holder på mitt standpunkt at per i dag er Halo 3 det dårligste spillet jeg har spillet og ganske ærlig, jeg driter i om så paven kommer inn og forsøker å si at jeg tar feil, det er min mening, end of story. Aksepter den eller finn dere et annet bein å nijukke på, jeg trenger en god alovera krem nå for såre bein.

Lenke til kommentar

Jeg støtter deg og dine meninger Bear:) Bra at det i alle fall er noen som tolker emnet i tråden slik som jeg, menlig at dette er et subjektivt spørsmål.

 

Jeg velger også å stå ved mitt valg som jeg beskrev på side 15, så får resten av dere heller prøve å komme fram til det objektivt sett dårligste spillet.

Lenke til kommentar

Det er det latterligste jeg hører, at spill,musikk og film er smakssak. Det blir en enkel måte å kutte diskusjon på. Som om man ikke kan se kvalitetsforskjell på Dis og Batman-dark knight... Det er stor forskjell på preferanse og kvalitet..

 

Ta metalmusikk, jeg forstår godt hvorfor det fenger, men jeg liker det ikke.. men det er ikke dårlig musikk av den grunn.. lene alexandra osv, DET er dårlig musikk.. Samme er det med spill. Jeg liker ikke gta. Men det er da for faen ikke det dårligste spillet jeg har testa.. Jeg har stor forståelse for hvorfor folk digger det.

 

DET MÅ VÆRE MULIG Å BEDØMME KVALITET UTENFOR RAMMEN AV SMAK.

 

Tilbake til tråden,, Bejing olympic games (husker ikke nøyaktig tittel), tror jeg er mitt forslag til dårligste spill testa..

Lenke til kommentar

Ser for meg en del av folkene her på ett bilforum for å ta ett annet eksempel. Trådstarter begynner en tråd med emnet:

"Hva er den dårligste bilen du har kjørt?"

 

Svarene kommer inn:

 

Fox^: FERRARI 599. Stygg farge, merkelig fasong på rattet, dårlig med plass i baksetet.

 

Hupp: Mercedes-Benz CLK GT-R: Alt for harry.

 

BMW M3: Det er en BMW! Fysj!

 

Bernt: Fiat Strada. Dårlig kjøre egenskaper, dårlig ytelse på motor, upresisgirkasse, mye støy inne i bilen. Mye driftsfeil.

 

Nei, føler meg ferdig med å diskutere dette.

Lenke til kommentar

Jeg blir frustrert av å bare tenke på disse spillene, men la gå. Her kommer min topp (bunn?) 3 liste.

 

3. Et eller annet åndsvakt japansk biljard-spill til Xbox. I og for seg kunne dette vært et greit spill, hvis ikke det hadde vært for de latterlig irriterende småfeilene den har.

 

Det er STEIKE MEG fette umulig å spille mot AI'en. Det er jo naturlig at man tar seg tid til å sikte før man skal skyte, men det får da finnes grenser. Jeg har da vitterlig ikke behov for å sitte å se på at den anusapen tenker i 3 minutter hver gang han skal støte. Jeg tok tiden en gang på hvor lenge jeg måtte vente i løpet av en hel kamp, og jeg kom frem til at det var rundt en halvtime. EN HALVTIME! Jeg knakk den CD'en bare for å statuere et eksempel.

 

I tillegg er spillet egentlig oversatt til engelsk, fra japansk, men jeg har sett reinsdyr med bedre engelsk enn dette spillet. Noen ganger hadde de bare gitt opp å oversette og bare skrevet et par ord i setningen på japansk. Hva faen er hensikten med det? "Total *japansktegn* for yu. Hav fun."

 

2. Counterstrike (Usikker på om det var CZ) til Xbox. Hva faen var dette et forsøk på? Styringen er så håpløst langt bak mål at det klart beste våpenet er det der gigantiske beltevåpenet (Para?). Hold inne A og lukk øynene. Kanskje du treffer?

 

I tillegg hadde de fucka rekylen på alle våpnene såpass at det var en tragedie. Med AK-47 traff du deg selv i huet på andre skuddet fordi du ikke greier å holde geværet nede.

 

1. E.T Extra Terrestial.

 

01a.gif

 

01b.gif

 

Nuff said.

Lenke til kommentar
Men jeg holder på mitt standpunkt at per i dag er Halo 3 det dårligste spillet jeg har spillet og ganske ærlig, jeg driter i om så paven kommer inn og forsøker å si at jeg tar feil, det er min mening, end of story. Aksepter den eller finn dere et annet bein å nijukke på, jeg trenger en god alovera krem nå for såre bein.

Hvis Halo 3 ikke hadde vært så utrolig populært og kjent for allmennheten, ville du fortsatt sagt det samme?

Lenke til kommentar

Er nok ikke ute etter krig nei, da jeg leste trådens tittel, "hva er det dårligste konsoll spillet du har prøvd" trodde jeg dessverre at det var slik at man skulle få nevne konsollspill man syntes var dårlig om ikke dårligst, slik andre har gjort.

 

Jeg tok feil.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

BEAR er i sin fulle rett til å mene at Halo3 er det dårligste spillet han har spilt. Det er tross alt hans subjektive mening, og ikke en vudering av hans objektive innsyn. Når det er sagt, så synest jeg han har en helt "f*cked up" spill smak, om Halo 3 vitterlig er det dårligste spillet han har spilt. (Likte ikke Halo3 heller, men å kunne si at det er det dårligste spillet jeg har spilt, har jeg nok spilt ALT for mange spill til å kunne gjøre)

Lenke til kommentar
BEAR er i sin fulle rett til å mene at Halo3 er det dårligste spillet han har spilt. Det er tross alt hans subjektive mening, og ikke en vudering av hans objektive innsyn. Når det er sagt, så synest jeg han har en helt "f*cked up" spill smak, om Halo 3 vitterlig er det dårligste spillet han har spilt. (Likte ikke Halo3 heller, men å kunne si at det er det dårligste spillet jeg har spilt, har jeg nok spilt ALT for mange spill til å kunne gjøre)

 

Nå har jeg og vitterlig begrunnet hvorfor jeg klassifiserer Halo 3 blant de dårligste spillene jeg har spillet ;)

Lenke til kommentar
Nå har jeg og vitterlig begrunnet hvorfor jeg klassifiserer Halo 3 blant de dårligste spillene jeg har spillet ;)

 

Jeg har gitt opp og kommer ingen vei her. Men godeste Bear, det er en vesentlig ting du tydeligvis ikke forstår, det er snakk om "det dårligste konsoll spillet (orddelingsfeil :no: ) du har prøvd". Entall.

 

I rest my case ... :roll:

Lenke til kommentar
Nå har jeg og vitterlig begrunnet hvorfor jeg klassifiserer Halo 3 blant de dårligste spillene jeg har spillet ;)

 

Jeg har gitt opp og kommer ingen vei her. Men godeste Bear, det er en vesentlig ting du tydeligvis ikke forstår, det er snakk om "det dårligste konsoll spillet (orddelingsfeil :no: ) du har prøvd". Entall.

 

I rest my case ... :roll:

 

 

Hvordan kan du være så bastant på at din tolkning er rett og andre sin er feil?

Har bladd igjennom tråden og jeg ser det er like mange som tolker spørsmålet på samme måte som Bear, noe jeg også gjør.

Er det ikke en liten mulighet for at du tar feil?

 

Bare for å være like voksen som deg sender jeg det siste innnlegget tilbake til deg:

 

Jeg har gitt opp og kommer ingen vei her. Men godeste Jakoozie, det er en vesentlig ting du tydeligvis ikke forstår, det er snakk om "det dårligste konsoll spillet (orddelingsfeil :no: ) du har prøvd". Entall.

 

I rest my case ... :roll:

 

 

 

Edit:

 

Skal quote Alastor for en påminnelse til både meg selv og resten av dere, for tråden har vi virkelig klart å ødelegge

 

Denne tråden er til for at folk skal skrive begrunnede poster ang hva DE mener er dårligste spillet de har testa.

 

IKKE debatter videre, la folk få ha sin mening i fred.

 

10 innlegg er slettet.

Endret av sphaa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...