Gå til innhold

hva er det dårligste konsoll spillet du har prøvd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå har jeg og vitterlig begrunnet hvorfor jeg klassifiserer Halo 3 blant de dårligste spillene jeg har spillet ;)

 

Jeg har gitt opp og kommer ingen vei her. Men godeste Bear, det er en vesentlig ting du tydeligvis ikke forstår, det er snakk om "det dårligste konsoll spillet (orddelingsfeil :no: ) du har prøvd". Entall.

 

I rest my case ... :roll:

 

Pussig, du uthever ikke "du" i den setningen. Hadde tråden vært kalt "Det dårligste konsollspillet" hadde jeg skjønt at du reagerer, men når det legger vekt på "du", dvs entall og at det er en persons subjektive mening, så ser jeg ikke noe grunn i reaksjonen.

 

Dere hengere dere opp i "det" og "dårligste" men glemmer totalt at det og står "du" i den setningen og dermed faller deres argumenter rimelig i dårlig stand. Det er ikke en objektiv mening trådstarter er ute etter, det er den subjektive meningen, derav ordet du. Og jeg har gitt min subjektive mening i tråd med det trådstarter er ute etter. Så hvorfor forsøker du å påpakke at dette er en objektiv tråd?

Lenke til kommentar

Tråden hetter vitterligen hva er det dårligste spillet du har prøvd og noen er sikkert flinkere enn andre til å lese anmeldelser om spill og dermed unngår spill som er dårligere enn hva den personen lister opp som dårlig. Syntes det er latterlig att enkelte ikke takler att noen har annerledes smak enn seg selv og det ser man tydelig.

 

Det er tross alt noen av oss som ikke kan eller har mulighet til å kjøpe tonnevis med spill også noe som også kan forklare hvorfor noen nevner ett spill som jevt sett er godt likt hos andre men det kan jo tenkes att disse personen ikke har fått spilt så utallige mange andre spill.

 

Vær så snill og list opp 1 spill du syntes er dårlig og ikke heng dere opp i altfor mye hva andre mener for din mening er ikkeno fasit på hva som er dårlig eller ikke.

Lenke til kommentar

Xbox360: Gears of War (Greide å holde interessen min i 30 minutter, aldri aldri gått lei et spill så fort før)

PS3: Det der spillet du springer rundt på et tak, kom nettopp ut. (helt til jeg kom til dette spillet, er det mest monotone rælet som har kommet ut på denne siden av 2000 tallet. Man må sitte med solbriller i stua grunnet all hvitfargen fra tven å løpe rundt i en verden som er like gripende som lo i navelen).

 

Av eldre spill så er vel E.T det eneste som var så horribelt at jeg ikke orket mer.

Lenke til kommentar

Spill som Metal Gear Solid 4, Dears of War, Assassins Creed osv er ikke dårlige og det er ikke noe vits i å nevne dem. Om noen skulle nevne dem så vet du at det er kun for oppmerksomhet eller trolling og det er dermed bare å ignorere dem.

 

Hvordan vet jeg det? Jo fordi spill som har fått toppkarakterer hos samtlige anmeldere er ikke dårlige. Greit nok at de kan oppfattes dårlig av enkelte, men likevel vil de oppleves som bedre laget enn de spillene som faktisk er virkelig dårlige.

 

Er det noen som nevner slike spill er kun for oppmerksomhet eller trolling og det er dermed bare å ignorere dem. Trodde folk var såpass oppegående.

Lenke til kommentar
Hvordan vet jeg det? Jo fordi spill som har fått toppkarakterer hos samtlige anmeldere er ikke dårlige. Greit nok at de kan oppfattes dårlig av enkelte, men likevel vil de oppleves som bedre laget enn de spillene som faktisk er virkelig dårlige.

 

Vel, Age of Conan fikk toppkarakter hos samtlige anmeldere og allikevel sluttet 90% etter en måned. Vet ikke helt hvordan man skal tolke det.

Lenke til kommentar
Poenget er at hva anmeldere sier betyr ingenting om et spill oppfattes som bra eller dårlig.

Har jeg sagt det? Det jeg derimot har sagt er at ett spill som får toppkarakterer er det så liten sjangs for at oppleves dårligere enn f.eks E.T som allerede nevnt at jeg vil automatisk ignorere enhver person som sier det er det dårligste spillet de har spilt.

Lenke til kommentar

Lakus:

Hvordan vet jeg det? Jo fordi spill som har fått toppkarakterer hos samtlige anmeldere er ikke dårlige. Greit nok at de kan oppfattes dårlig av enkelte, men likevel vil de oppleves som bedre laget enn de spillene som faktisk er virkelig dårlige.

 

Huff, jeg må arrestere meg selv nå. Jeg ser at jeg kan være litt kranglete og til tider veldig OT. Beklager for det.

 

Men jeg blir bare litt provosert av at enkelte ikke klarer å la folk få ha sine egene meninger, og at enkelte er så bastant i at de har rett og alle andre har feil.

 

(dette er ikke rettet mot deg lakus)

Endret av sphaa
Lenke til kommentar

Hva er meningen med et spill? Hvorfor spiller vi det? Fordi vi vil ha underholdning. I alle fall jeg. Hva er da et av de viktigste elementene ved et spill? At de underholder sluttbrukeren.

 

Det er 2 sider av saken, den tekniske og underholdnings delen. Et spill kan se rævva ut teknisk men det kan ha underholdning av millioner. Eller det kan se teknisk pent ut men være like underholdene som å pirke i kloakken med en pinne.

 

Det tekniske kan jeg være enig i at der finnes en objektiv fasit på, hva som gjør noe "pent" (det finnes en utregning for dette på den arkiteknoiske siden, hva gjør en bygning pen).

 

Men den siste siden er så subjektiv som det lar seg gjøre, det er ingen som kan komme å fortelle andre at et spill skal underholde dem. Det er opp til envær å bedømme.

 

Og om man da ikke blir underholdt av et spill, hva er da vitsen å spille det? Og om man da ikke blir underholdet av det, er det da ikke et dårlig spill for den personen?

Lenke til kommentar

Forskjellen er jo ganske vesentlig: "Hvilket spill er det DÅRLIGSTE du har prøvd?" Ikke "Hvilket spill underholdt deg minst?"

 

Slikt sett kan jeg si at PES09 underholdt meg midt i rompa, men er det objektivt sett et grusomt dårlig spill av den grunn? NEI!

 

Håpet inderlig alle skjønner denne, hvis ikke bes dere (Bear og gjengen) lage en egen tråd: "Spill som av mange grunner er populære, men som DU personlig ikke ble helt hekta på", eller noe i den duren.

Endret av Alex ws
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...