Gå til innhold

hva er det dårligste konsoll spillet du har prøvd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oppdatering:

 

* Motorstorm: Pent å se på, ikke pent å spille.

 

* BioShock: Eller skal vi si System Shock 2.5? På mange måter samme spill som SS2, bare dårligere. Null SHODAN, null lab-aper, kjedelig historie, kjedelig setting og så videre. Hadde i det minste spillbarheten vært på topp hadde det blitt morsomt, men jeg har liksom sett alt før. Selv de "nyskapende" plasmidene er akkurat som de var i System Shock. Alt avhenger av Big Daddy'ene, og de suger. Siste spiker i kisten er den dårligste kopibeskyttelsen noensinne på PC versjonen. Dvs installer det to ganger og kast det etterpå. Du får ikke installert en tredje gang. Noensinne. Bare glem det. Når det i tillegg spør om et patch etter installasjonen og avinstallerer seg selv fordi du ikke er på nettet og dermed bruker opp en installasjon var det hakket før jeg kastet det ut vinduet eller i ovnen. Dette var PC versjonen, men da det er på xboks også teller det som konsollspill. Xboksversjonen har heldigvis ikke installasjonsproblemene, men resten er dessverre der. I tillegg har vi elendige kontroller, noe som ikke akkurat trekker opp.

 

Lette litt i SNES samlingen, så...

 

* Justice League: Task Force: (SNES) Man tar noen av Justice League heltene og baserer et slossespill rundt det. Elendig skjit. JL er forresten Superman, Batman, Wonder Woman og de folka der.

 

* Robotcop vs The Terminator: (SNES): Det lover jo bra i begynnelsen. SkyNet ble aktivert av en skapning som er verken menneske eller maskin - dvs RoboCop. Det betyr at RoboCop må dø. Du spiller RoboCop. Lover jo bra, ikke sant? Det er dessverre det eneste bra med hele spillet. RoboCop er tydeligvis ikke Cop lengre, bare Robo. Han har ingen problemer med å bruke rakettkaster mot vanlige mennesker, og kontrollene er elendige.

 

* Super Mario World 2: Yoshi's Island (SNES): Kødda de? Er dette oppfølgeren til Super Mario World? Seriøst? For det første spiller man ikke engang Mario, men en rekke Yoshi'er. Mario er med som Baby Mario, og man må bære ham på ryggen hele veien. Om man mister ham (når man blir skadet osv) flyr Baby Mario i en såpeboble (?) og hyler som besatt i ti sekunder fr ham blir kidnappa av slemmingene, med mindre man klarer å fange ham først ved å komme borti såpeboblen. Man spiser fiendene og legger egg (?), og kan skyte eggene i fiender for å drepe dem. Jeg slutta en liten stund etter at Yoshi ble forvandlet til et helikopter (!) og en elendig boss kamp som gikk ut på å stå i ro og skyte egg. Makkverk. Og dette er liksom Super Mario World 2? Oppfølgeren til et av de beste Mario-spillene noensinne? Seriøst?

Lenke til kommentar

Nå heter denne tråden jo "Det dårligste konsoll spillet du har prøvd", ikke "Det dårligste konsoll spillet noen andre har prøvd". BioShock er definitivt langt oppe på listen for min del.

 

For moro skyld, hvorfor mister jeg troverdighet om jeg sammenligner BioShock med System Shock? Det er jo samme spill på mange måter. Du visste vel at BioShock er den spirituelle oppfølgeren til System Shock serien? Den eneste grunnen til hvorfor det ikke kalles System Shock 3 er fordi de har mistet lisensen. ;) Er det fordi jeg faktisk likte SHODAN?

Lenke til kommentar

var vel faktisk ingenting med system shock eller shodan å gjere..berre dårleg kvoting av meg..

 

men att du nemner bioshock som går inni historie bøkene for sin grafikk, historie, stemning, art design, skuespill, eg kan berre forsette ,som dårligeste konsoll spillet du har prøvd..da er det noko som ikkje klinger rett her,..

Lenke til kommentar

Kan de være så vanskelig å forstå tråden da, den heter jo "Hva er det dårligste konsoll spillet du har prøvd" og når noen never Bioshock, Halo3, Motorstorm osv er det vell fordi att den person som nevner det mener att det er det dårligste de har prøvd. Kan det være så vanskelig att det finnes mennesker der ute som ikke liker eller støtter oppunder hva mesteparten liker.

 

Ett lite tips. Ikke komenter hva andre syntes er dårlig hvis du syntes det er bra. Er kun ett tegn på att du har null respekt for att andre har andre meninger en deg selv.

 

Og helt tilslutt, jeg har sagt det før og sier det igjen. Det værste konsollspillet jeg har prøvd er Hour Of Victory

Lenke til kommentar

Siden det står mange store titler her som det dårligste spillet enkelte har prøvd ,tror jeg heller at det har vært "det mest skuffende spillet".Disse store titlene har folk med rette forventninger til og er ikke spillet slik man håpet blir man xtra skuffet.Men å si at det dermed er det dårligste er å ta hardt i(hvis man da ikke kun har spillt en håndfull spill).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
Kan de være så vanskelig å forstå tråden da, den heter jo "Hva er det dårligste konsoll spillet du har prøvd" og når noen never Bioshock, Halo3, Motorstorm osv er det vell fordi att den person som nevner det mener att det er det dårligste de har prøvd. Kan det være så vanskelig att det finnes mennesker der ute som ikke liker eller støtter oppunder hva mesteparten liker.

 

Ett lite tips. Ikke komenter hva andre syntes er dårlig hvis du syntes det er bra. Er kun ett tegn på att du har null respekt for att andre har andre meninger en deg selv.

 

Og helt tilslutt, jeg har sagt det før og sier det igjen. Det værste konsollspillet jeg har prøvd er Hour Of Victory

Jeg personlig trodde hardcore gamere hadde så pass mye respekt og kunnskap for sin egen hobby at man kunne se kvalitet når man faktisk selv sitter forann skjermen. At man ikke liker det er ikke ensbetydenede med lav kvalitet, slik mange i denne tyråden gir uttrykk for. Folk skal få lov å mene at Halo, MGS, BioSock osv er det dårligste spillet noesinne, men en slik bruker mister all kredibilitet i mine øyner.

Lenke til kommentar
* Super Mario World 2: Yoshi's Island (SNES): Kødda de? Er dette oppfølgeren til Super Mario World? Seriøst? For det første spiller man ikke engang Mario, men en rekke Yoshi'er. Mario er med som Baby Mario, og man må bære ham på ryggen hele veien. Om man mister ham (når man blir skadet osv) flyr Baby Mario i en såpeboble (?) og hyler som besatt i ti sekunder fr ham blir kidnappa av slemmingene, med mindre man klarer å fange ham først ved å komme borti såpeboblen. Man spiser fiendene og legger egg (?), og kan skyte eggene i fiender for å drepe dem. Jeg slutta en liten stund etter at Yoshi ble forvandlet til et helikopter (!) og en elendig boss kamp som gikk ut på å stå i ro og skyte egg. Makkverk. Og dette er liksom Super Mario World 2? Oppfølgeren til et av de beste Mario-spillene noensinne? Seriøst?

 

Jeg ble også ekstremt skuffet over dette spillet. Så teit ut, teit kontroll, teit med baby-mario, kjedelig. Men dårligste konsollspill er å ta litt hardt i. Gir det terningkast 3.

Lenke til kommentar

Jeg er ganske så enig, selv om jeg ikke liker halo og bioshock stort, kan jeg jo fort se kvalitetene ved spillet, noe som i mine øyne gjør at spillet ikke kan være dårlig, men heller skuffende for enkelt personer.

 

Her er det snakk om det spillet man syns var det dårligste satt sammen og ga den dårligste spill opplevelsen ever.

Lenke til kommentar

Enig med Camrot å akabra her..!

 

sånne innlegg høyrer heime i mest skuffende spill tråden..

 

eg har aldri falt for halo serien, aldri gidda å satt meg noko inni det. da må jo det spiller vere kjempedårlig, med logikken til visse brukere innpå her. Men halo3 er jo eit spill av ypperste klasse fordi om. Det blir heil feil å kalle det det dårligeste spillet du har prøvd kun fordi DU ikkje likte det.. i det minste kom med bærekraftige argument. halo3 var kun eit døme og ikkje eit faktisk innlegg til nokon brukere innpå her..

Lenke til kommentar

Her er det snakk om 1 ting, respekt. Om dere ikke klarer å respektere andres meninger har dere heller veldig lite å gjøre på et diskusjons forum av denne klassen.

 

Ettersom spill's kvalitet varierer etter spillsmak så vil jo det selvfølgelig reflekter i hvilken spill man setter som dårlig og hvilken som settes som gode. En RPG fanatiker kan sette Bioshock som et dårlig spill og Oblivion som et godt spill mens en FPS fanatiker setter Bioshock som et bra spill og Oblivion som et dårlig spill.

 

Hvilken kvaliteter et spill innebærer er forskjellig fra person til person og selvfølgelig varierer de og er uten noe fasitsvar. Hvordan noe da kan sette seg ned og lege streng mattelærer og si hvem som har rett og hvem som har feil, er for meg uforståelig.

Lenke til kommentar
hence the term...bærekraftige argument.

 

Det er mykje artigere å lese folk beskrive kvifor spilet er dårlig med gode argument, enn folk som skriver halo3 er det dårligeste spillet eg har prøvd fordi master chief er grønn..

 

Vel jeg skrev en begrunnelse hvorfor jeg klassifiserte Halo 3 som et av de dårligste spillene jeg hadde prøvd og før jeg viste ordet av det var jeg lynsjet ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
Her er det snakk om 1 ting, respekt. Om dere ikke klarer å respektere andres meninger har dere heller veldig lite å gjøre på et diskusjons forum av denne klassen.

Respekt er noe man gjør seg fortjent til. Når man kommer med fjåsete utsagn for eksempel, får man ikke min respekt, men jeg har lært vanligvis å holde kjeft. Men bare så det er sagt, kommer noen og påstår Gears of War o.l. er det blant det dårligste spillet noesinne, mister den personen all respekt som gamer i mine øyner.

 

Ettersom spill's kvalitet varierer etter spillsmak så vil jo det selvfølgelig reflekter i hvilken spill man setter som dårlig og hvilken som settes som gode. En RPG fanatiker kan sette Bioshock som et dårlig spill og Oblivion som et godt spill mens en FPS fanatiker setter Bioshock som et bra spill og Oblivion som et dårlig spill.

Så klart varier spillsmak, men det er forskjell å ikke like og påstå et spill er dårlig. Dessuten om noen vurdere BioShock som et dårlig spill objektivt sett, er denne personen en dårlig kritiker, h*n har jo ikke peiling, og av samme grunn over har ikke denne personen min respekt som gamer

 

Hvilken kvaliteter et spill innebærer er forskjellig fra person til person og selvfølgelig varierer de og er uten noe fasitsvar. Hvordan noe da kan sette seg ned og lege streng mattelærer og si hvem som har rett og hvem som har feil, er for meg uforståelig.

Nå snakker du om spillsmak i gjen, som er hvordan en spiller vektlegger ulike kvaliteter ved et spill. At et spill innehar kvaliteter man ikke setter pris på, er som nevnt tusen ganger før, ikke ensbetydende at spillet mangler kvalitet, men betyr at man ikke liker dem. Det kan kanskje gi en dårlig spillopplevese, men en hobby-spiller slik som de fleste her på forumet, burde i mine øyner være i stand å se kvalitet uavhengig av egen spillsmak. Hvis spilleren ikke er i stand til det, noe som sikkert er fult mulig, er dette en persons meninger jeg ikke vektlegger i det hele tatt, da jeg like gjerne kunne hørt hva min bestemor syntes om f. eks BioShock.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...