Gå til innhold

hva er det dårligste konsoll spillet du har prøvd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har to konsollspel som har skuffa meg vannvittig.

 

#2: Motorstorm

Skulle væra "the one ring to rule them all.." innanfor bilspel sjangeren. Repeterande banar, forferdelig lastetid når ein f.eks skulle velge bilar m.m. Grafikk lovnader som ikkje blei holdt til de grader. Artig køyrefysikk som blei gammal etter ca 2 rundar. Meh.

Lurer på om Motorstorm er noe bedre, slik det fremstår i dag? Nedlastbart innhold renner snart over på PSN, og etter hva jeg har fått med meg har det kommet noe sånt som 3 patcher, som bl.a. fikser loading på bilvelgingen.

 

Må bare poengtere at jeg kritiserer ikke din skuffelse over Motorstorm, da jeg er veldig enig i de fleste punktene du skriver opp. Tror jeg skal teste det med de nye patchene og se om det har blitt noe bedre online siden sist.

Det er jo nok krangling i denne tråden fra før... :whistle:

Lenke til kommentar

Okei, helt OT:

 

Jeg leser Akrabra og Toman sine innlegg om MGS3 og lurer. Har dere hatt nøyaktig samme krangel før, eller er det jeg som opplever et skikkelig "deja-vu" her jeg sitter?

 

Og til Toman, MGS2: Twin Snakes finnes ikke...

Hvis du spilte MGS2 og forventet noe realistisk ut fra MGS3 lurer jeg virkelig på hvordan det virkelige liv er for deg. MGS2 er utrolig urealistisk.

 

EDIT: Det dårligste konsollspillet jeg har spilt... Aner ikke. Sikkert Superman 64, eller hva det het. Trenger ikke begrunnelse en gang, det var bare elendig fra ende til annen. :cry::nei:

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
#2: Motorstorm

Skulle væra "the one ring to rule them all.." innanfor bilspel sjangeren. Repeterande banar, forferdelig lastetid når ein f.eks skulle velge bilar m.m. Grafikk lovnader som ikkje blei holdt til de grader. Artig køyrefysikk som blei gammal etter ca 2 rundar. Meh.

 

Du regnet nok ikke med at denne skulle komme å bite deg i ræva.. :D

Takk for gamet folkens! Utruleg morosamt!

 

Det kjekkaste var å køyre OVER Fhj sin buggy med min racing truck, haha.

 

Klippet fra Gaz West sin online tråd for Motorstorm!

 

:lol:

Lenke til kommentar
Okei, helt OT:

 

Jeg leser Akrabra og Toman sine innlegg om MGS3 og lurer. Har dere hatt nøyaktig samme krangel før, eller er det jeg som opplever et skikkelig "deja-vu" her jeg sitter?

 

Og til Toman, MGS2: Twin Snakes finnes ikke...

Hvis du spilte MGS2 og forventet noe realistisk ut fra MGS3 lurer jeg virkelig på hvordan det virkelige liv er for deg. MGS2 er utrolig urealistisk.

 

EDIT: Det dårligste konsollspillet jeg har spilt... Aner ikke. Sikkert Superman 64, eller hva det het. Trenger ikke begrunnelse en gang, det var bare elendig fra ende til annen. :cry::nei:

 

 

Nah men jeg har krangla med noen andre om Mgs før:O jeg må bare forsvare, selv om folk hater det:p

Lenke til kommentar
Okei, helt OT:

 

Jeg leser Akrabra og Toman sine innlegg om MGS3 og lurer. Har dere hatt nøyaktig samme krangel før, eller er det jeg som opplever et skikkelig "deja-vu" her jeg sitter?

 

Og til Toman, MGS2: Twin Snakes finnes ikke...

Hvis du spilte MGS2 og forventet noe realistisk ut fra MGS3 lurer jeg virkelig på hvordan det virkelige liv er for deg. MGS2 er utrolig urealistisk.

 

EDIT: Det dårligste konsollspillet jeg har spilt... Aner ikke. Sikkert Superman 64, eller hva det het. Trenger ikke begrunnelse en gang, det var bare elendig fra ende til annen. :cry::nei:

 

Twin Snakes til GameCube og Sons Of Liberty til PS2, men så husk så var jeg mindre i den tiden jeg spilte dem 2 da

Kan ha noe å si det og da

Virkelige livet mitt er og spille, resten er bare bås :p

 

Men står fortsatt på mitt MGS3 er dritt!

 

Og for det første så tror jeg og akrbra har ikke krangla om MGS serien før da ;)

Lenke til kommentar
#2: Motorstorm

Skulle væra "the one ring to rule them all.." innanfor bilspel sjangeren. Repeterande banar, forferdelig lastetid når ein f.eks skulle velge bilar m.m. Grafikk lovnader som ikkje blei holdt til de grader. Artig køyrefysikk som blei gammal etter ca 2 rundar. Meh.

 

Du regnet nok ikke med at denne skulle komme å bite deg i ræva.. :D

Takk for gamet folkens! Utruleg morosamt!

 

Det kjekkaste var å køyre OVER Fhj sin buggy med min racing truck, haha.

 

Klippet fra Gaz West sin online tråd for Motorstorm!

 

:lol:

haha, sant nok! Det rekna eg ikkje med!

Det var morosamt, ingen tvil om det. Men som eg skreiv, artig køyrefysikk (som bl.a gjorde spelet morosamt) i ca 2 rundar.

 

Men jau, den der var rimelig god Fhj :p

Lenke til kommentar

Super Hydlide til Sega Mega Drive.

 

Verdens mest realistiske rpg! Helten, dvs deg, må jevnlig sove og spise for å ikke dø. Fantastisk morsomt å ha jobba seg langt inn i en hule eller noe, bare for å måtte snu og dra tilbake til nærmeste by fordi helten din er trøtt. Dakars niten, det er slitsomt å redde verden.

 

I tillegg har alle items en egenvekt. Våpen, rustninger, healing-ting, penger.. alt veier noe. Og gjett hva? Jo mer du bærer, jo tregere går figuren din! Det er jo tungt å drasse på alle sakene.

 

Realisme er greit det, men ærlig talt.. Super Hydlide er ikke spillbart. Dessuten ser det ut som noe en treåring har tegna.

Lenke til kommentar
Super Hydlide til Sega Mega Drive.

 

Verdens mest realistiske rpg! Helten, dvs deg, må jevnlig sove og spise for å ikke dø. Fantastisk morsomt å ha jobba seg langt inn i en hule eller noe, bare for å måtte snu og dra tilbake til nærmeste by fordi helten din er trøtt. Dakars niten, det er slitsomt å redde verden.

 

I tillegg har alle items en egenvekt. Våpen, rustninger, healing-ting, penger.. alt veier noe. Og gjett hva? Jo mer du bærer, jo tregere går figuren din! Det er jo tungt å drasse på alle sakene.

 

Realisme er greit det, men ærlig talt.. Super Hydlide er ikke spillbart. Dessuten ser det ut som noe en treåring har tegna.

 

Hahaha! Eg har tenkt på om nokon har laga eit slikt spel. Fekk vanvittig lyst til å prøve det, berre for å sjå kor dårleg det må fungere.

 

Also: "1 Free Internet"TM til deg for å bruke "dakars niten". Av ein eller annan grunn so lo eg so tårene rann av den kommentaren.

Lenke til kommentar
Spelte sjølv Double Agent på 360 - og koste meg valdsamt med dette.

 

Har 360 versjonen irriterende framedrops og elendig grafikk ?

 

Selvsagt ikke, er jo tross alt 360 man snakker om hvor spillet ble laget og deretter ble en gjennområtten port slept for PS3

 

Tenkte meg det, er en stor fan av de 2 første spillene, men Double Agent ble en nedtur </3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...