Gå til innhold

hva er det dårligste konsoll spillet du har prøvd


Anbefalte innlegg

Haha, folk som sier Gears of war eller Halo 3 i denne tråden bør virkelig spille mer spill! :p

 

Så du anbefaler folk å spille dårlige spill? Hva med de som kjøper spill på grunnlag av anmeldelser ol, det vil si som bare kjøper "gode spill"? Om jeg bare har spilt 20 spill i mitt liv, og alle var "gode spill", så må jeg da likevel kunne si at ett av dem var dårligere enn de andre, altså det dårligste spillet jeg har spilt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sky surfer ja. Det så ekstremt dårlig ut. Elendig grafikk, og hva er underholdende med og hoppe ut fra et fly gjentatte ganger? Skjønner ikke poenget. Men det dårligste spillet jeg har prøvd?. Det er nok mange det, men skal jeg nevne et må det være heatseeker. Makan til dårlig flyspill skal du lete lenge etter. kjedelig gameplay, og veldig linært.etc. Bare en dårlig kopi av Ace combat.

Lenke til kommentar

I denne generasjonen så er nok Battlefield: Modern Combat til Xbox360 det verste jeg har prøvd. Jeg gav opp rett etter det første oppdraget, og jeg fullfører så og si absolutt alle spill jeg kjøper meg! Grafikken var ikke mye å skryte av, skytefølelsen og gameplayet var mediocre og synes alt var rotete satt opp. Fiendene kom jo fra hvor som helst og jeg bare skjøt vilt rundt meg. Helt elendig!!!

Lenke til kommentar
Må si meg enig med SirKenneth. Har det spillet i hylla og det er det eneste jeg ikke har noen som helst planer om å plukke opp igjen, noensinne.

 

Godt jeg ikke er alene, det var helt forferdelig dårlig når jeg tenker meg om. Selvfølgelig har jeg prøvd spill som er enda mer dritt opp gjennom årene, men Modern Combat er det dårligste spillet i denne generasjonen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...