Gå til innhold

hva er det dårligste konsoll spillet du har prøvd


Anbefalte innlegg

Det med FPS var bare for å få fram et poeng. Jeg har ikke skrevet at et FPS er det dårligste spillet jeg har spilt. Bare sånn at vi har det helt klart:)

 

Men jeg får bare større og større problemer med å besvare spørsmålet tråden spør etter. Som jeg skrev i mitt første innlegg er Warrior within det dårligste spillet jeg har spilt, men det oppfyller ingen av kreteriene dine.

-Spillet hadde god grafikk på den tiden det ble sluppet

-Musikken var av god kvalitet, men jeg likte den ikke

-ingenting galt med styringen

-Ingen bugs som jeg kommer på i farten

-God tale

-grei AI

-Trur ikke loadetider plaget meg

 

Men allikevel....det er det dårligste spillet jeg har spillt!!! Kan ikke noe for det.

(du kan lese det første innlegget mitt på nytt på side 15 trur jeg)

 

 

Derrimot,

Jeg hadde et spill på c64 for masse år siden for het Fist 2. Spillet hadde masse bugs, dårlig styring, musikken var ikke noe særlig. Det var helt umulig å fulføre spillet pga bugs. Men jeg likte spillet, jeg nekter å kalle det det dårligste spillet jeg har spillt uansett hva du mener!

Lastet det ned for å mimre for en stund siden, og spillet var gøy. Irreterende pga bugs, men gøy.

 

Jeg klarer rett å slett ikke å besvare spørsmålet ditt på en korrekt måte.

Endret av sphaa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det vil nok finnes tilfeller der selv om at ett spill er teknisk dårlig så kan gameplayet være så bra at det veier opp, eller omvendt. Men når fjortisser i slike tråder som dette brøler ut av seg spill som bioshock, halo 3, mgs4 osv osv osv så er det som regel bare for å vise seg. Nå er ikke Bear^ ett slikt tilfelle. Men jeg er bombesikker på at han finner ett spill som han tidligere har spilt som er dårligere enn Halo 3. Eller har han jo vært utrolig heldig men spillene hans.

Nei, er vanskelig tema dette, ikke lett å bli enig. Men det er kanskje ikke meningen at man skal bli enig.

 

Men nå er det natt. Go natt.

Lenke til kommentar

Jeg mener framdeles at det du vil diskuter bør kalles "Hva er det dårligst konsoll spillet" mens vi andre svarer på "Hva er det dårligste konsoll spillet du har prøvd"

 

To helt forskjellige spørsmål som skal besvares på helt forskjellig måte.

 

Men en ting har du rett i. Nok er nok!

 

God natt UrgeLoL

Lenke til kommentar

Det blir jo feil å kritisere noen fordi de mener Halo 3 er det dårligste spillet de har prøvd. Det er jo det trådstarter har satt som emne, hva er det dårligste du har prøvd? Halo 3 er nok ikke det dårligste jeg har prøvd, men det er langt i fra det beste. Så jeg skjønner godt at noen kan syns det er hårreisende dårlig, og kanskje også det dårligste. "Hva er tidenes dårligste konsollspill" hadde vært en bedre tittel om det ikke var med i beregningen hva enkeltpersoner følte og syns når de satte seg ned med spillet, men at en skulle fokusert kun på det tekniske.

 

En annen ting er en glemmer fort hva som er dårlig og sitter som regel igjen med de gode minnene til spill.. jeg kan kun komme på det siste dårlige jeg spilte og det var Bourne til PS3, jeez! Jeg vet der er mangen dårlige spill helt tilbake til C64s gullalder, men ingen jeg kommer på.. hmm..

Lenke til kommentar
Ja, det vil nok finnes tilfeller der selv om at ett spill er teknisk dårlig så kan gameplayet være så bra at det veier opp, eller omvendt. Men når fjortisser i slike tråder som dette brøler ut av seg spill som bioshock, halo 3, mgs4 osv osv osv så er det som regel bare for å vise seg. Nå er ikke Bear^ ett slikt tilfelle. Men jeg er bombesikker på at han finner ett spill som han tidligere har spilt som er dårligere enn Halo 3. Eller har han jo vært utrolig heldig men spillene hans.

Nei, er vanskelig tema dette, ikke lett å bli enig. Men det er kanskje ikke meningen at man skal bli enig.

 

Men nå er det natt. Go natt.

 

Nå har jeg og sagt at frem til nå er Halo 3 det dårligste spillet jeg har prøvd. Jeg har spillet mange spill og somregel kjøper jeg ikke spill jeg ikke er sikker på er innenfor min interessesone, nå vant jeg tilfeldigvis Halo 3 og ville aldri ha kjøpt det hadde det ikke vært for nettopp det.

 

Og jeg er glad jeg vant det for hadde jeg kjøpt det ville jeg kalt det waste of money. Jeg ga opp SP delen etter bare 2 timer spilling og MP delen etter 1 time. Når spill er slik at jeg gir opp, stenger av konsollen, legger dem vekk og aldri spiller dem (har ikke tatt opp Halo 3 etter det) så klassifiserer jeg et som det dårligste spillet jeg har prøvd, til nå.

Lenke til kommentar

Jeg husker heldigvis ikke alle de dårlige spillene jeg har spilt. Kanskje fordi de ikke ble spilt særlig lenge og fort glemt.

 

Ser at noen nevnte Motorstorm, eneste som er epic fail med det spillet er at det ikke har split screen. Ellers var det helt ok.

 

Edit: Her får dere noen skikkelig dårlige spill

Endret av PantZman
Lenke til kommentar
At dere setter dere ned å sår tvil om hvor mange spill jeg har spillet forteller vel mer om skyggelappeteknologien som har lagt seg over øynene deres enn om min spillsmak.

 

For min del dreier dette seg absolutt ingenting om din spillsmak. Jeg kunne ikke brydd meg mindre hva du liker eller ikke liker. Og jeg er helt enig med deg, folk har forskjellige preferanser og ser etter ulike nyanser i spill, dette er selvsagt. Men det finnes også kvaliteter i spill som objektivt ikke kan påklages, fordi det rett og slett ville være å motsie fakta. Siden Halo 3 er det populære eksempelet; jada, det går an å "hate" spillet. På en måte gjør jeg det selv. Men å benekte at spillet f.eks har solid og bugfritt gameplay, masse forskjellige våpen, mye valgmuligheter når det kommer til multiplayer og ok grafikk kan ikke benektes! Jeg synes spillet er møkkjedelig selv, men det gjør det ikke dårlig!

 

Synes Urge har noen gode eksempler her, men kan slenge inn et til. Jeg hater dramafilmer, og min personlige preferanse er action, komedie og thriller. Men det hindrer meg ikke i å erklære filmer som The Green Mile, Schindler's list o.l som glimrende filmer! Akkurat som at jeg ikke liker 'insert perfect golf-game here', men jeg klarer likevel se at spillet er velpolert og teknisk bra gjennomført.

 

For dere som fortsatt mener at spillanmeldelser/meninger MÅ være 100% subjektive, foreslår jeg å lese dere opp på Humes kunstfilosofi, om den ideelle kritiker.

 

EDIT: Til deg som er forvirret over hvorfor du synes PoP WW er så dårlig, men du synes et annet gammelt buggy spill er bra, etter min mening blander du sammen begrepene. Det er forskjell på subjektive følelser som elsker, liker, hater osv og objektive kvaliteter som bra, dårlig, gjennomført osv.

Det du egentlig sier er at du hater PoP: WW fordi det skuffa utrolig i forhold til forgjengeren, og voldtok stemninga og atmosfæren fra det første spillet. Og du liker/elsker det gamle buggy spillet fordi du synes det var gøy/du hadde lite å spille på den tiden/det var lite annet bra på markedet/du var ny innen gaming. ( :p )

 

Av det du har skrevet har du ikke engang vurdert om spilla er bra/dårlige.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Nå legger grangivelig tråden opp til egene meninger og hva man selv mener er dårlig og da utelukker tråden i seg selv og objektiviteten, noe som jeg forøvrig mener ikke finnes i spill ettersom der finnes ufattelig mange ting å ta hensyn til.

 

Jeg sier ingen verdens ting om at spillet er dårlig, dvs på det tekniske og gameplaymessige, jeg sier jeg synes spillet er dårlig. Dere har hengt dere opp i at jeg sier spillet er dårlig, noe som ikke er sant, den viktige forskjellen her er jeg synes spillet er dårlig, dvs i tråd med tittelen. Om spillet har kvaliteter som tekniske, gameplay etc er ikke hva tråden legger opp til, tråden legger opp til spill man synes er dårlig, dvs egene meninger. Og når det kommer til egene meninger finnes der ingen objektivitet og alt blir forskjellig.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig går det ikke ann å være objektiv når tråden handler om hva DU synes er dårligst, men at noen her nevner så mange spill som dem ble skuffet siden den forrige i serien gjorde det bra. Selv om det skuffer forhold til forrige betyr det ikke automatisk at det er det dårligste spillet dem har spilt.

Lenke til kommentar
Nå legger grangivelig tråden opp til egene meninger og hva man selv mener er dårlig og da utelukker tråden i seg selv og objektiviteten, noe som jeg forøvrig mener ikke finnes i spill ettersom der finnes ufattelig mange ting å ta hensyn til.

 

Jeg sier ingen verdens ting om at spillet er dårlig, dvs på det tekniske og gameplaymessige, jeg sier jeg synes spillet er dårlig. Dere har hengt dere opp i at jeg sier spillet er dårlig, noe som ikke er sant, den viktige forskjellen her er jeg synes spillet er dårlig, dvs i tråd med tittelen. Om spillet har kvaliteter som tekniske, gameplay etc er ikke hva tråden legger opp til, tråden legger opp til spill man synes er dårlig, dvs egene meninger. Og når det kommer til egene meninger finnes der ingen objektivitet og alt blir forskjellig.

 

Hadde tenkt å gi meg med det forrige innlegget, men ...

Haha! Du sier ikke at spillet er dårlig, men at du synes det er dårlig? Da sier du jo at det er dårlig! Kunne gått med på det hadde du sagt at du ikke likte spillet, eller hatet det, eller hva som helst, men hvis du sier at et spill er dårlig, uansett om det står et "jeg synes", så blir det i omtrent alle sammenhenger forstått som at du påstår at spillet er dårlig, og at andre bør være enig. (Det er nok ikke det du mener, men når du uttaler deg med slike objektive begrep så er det slik du forstås, at du mener at du har rett og at andre bør mene det samme som deg. Hadde du brukt subjektive begrep som "liker" hadde det vært en annen sak)

 

Det virker faktisk som om dette er en gjennomgående tendens i denne tråden. Forstår ikke folk at det er forskjell på å si "dette spillet (synes jeg) er dårlig" og "dette spillet liker jeg ikke"? Folk maser om at trådstarter har ment at tråden skal gå på det rent subjektive, men slik jeg ser det er ordet som er brukt i emnetittelen "dårligste" ikke "største skuffelse", "spillet jeg liker minst" o.l. Men hvis det skal forstås som et eksempel på sistnevnte type navn, så må trådstarter vennligst stå fram og sette meg på plass, og helst endre emnetittelen.

 

Og for å stoppe deg med en gang Bear ( ; ), at det står "dårligste konsollspillet du har prøvd betyr ikke automatisk at det er det rent subjektve tråden styrer seg inn på. Det betyr faktisk ingenting, og kunne vært utelatt. Hvorfor? Fordi en har da ikke premisser til å mene noe som helst om et spill en ikke har prøvd, og derfor blir denne spesifiseringen unødvendig.

Lenke til kommentar

jakoozie, følg din egen signatur. Det samme gjelder dere alle som holder denne diskusjonen gående.

"Arguing on the internet is just like competing in the special olympics. Even if you win, you're still retarded"

 

Det har ingen verdens ting med emnet å gjøre, dere fyller bare opptråden med masse piss som er sykt irriterende å lese.

Lenke til kommentar
Men fint da jakoozie, vennligst post link til fasiten slik at andre her vet hva de skal svare og ikke svare ettersom dette da er en objektiv tråd og ikke tålererer subjektive meninger.

 

Flott at vi er enige! :)

Noen link trenger du ikke, fasiten står to innlegg opp ;)

 

@ Neptjune:

Haha :D Godt poeng, det der! Men siden det allerede har blitt etablert at jeg er en retard så holder jeg meg ikke for god til å vinne diskusjoner på nettet :thumbup:

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Men fint da jakoozie, vennligst post link til fasiten slik at andre her vet hva de skal svare og ikke svare ettersom dette da er en objektiv tråd og ikke tålererer subjektive meninger.

 

Flott at vi er enige! :)

Noen link trenger du ikke, fasiten står to innlegg opp ;)

 

@ Neptjune:

Haha :D Godt poeng, det der! Men siden det allerede har blitt etablert at jeg er en retard så holder jeg meg ikke for god til å vinne diskusjoner på nettet :thumbup:

 

Nice comeback:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...