Gå til innhold

Diskusjon rundt om det er riktig eller ikke å slå


Anbefalte innlegg

Det synes jeg er tull. Slår noen meg slår jeg tilbake, da får de ta konsekvensene.

8265133[/snapback]

Samme her. Det har ingenting å si hvem som slår meg, jeg slår ikke tilbake uansett.

8266771[/snapback]

Fancy selvmotsigelse.

8267186[/snapback]

Jeg ser ingen motsigelse. Vi er enig i at det er ingen forskjell hvem som slår, forskjellen er at han alltid slår tilbake og jeg aldri gjør det. I prinsipp er vi enig, i praksis ikke likefullt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gjorde noe ikke så fint med en jente da jeg gikk i 7 klasse. Hu var (ER) ganske dum i huet, og kritiserer folk med ufine ord. Hu kom rett bort til meg, og mæka 2 snøballer i venstre øyet mitt. Jeg tok og smalt huet hennes i murveggen... Fikk litt kjeft, men sa det var ganske lett for meg å bli blind, har opperert øynene etc. Angrer litt, men jeg gjorde det ikke hardt heller, hu tåler retten og sletten ikke noe! Men jeg slår ellers ikke jenter!

EDIT: Jeg ELSKER jenter :D

Endret av Kimelimm
Lenke til kommentar

alså grunnen til at gutter ikke kan slå jenter er pga gutter er det sterke kjønn og derfor må tåle mer (ja jeg vet at mange blir dritt forbanna nå)

men hvorfor skal det bare være likestilling på ting som kommer jenter til gode

viss jeg går med en t-skjorte der det står boy power gutter tenger gay og så og si alle jenter med god tid skal da diskutere med meg om liketiling

jeg syns at fysiske krav skal være likt får gutter og jenter og at jenter også skal bli tvingt inn i hæren imo

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Man slår ikke jenter, fordi de er svakere enn gutter.

 

Man kan forsvare seg, men ikke slå dem.

8268676[/snapback]

 

Er alle gutter like sterke? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Er vel et fåtall av gutter som er svakere enn jenter på samme alder + -

8268711[/snapback]

 

Det er ikke det som er poenget. Hvis man ikke skal slå jenter fordi de er svakere, så kan man av samme grunn ikke slå gutter som er svakere.

Lenke til kommentar

du bare sån info men ei jente skulle dynke meg en gang jeg klarte og slippe una med og denge ho så sa jeg godt forsøk og hjalp ho opp uten og gjøre noe spess men poenge er det at ho er sterkere en mange av guttene i min klasse (ho er lit manbisk vel og merke)fatisk og slippe unna ho kan samenlignes med tre gutter som jager deg i snøen som er drittforbanna på deg

Lenke til kommentar
Er vel et fåtall av gutter som er svakere enn jenter på samme alder + -

8268711[/snapback]

 

Det er ikke det som er poenget. Hvis man ikke skal slå jenter fordi de er svakere, så kan man av samme grunn ikke slå gutter som er svakere.

8268740[/snapback]

 

 

Men hvordan kan man vite om fyren du slår ned er sterkere/svakere enn deg?

Man vet allerede at jenter generelt er svakere enn gutter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Men hvordan kan man vite om fyren du slår ned er sterkere/svakere enn deg?

Man vet allerede at jenter generelt er svakere enn gutter.

8268753[/snapback]

 

Konklusjonen er derfor at man aldri skal slå noen :)

Lenke til kommentar
Men hvordan kan man vite om fyren du slår ned er sterkere/svakere enn deg?

Man vet allerede at jenter generelt er svakere enn gutter.

8268753[/snapback]

 

Konklusjonen er derfor at man aldri skal slå noen :)

8268783[/snapback]

 

 

Det har du nok helt rett i. Men det var ikke helt topic. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Men hvordan kan man vite om fyren du slår ned er sterkere/svakere enn deg?

Man vet allerede at jenter generelt er svakere enn gutter.

8268753[/snapback]

Konklusjonen er derfor at man aldri skal slå noen :)

8268783[/snapback]

Det har du nok helt rett i. Men det var ikke helt topic. :)

8268791[/snapback]

 

Jo :)

Lenke til kommentar
Jenter slår ikke gutter, fordi det er stygt å slå.

8268888[/snapback]

 

Så du forteller meg at hvis en jente hadde stått og kjfta deg opp i tryne og virkelig treffi spikeren på hue, i tillegg stått å dytta/slått deg. Hadde du ikke gjort noe? Det skjønner jeg, men kan du helt ærlig si at hvis en gutt hadde gjort det samme mot deg hadde du bare stått der å glana?

Endret av LindaChanett
Lenke til kommentar

Eg har aldri slått nokon med knyttneve i ansiktet, håpar eg slepp det og. Skulle ein situasjon oppstå vil eg ikkje slå ei jente, med mindre det er ein så ekstrem situasjon at anna ikkje er råd. Då er det betre å halde ho fast eller noko sånt. Blir eg overfalt av ei kraftig dame kan det så absolutt være eit alternativ, men i utgangspunktet slår eg aldri, jenter inkludert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...