Gå til innhold

Diskusjon rundt om det er riktig eller ikke å slå


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Jenter slår ikke gutter, fordi det er stygt å slå.

8268888[/snapback]

 

Så du forteller meg at hvis en jente hadde stått og kjfta deg opp i tryne og virkelig treffi spikeren på hue, i tillegg stått å dytta/slått deg. Hadde du ikke gjort noe? Det skjønner jeg men kan du helt ærlig si at hvis en gutt hadde gjort det samme mot deg hadde du bare stått der å glana.

8268928[/snapback]

 

Jeg hadde tatt henne i nakken og helt rolig tvingt henne ned på kne. Så hadde jeg gitt henne et lite skubb slik at hun lå flat på bakken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slå jenter? Selvfølgelig ikke. Det har selvfølgelig fristet nå og da, men det er for meg helt utelukket. Er generelt ikke spesielt agressiv av meg, så det blir ikke aktuelt å slå (for å skade, altså, ikke tulleslåing) i andre tilfeller enn absolutt nødvendig selvforsvar.

 

Jeg skjønner ikke poenget med å slå til en representant av det kjønnet som har bragt så mye glede i livet. For min del, iallefall.

 

Jenter :love:

Lenke til kommentar

Hvis jeg hadde havnet i en heftig diskusjon med ei jente, hvorpå hun hadde begynt å dytte/skuffe på meg, hadde jeg gjort det samme tilbake. Og hadde hun (mot formodning) slått til meg på kjeften, hadde jeg nok slått tilbake.

Dog ikke med full kraft, bare nok til at hun hadde trukket seg tilbake, og forstått at selv om hun er jente, må hun forholde seg til at det å slå andre ofte straffer seg.

Lenke til kommentar

Hahahaha. Likestilling skal da være likestilling? Selvsagt slår man ikke jenter, men for meg er det ikke vanlig å slå i det hele tatt. Dessuten, hadde du blitt angrepet av ei jente som er godt trent i kickboxing eller annen kampsport så hadde du ikke levd i mange sekunder. Da blir det anderledes. Det går ann å slå jenter, men slåing generelt er jo fy-fy.

 

Se på Jackass filmen (tror det er den første) og si at jenter er svake...

Endret av Griffar
Lenke til kommentar

Ville aldri slått en jente. Et eksempel på det er at en kjærring grisebanka meg, mens jeg lot henne gjør det.

 

Dog i beruset tilstand, men tar heller imot bank eller snakker meg ut av det. Enn å slå en jente(noe jeg hittil aldri har gjort, og det skal jeg heller aldri gjøre).

Endret av Rhoads
Lenke til kommentar

Har vel egentlig noe med sperrer, tankegang og mental stabilitet å gjøre også.

 

Jeg føler det slik at det er nærmest en norm i samfunnet som går ut på at man ikke skal slå jenter, noe jeg er mer enn enig i.

 

Det er forsåvidt heller ikke riktig å slå en gutt, men det hender jo at skjer.

 

Vold generelt er no skit, og burde aldri skje. Selv om man er sterkere enn en jente, eller svakere, så burde ikke dette ha noe å si.

 

Man skal ikke slå uansett kjønn eller andre grunner, men det har seg jo slik at når det kommer til gutter. Så har man en god del mindre sperrer for å slå tilbake, f.eks.

 

Føler at fysisk styrke spiller en liten rolle i det hele.

Endret av Rhoads
Lenke til kommentar
Så du forteller meg at hvis en jente hadde stått og kjfta deg opp i tryne og virkelig treffi spikeren på hue, i tillegg stått å dytta/slått deg. Hadde du ikke gjort noe? Det skjønner jeg, men kan du helt ærlig si at hvis en gutt hadde gjort det samme mot deg hadde du bare stått der å glana?

8268928[/snapback]

 

Sannsynligvis hadde jeg ikke gjort så fryktelig mye uansett kjønn, siden jeg er såpass liten som jeg er.

 

Men om jeg var sur nok hadde jeg vel lappet til begge.

Lenke til kommentar
Så du forteller meg at hvis en jente hadde stått og kjfta deg opp i tryne og virkelig treffi spikeren på hue, i tillegg stått å dytta/slått deg. Hadde du ikke gjort noe? Det skjønner jeg, men kan du helt ærlig si at hvis en gutt hadde gjort det samme mot deg hadde du bare stått der å glana?

8268928[/snapback]

 

Sannsynligvis hadde jeg ikke gjort så fryktelig mye uansett kjønn, siden jeg er såpass liten som jeg er.

 

Men om jeg var sur nok hadde jeg vel lappet til begge.

8269649[/snapback]

Hakke så mye å si om du er liten eller stor, så lenge du slår først. Og følger opp med noen slag til. Man må rett og slett bare være "tøff" nok.

Lenke til kommentar
Hakke så mye å si om du er liten eller stor, så lenge du slår først. Og følger opp med noen slag til. Man må rett og slett bare være "tøff" nok.

8269912[/snapback]

Eller man kan la være å slå, eventuelt. Den dagen jeg slår noen er det fordi jeg ikke ser noen annen utvei fra juling.

 

 

Hu slår, jeg tar a i toern.

8269948[/snapback]

Hu hei, mange seriøse svar her i dag.
Lenke til kommentar
Hakke så mye å si om du er liten eller stor, så lenge du slår først. Og følger opp med noen slag til. Man må rett og slett bare være "tøff" nok.

8269912[/snapback]

Eller man kan la være å slå, eventuelt. Den dagen jeg slår noen er det fordi jeg ikke ser noen annen utvei fra juling.

8270006[/snapback]

Er det ingen annen utvei enn å slå fra seg så for all del, slå først.

 

Blir som da en voksen kar mellom 40 og 50 absolutt måtte bråke med en kompis av meg som blir fort sint i fylla.

 

Han voksne karen dytta til kompisen min, så dytta han tilbake. kompisen min fikk seg en på trynet. Da fløy jeg over veien og måkte til han voksne karen, han gikk jo rett i bakken da. Endte med at han gikk i bakken flere ganger, så kom kompisen hans å dro han unna. Så kom snuten, så stakk vi.

 

Så må du slå, slå først.

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg hadde tatt henne i nakken

8268942[/snapback]

I like where this is going.

og helt rolig tvingt henne ned på kne.

8268942[/snapback]

Oh yeah

Så hadde jeg gitt henne et lite skubb slik at hun lå flat på bakken.

8268942[/snapback]

Wtf?

8269388[/snapback]

 

Må si den gav meg dagens lille latter!

Lenke til kommentar
Jeg hadde tatt henne i nakken

8268942[/snapback]

I like where this is going.

og helt rolig tvingt henne ned på kne.

8268942[/snapback]

Oh yeah

Så hadde jeg gitt henne et lite skubb slik at hun lå flat på bakken.

8268942[/snapback]

Wtf?

8269388[/snapback]

 

Ja jeg syns det åpnet bra jeg og, men slutten var litt lackluster :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...