Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
afterall skrev (7 minutter siden):

Generation Kill er helt fantastisk. 

Er det? 

Fikk et tips nylig. Får sjekke den ut i kveld da. :)

Avsluttet nettopp Bosch. Antar sesong 6 var avslutningen. Fin avslutning på en meget bra serie.  Så denne mer eller mindre i ett jafs, så ble litt lei på slutten. Den toppet seg vel på sesong 4 om jeg husker riktig.

Men vel verdt å få med seg om man liker politiserier og krim.

Lenke til kommentar

Harlad Zwart er meh, og det plottet der høres ikke ut som noe han faktisk kan lage noe bra ut av. 

Med tanke på hvor ymse de norske Netflix-produksjonene har vært så langt, så er jeg langt fra noe spent på det. Ragnarock var uroginalt og bar preg av mye problemer i regien som ødela alt. Hjem til Jul var på sitt beste greit, men det sier jeg kanskje mest på grunn av jeg synes Ida Elise Broch er søt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Maury skrev (På 8.9.2020 den 7.00):

Harlad Zwart er meh, og det plottet der høres ikke ut som noe han faktisk kan lage noe bra ut av. 

Med tanke på hvor ymse de norske Netflix-produksjonene har vært så langt, [klipp]

Enig i det med plottet, men hvorfor skal alt norskprodusert for Netflix/HBO være goofy,Beforeigners etc.? Jeg vet jo svaret (krever ikke så mye budsjett), men kan man ikke prøve på noe annet en gang iblant hvertfall?

Elling 1 var vel en film som ikke krevde allverdens budsjett(?) Hvor ikke f.eks prøve en miniserie i den gata (altså noe som bare har godt manus)?

Også til dette med Raised by Wolves... er det noe HBO N. kan vurderer for oss spandinavians *sic*

Endret av maanemann
Lenke til kommentar
1 hour ago, jae-ols said:

Da håper jeg den innfrir. Blir rart med fransk, men det går vel bra. 

 Personlig er jeg ofte litt skeptisk når det er et språk hvor jeg er avhengig av undertekster. Men har gjennom årene nytt mange spanske, portugisiske, italienske, tyske og andre språk i serier og filmer.

Du blir såpass sugd inn i det som foregår at språket kommer helt til side.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...