Sjørøver Skrevet fredag kl 06:57 Skrevet fredag kl 06:57 Sjalottløk skrev (10 timer siden): Tok meg et abn på HBO her for noen måneder siden. Jeg ble overrasket over at jeg måtte gå 3 klikk ned for å komme til hva jeg så på sist. Alt jeg bladde igjennom på veien var stort sett ubrukelige forslag. Litt som Youtube nesten. Det var også rekalme for andre show på HBO før videoen jeg valgte begynte å spille. Totalt uakseptabelt når jeg betaler for et nivå uten reklame. Er det bare jeg som reagerer på slikt? Jeg er bare glad jeg slipper å være avhengig av disse tjenestene. Det er jo ikke merkelig at de sliter, synes jeg. De kunne hatt en egen funksjon der jeg kunne se trailere til programmer de tror jeg vil like. HBO er blitt helt tragisk dårlig etter fusjoneringen. Har det vært færre gode serier i år enn i fjor, eller er det bare meg? Merker det er få ting som interesserer meg. Redd for at jeg blir litt som farfar, han var også lite interessert i det meste som var nytt. Mente også at jeg ville bli lik på et tidspunkt.... 1 1
Gouldfan Skrevet fredag kl 12:50 Skrevet fredag kl 12:50 Jeg har sett litt av Invasion som jeg tror er en Alien invasjons sci-fi film på jorden. Med Sam Neill som er en skuespiller jeg har stor respekt for og en egen god stil og bra på det han gjør. Så jeg synest det jeg har sett så langt er bra, men frykter at den ikke avsluttes godt eller er eller blir kansellert midt i... Den går på Apple TV btw.
Wheeljack Skrevet fredag kl 13:13 Skrevet fredag kl 13:13 Kjente at jeg begynte å glede meg litt ekstra til Pluribus nå etter den siste traileren.
Nimrad Skrevet fredag kl 13:36 Skrevet fredag kl 13:36 Wheeljack skrev (19 minutter siden): Kjente at jeg begynte å glede meg litt ekstra til Pluribus nå etter den siste traileren. Det er kanskje en av få serier jeg kommer til å gidde å følge fra uke til uke.
Sjalottløk Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden On 10/10/2025 at 8:57 AM, Sjørøver said: Det er jo ikke merkelig at de sliter, synes jeg. De kunne hatt en egen funksjon der jeg kunne se trailere til programmer de tror jeg vil like. HBO er blitt helt tragisk dårlig etter fusjoneringen. Har det vært færre gode serier i år enn i fjor, eller er det bare meg? Merker det er få ting som interesserer meg. Redd for at jeg blir litt som farfar, han var også lite interessert i det meste som var nytt. Mente også at jeg ville bli lik på et tidspunkt.... Eneste gode i år er vel Dexter? Den er derimot ikke noe skikkelig bra synes jeg 1
Malvado Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Sjalottløk skrev (8 timer siden): Eneste gode i år er vel Dexter? Den er derimot ikke noe skikkelig bra synes jeg Er litt lei av at han prater med "spøkelset til faren sin" hele tiden, men også litt kult at det har skjedd noen endringer om du legger merke til det... Spørsmålet mitt er om han er den klassiske "Dexter" eller om han nå får en annen glede av måten han gjør ting på som en slags ny "Dexter"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå