Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sett ferdig Love, death and robot.

 

Ikke så imponert, jeg missliker anthology konseptet.

Det funker greit på de som er rene komiske episoder eller sære.

Derfor yoghurt episoden er best.

Men jeg greier bare ikke intressere meg for karakterer eller et univers når det blir så grunt som en 10-20 minutters episode.

Noen episoder er kule nok bare pga den fantastiske CGIen.

 

 

Og i den siste episoden med russerne satt jeg egentlige bare å tenkte, dette hadde hver uendelig mye kulere om det var en 2 timer lang krigsfilm. I stede for 15 minutter med monster dreping.

 

Andre episoder kunne hvert kule om man fikk vite mer.

En mini serie sstti Lucky 13 universet ville være kult osv.

Lenke til kommentar

Noe kanon å se på TV om dagen da? :D 

 

Tenkte ikke særlig over den når jeg bladde forbi den på HBO, men ser at flere i tråden snakker bra om "What We Do In The Shadows", så kanskje jeg skal vurdere den i kveld.

 

Her går det ellers i Heimebane og Billions (som endelig er i gang igjen), men det blir jo bare en episode per uke. 

 

Begynte på Deadwood, men kom meg ikke forbi første episode. Kanskje jeg skal prøve å se om jeg kommer meg over kneika. :) 

Lenke til kommentar

Jeg har brukt mer på kaffe idag enn det koster deg for en måned med netflix, så tipper du overlever det. After Life er en mørk dramakomedie. Forøvrig, Deadwood er noe av det feteste laget for tv, kanskje litt dryg start, men ikke gi deg enda.

 

Ditt kaffebudsjett kan vel ikke rasjonalisere mitt strømmetjenestebudsjett? :p 

 

På et tidspunkt hadde jeg 3-4 strømmetjenester + Spotify. Har derfor forsøkt å kutte litt ned. HBO er fast inventar, men Netflix har jeg typisk i perioder når noe bra dukker opp. Mulig jeg får punge ut nå da. :) 

 

Jeg er innstilt på å gi Deadwood en sjanse. Sopranos som er en av mine favoritter tok også lang tid å komme inn i for min del. Jeg ble dessverre litt demotivert når jeg oppdaget at Deadwood er subbet kun på norsk på HBO. :( 

Lenke til kommentar

Klarte ikke vente, så har også sett After Life, alle seks.. episodene på rekke og rad  (lovlig på Netflix)

Artig å se skuespillerne jeg har sett i "8 out of 10 cats does countdown"

 

Betalte hovedsaklig for Netflix så jeg fikk sett "Space Between Us" for 3. gang, eller kanskje 4..

Skal se den flere ganger..

Endret av Dubious
Lenke til kommentar

Betalte hovedsaklig for Netflix så jeg fikk sett "Space Between Us" for 3. gang, eller kanskje 4..

Skal se den flere ganger..

 

Har unngått å se den, da jeg har trodd den er en typisk tenåringsfilm - og de er slitsomme. Barnefilmer er ok. Rart det der.

 

Plottet er jo veldig kult.

 

Kanskje prøve meg på den... får ha puta klar  :D

Lenke til kommentar

Nå har det vært mye mehh på Streaming.

 

Så 12Mann på Viasat.

 

Sett litt Love death robots.. meeh

 

Kona liker ikke anime og jeg er ikke så glad i det om det ikke fenger.

Det må slå Akira og ghost in the shell.

 

Og det er det ikke mange som gjør.

 

Prøvde litt Burnout men det var Spansk tror jeg.

 

 

Litt stas med utenlandske men kona takler bare engelsk.

 

Var stas at OA kom...

 

 

Nå må vi skaffe HBO Streamer for game of thrones.

Lenke til kommentar

Kona liker ikke anime og jeg er ikke så glad i det om det ikke fenger.

Det må slå Akira og ghost in the shell.

 

Blir vanskelig for en serie å konkurrere med produksjonsverdiene til to av de beste japanske animasjonsfilmene noensinne.

 

Du kan teste Cowboy Bebop, som regnes som en av de beste seriene. Den har en appell langt utover den vanlige otaku-fanskaren.

Lenke til kommentar

Blir vanskelig for en serie å konkurrere med produksjonsverdiene til to av de beste japanske animasjonsfilmene noensinne.

 

Du kan teste Cowboy Bebop, som regnes som en av de beste seriene. Den har en appell langt utover den vanlige otaku-fanskaren.

Har en av cowboy, liker den også.

 

Samt Blade of the immortal var bra.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...