Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

 

Om de var litt snillere mot den nerden som hadde for mye krefter

 

Jeg syntes kanskje de spilte litt for lenge på den strengen, særlig siden 

 

barna åpenbart bare hermet etter "faren", og han ikke en gang var skikket til å ta vare på en gullfisk. Alt hadde vært annerledes om barnevernet hadde blitt involvert, tenker jeg vi sier!

 

Og ja, strengen var en pun. En intended pun.

Endret av Shruggie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan anbefale soundtrack på the Umbrella Academy.

 

Finnes på Spotify

 

Hører Barracuda-Heart nå i stereo 2.1 via LAN til Sony og Yamaha/Xtz.

 

Og hørte nettopp Tiffany-I think we're alone now. Den spilte de på MTV når jeg var ung.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Gleder meg til å se hvordan Central Park 5-miniserien When They See Us til Netflix blir. En utrolig sterk historie med tanke på hva de unge guttene måtte gå igjennom. En solid cast med Vera Farmiga, Michael K. Williams, og Felicity Huffman.

 

Litt rart at de slipper serien siste dagen produksjoner kan bli nominert for Emmys 2019, altså 31. mai. Miniserien vil ikke kunne bli nominert for Emmy's 2020. Dette er jo sånn serie som visst gjort bra, vil kunne racke opp mange nominasjoner og kanskje priser som sånn American Crime Story-sesongene, eller The Night Of.

 

Gusty move for Netflix som bruker så jævla mye penger på å pushe både filmer og TV-serier mot de store prisutdelingene. 

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Trodde Luke Perry skulle bli frisk , samme skjedde med Johannes Brost : boom , så var han død :(

 

Har sett på 90210 i forrige mnd , sesongen hvor Dylan kommer tilbake fra Europa og Mount Everest , Dylan havner på kjøret , og

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Jeg har ikke begynt å se meg opp på sesong 2 enda men er det samme episode som fikk omtale i Dagbladet her om dagen?

 

Ja, det er det. En ting er at det er fiksjon og at ting ikke trenger å være realistisk, jeg synes bare det trenger å være mer troverdig. Manuset i hovedsak, så er det vel også en regi på dette som ikke drar det sammen til.. noenting troverdig. Forrige episode var også veldig skuffende. Får håpe det tar seg opp mot det høye nivået igjen i neste episode.

Lenke til kommentar

Fikk endelig begynt å se The Expanse - Season 3 på Amazon Prime - det er bra saker!! Masse deilig space og romskip  :D  Er en stund siden jeg så sesong 2, men var raskt tilbake i "form". Blir bare bedre og bedre  :)  Bra bilde og lyd.

 

Serien er helt fantastisk, blant mine all time favoritt serier. Måtte se ses. 1 og 2 igjen før jeg så ses. 3 :) Gleder meg som bare det til ses. 4 senere i år.

Lenke til kommentar

Ser på "Van Helsing" og det er bare enda en zombie lignende serie å irritere seg over

Flust av feil og diverse tull, alt for å hale ut serien/episodene mest mulig

Van Helsing er guilty pleasure for min del. Egentlig ikke spesielt bra, men har sin sjarm. Mye på grunn av "The Swede" Heyerdahl.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...