Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

True-crime dokuserien Making A Murderer kommer i dag (rundt 9-tida antar jeg) på Netflix.

Sett de to første og synes serien er litt mer saktegående enn The Jinx, men den har åpenbart en litt mer komplisert historie å fortelle enn den om Robert Durst. Forhåpentligvis vil ikke serien være så overflødig, siden 10 episoder på en snau time kan ende opp med å bli ganske overflødig hvis det ikke gjøres riktig. 

Skrevet

Ferdig med episode 5 av Deutschland allerede... Dette gikk litt for fortfort med tanke på at det er over en uke til jeg får lov til å se siste episode, og det enda ikke er snakket om en oppfølger eller sesong 2.

Skrevet (endret)

Ferdig med episode 5 av Deutschland allerede... Dette gikk litt for fortfort med tanke på at det er over en uke til jeg får lov til å se siste episode, og det enda ikke er snakket om en oppfølger eller sesong 2.

Kjenner meg igjen. Så alle åtte på mandag.. Angrer ikke et sekund, dog.. :p

Edit: Ep. 8 blir tilgjengelig på søndag, sammen med ep. 7, btw. :) 

Endret av Haakon*
Skrevet

Hehe.

Litt uvirkelig at dette er en vinter vi både får Sherlock og Luther, når både Idris Elba, Martin Freeman og Benedict Cumberbatch er såpass store navn blitt. Ihvertfall Elba og Cumberbatch. 

• Liker 1
Skrevet

Det der er en fantastisk bart.

Hadde en julefilm kveld med kona. Martin Freeman i en artig rolle.

Hehe, Love Actually? Vi så også den i heimen nylig

Skrevet (endret)

True-crime dokuserien Making A Murderer kommer i dag (rundt 9-tida antar jeg) på Netflix.

Sett de to første og synes serien er litt mer saktegående enn The Jinx, men den har åpenbart en litt mer komplisert historie å fortelle enn den om Robert Durst. Forhåpentligvis vil ikke serien være så overflødig, siden 10 episoder på en snau time kan ende opp med å bli ganske overflødig hvis det ikke gjøres riktig. 

Synes foreløpig denne er mye mer interessant og spennende en The Jinx. Blei egentlig helt hekta og så de 5 første episodene i strekk, nå gleder jeg meg bare til å se resten for dette er så bisart og spiller på hele følelsesregisteret. Hadde man ikke visst at det er en sann historie så ville man aldri trodd det. 

Endret av bas
Skrevet

Jeg synes de tre første var litt "trege" før man kom helt inn i historien, jeg ble helt hekta under episode 4. Våknet litt tidlig i dag og har sett fem på rad. Klarer ikke stoppe. Synes den er veldig bra! 

Skrevet

Ny The Big Fat Quiz of the Year lørdag kveld. Rob Brydon, Richard Ayoade og David Mitchell er blant annet med i år.

Så kommer Big Fat Quiz of Everything 5. januar med returnerende deltagere som Ayoade, Mitchell, Noel Fielding, Jonathan Ross, Jack Whitehall. Så vil Chelsea Peretti fra Brooklyn Nine-Nine bli med på laget til Ross. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...