Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det er noen som er lei av søpla Marvel åpenbart produserer på samlebånd, så er det faktisk noen gode serier der ute også. Detectorists er en utrolig fin og ektefølt BBC-komedie, med og av Mackenzie Crook, og Nathan for You er det morsomste på TV siden Hans Olav Lahlum falt av stolen midt i en NRK-debatt. Det nærmer seg finale for begge to, så nå er tiden for å plukke dem opp. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sliter med å finne en komiserie som jeg kan se på, serier jeg liker godt er Solsidan, Arrested Development og The Office. Liker ikke hysteriske og "duste" komedier. Prøvd å se på Modern Family, Big Bang Theory og Community men like de ikke. Ser innimellom litt på Parks and Recreation, men syntes ikke så er så morsomt, det er rett og slett for dumt og urealistisk. Noen som har noen forslag?

Lenke til kommentar

Sliter med å finne en komiserie som jeg kan se på, serier jeg liker godt er Solsidan, Arrested Development og The Office. Liker ikke hysteriske og "duste" komedier. Prøvd å se på Modern Family, Big Bang Theory og Community men like de ikke. Ser innimellom litt på Parks and Recreation, men syntes ikke så er så morsomt, det er rett og slett for dumt og urealistisk. Noen som har noen forslag?

 

Catastrophe,You're The Worst og Please Like Me. 

Lenke til kommentar

Sliter med å finne en komiserie som jeg kan se på, serier jeg liker godt er Solsidan, Arrested Development og The Office. Liker ikke hysteriske og "duste" komedier. Prøvd å se på Modern Family, Big Bang Theory og Community men like de ikke. Ser innimellom litt på Parks and Recreation, men syntes ikke så er så morsomt, det er rett og slett for dumt og urealistisk. Noen som har noen forslag?

 

Curb your Enthusiasm. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...