Dragen Skrevet 11. april 2017 Rapporter Del Skrevet 11. april 2017 Moderatormelding Prat om The Americans splittet ut i egen tråd. Tilbakemeldinger på moderering tas på PM. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. april 2017 Rapporter Del Skrevet 11. april 2017 Sitter og koser meg med The man in the high castle sesong 2. Måten de ser for seg hvordan nazi riket hadde blitt hvis de vant fascinerer meg. Sliter litt med å se de store røde trådene, men underholdes, noe som er målet. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 11. april 2017 Rapporter Del Skrevet 11. april 2017 Den har nesten ingenting fra boken, ikke sant? Så hva handler historien om? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. april 2017 Rapporter Del Skrevet 11. april 2017 Skal si jeg undervurderte noen par castinger i American Gods (1. mai på Amazon Prime Video her i Norge). Orlando Jones som Mr. Nancy, og Pablo Schreiber som Mad Sweeny var mye bedre enn jeg så for meg. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 11. april 2017 Rapporter Del Skrevet 11. april 2017 Gi oss litt mere enn det! Hvor mye har du sett? Inntrykk? Er veldig forsiktig optimist. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. april 2017 Rapporter Del Skrevet 11. april 2017 Kan gi et bedre inntrykk nærmere premieren. Men jeg likte det godt, kanskje noe sløvt for noen, men gud simpelt å se en slu Ian McShane sammen med en barsk Ricky Little hver uke møte på nye rare folk er fantastisk TV. Så langt etter 2 av 4 episoder jeg har så har alle de forskjellige karakterene fra boka hatt fenomenale introduksjoner. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 12. april 2017 Rapporter Del Skrevet 12. april 2017 Høres veldig lovende ut og jeg gleder meg til serien. Leser boka om igjen nå, så spenningen øker bare ift serien. Synd den går på Amazon, men ryker vel på en prøveperiode eller noe. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. april 2017 Rapporter Del Skrevet 12. april 2017 (endret) Herregud. Virkeligheten er litt for nær Veep enn det burde være når det kommer til det Hvite Hus om dagen.. Endret 12. april 2017 av Maury 1 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 12. april 2017 Rapporter Del Skrevet 12. april 2017 Big Little Lies var veldig bra. Ja, den var serverdig. Ser nå at HBO Nordic skal vise sesong tre av Twin Peaks. Bra! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. april 2017 Rapporter Del Skrevet 12. april 2017 (endret) The Handmaid's Tale også, som forresten har en kjempebra pilot. https://www.youtube.com/watch?v=PJTonrzXTJs&t=4s Endret 12. april 2017 av Maury Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 12. april 2017 Rapporter Del Skrevet 12. april 2017 Anbefaler The Expanse. Som med The 100 er dette en serie som er undervurdert. Svært spennende og så hele sesong 1 sammenhengende i flere timer. Jeg er rimelig kresen på serier og forventet det skulle være noe jalladritt men ble faktisk meget positivt overrasket. Handlingen er veldig bra og gode skuespillere. 2 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. april 2017 Rapporter Del Skrevet 12. april 2017 Det bifaller jeg. Lenke til kommentar
blured Skrevet 12. april 2017 Rapporter Del Skrevet 12. april 2017 Enig. Aldri pleid å se på Sci-fi, men The Expanse er en av mine favorittserier for tiden. 1 Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 13. april 2017 Rapporter Del Skrevet 13. april 2017 Big Little Lies var veldig bra. Ja, den var serverdig. Ser nå at HBO Nordic skal vise sesong tre av Twin Peaks. Bra! Det gleder jeg meg til. Det blir sikkert veldig bra. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 13. april 2017 Rapporter Del Skrevet 13. april 2017 Jeg har sett ferdig en del serier, eller det som finnes av det, etter at jeg fikk blurayspiller med Netflix.. Det som jeg har digget rått er... Breaking Bad Better Call Saul Stranger Things The OA Killings Kona og jeg digger også Aquarius med Xfiles David... som handler om Charles Manson... Har vært litt innom Expanse også... Kona likte the 100, men det var ikke i min smak... Ingen av oss likte Marvels Jessica Jones Black Sails likte vi heller ikke, vel jeg synes det så litt kult ut, men master and commander er bedre... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. april 2017 Rapporter Del Skrevet 13. april 2017 Jeg vet ikke hvor mange episoder dere så av Black Sails men jeg synes dere bør gi det en sjanse. For min del løsnet det i episode 4. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 13. april 2017 Rapporter Del Skrevet 13. april 2017 Black Sails er enormt bra i sesong 3 og 4. Gi det en sjanse! Lenke til kommentar
ObscureScience Skrevet 13. april 2017 Rapporter Del Skrevet 13. april 2017 Er det noen som viser komiserien Maron i Norge? Må kunne streames, har ikke kabel tv. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 15. april 2017 Rapporter Del Skrevet 15. april 2017 13 reasons why. Trodde ikke det var noe jeg kom til å like, men fuck...good shit. Vet ikke om noen serier kan være "viktige" å se, men om det er noe sånt så er denne definitivt det. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. april 2017 Rapporter Del Skrevet 16. april 2017 Enig, den har noen problemer, men budskapet og hva den forteller er slående og tøft. De håndterte noe veldig vanskelig veldig bra i den serien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå