Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så 13 Reasons Why siste dagene i påska. Veldig bra serie! Veldig rar følelse underveis, følte jeg måtte se neste episode med en gang, men samtidig klarte jeg ikke å gjøre det. 

Er som alle serier fra VGS/High School, man kjenner seg igjen i veldig mye som skjer og i enkelte av karakterene. Men når det er et slikt tema blir det noe helt annet.

Ser dog at det har fått noe kritikk for hvordan de fremstiller det med selvmord, mens andre hyller det. Men det er vel slik det alltid vil være med slike serier.

Lenke til kommentar

Så 13 Reasons Why siste dagene i påska. Veldig bra serie! Veldig rar følelse underveis, følte jeg måtte se neste episode med en gang, men samtidig klarte jeg ikke å gjøre det. 

Er som alle serier fra VGS/High School, man kjenner seg igjen i veldig mye som skjer og i enkelte av karakterene. Men når det er et slikt tema blir det noe helt annet.

Ser dog at det har fått noe kritikk for hvordan de fremstiller det med selvmord, mens andre hyller det. Men det er vel slik det alltid vil være med slike serier.

Den var så utrolig kjedelig, snakk om sirup. Hektet av etter en episode, det skjedde jo ingen ting. Dårligste til nå. Nei det er Americanos. 

Lenke til kommentar

Siden jae-ols synes den er dårlig, fikk jeg lyst til å se den.

Hva har du imot meg pottifar? Har jeg gjort deg noe? Liker du ikke det jeg skriver? du er ikke bedre en andre,  tross arrogansen. Jeg har vel like mye peiling på film som deg. Og den serien er bare helt rævva, du får bare bli pottsur. 

Endret av jae-ols
Lenke til kommentar

 

Siden jae-ols synes den er dårlig, fikk jeg lyst til å se den.

Hva har du imot meg pottifar? Har jeg gjort deg noe? Liker du ikke det jeg skriver? du er ikke bedre en andre,  tross arrogansen. Jeg har vel like mye peiling på film som deg. Og den serien er bare helt rævva, du får bare bli pottsur.

 

Det er bare det at du har en tendens til å ikke like serier jeg liker, og da er sjansen stor for at jeg liker nettopp den serien.
Lenke til kommentar

 

 

Siden jae-ols synes den er dårlig, fikk jeg lyst til å se den.

Hva har du imot meg pottifar? Har jeg gjort deg noe? Liker du ikke det jeg skriver? du er ikke bedre en andre,  tross arrogansen. Jeg har vel like mye peiling på film som deg. Og den serien er bare helt rævva, du får bare bli pottsur.

 

Det er bare det at du har en tendens til å ikke like serier jeg liker, og da er sjansen stor for at jeg liker nettopp den serien.

 

Jeg liker Mad Men, Prison Break, House of Cards, The Crown, Happy Valley osv. osv. Mye bra her. Men jeg likte ikke 13 reasons, desverre. Fikk aldri taket på den. The Fall er en bra serie og The Killing. Og ikke å forglemme LOST,Sopranos, The Wire. 

Endret av jae-ols
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...