MartinF Skrevet 6. april 2017 Rapporter Del Skrevet 6. april 2017 Prison Break er tilbake!! Dessverre så ble jeg litt skuffa. Alt for enkle løsninger på mye av det som skjedde fra start av her. Men det er Prison Break. Jeg kommer selvfølgelig til å følge med videre. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. april 2017 Rapporter Del Skrevet 6. april 2017 Hvor går det egentlig? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 6. april 2017 Rapporter Del Skrevet 6. april 2017 Big Little Lies var veldig bra. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 6. april 2017 Rapporter Del Skrevet 6. april 2017 Prison Break er tilbake!! Dessverre så ble jeg litt skuffa. Alt for enkle løsninger på mye av det som skjedde fra start av her. Men det er Prison Break. Jeg kommer selvfølgelig til å følge med videre. Hvor går det egentlig? Prison break går på Viasat 4 torsdager kl 22:00. Helt utrolig at den går over dammen 4. april og vi ser den her i Norge allerede 6 april på viasat 4 Jeg likte denne første episoden jeg Tror det har noe med at siden canal digital har alle episodene ute for oss som har canal digtial gjorde at jeg så hele greia på strak arm, ferdig for 1 uke siden. Og det beste var at jeg nå endelig fikk sett de 2 episoden som ALDRI ble vist på tv, der Michael dør. Fram til jeg så hele greia fortløpende på strak arm syntes jeg sessong 2-4 var ikke akkurat det helt store, men jeg likte det mye bedre nå, så sikkert derfor jeg lar meg rive med denne første episoden hehe Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. april 2017 Rapporter Del Skrevet 6. april 2017 Ops ops spoileralert. Hvor får man se disse to episodene du snakker om? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. april 2017 Rapporter Del Skrevet 6. april 2017 Kan dere starte en #prisonbreak tråd please? Jiiizh 2 Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 6. april 2017 Rapporter Del Skrevet 6. april 2017 (endret) Ops ops spoileralert. Hvor får man se disse to episodene du snakker om? Prison Break? 1 episode kom ut 4 april over dammen og gikk i dag 6 april kl: 22:00 helt utrolig vanligcis er det jo 1 - 2 uker før det kommer hit edit du tenker på de 2 siste episodene av sessong 4? I så fall er det bare å bruke twe funksonen på canal digital gå på fox pluss å finne frem prison break alle 4 sessonger ligger der inkludert de 2 som aldri ble vist på tv, bare som bonus for de som kjøpte samlingen Endret 6. april 2017 av Goodall Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. april 2017 Rapporter Del Skrevet 6. april 2017 Ops ops spoileralert. Hvor får man se disse to episodene du snakker om? Tipper han snakker om Prison Break: The Final Break, som var en tv-film på to deler som avslutning på serien. Kan dere starte en #prisonbreak tråd please? Jiiizh Videre Prison Break-diskusjon tar vi her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1724246 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 10. april 2017 Rapporter Del Skrevet 10. april 2017 Ga "Billions" seg på SE03E07? Lenke til kommentar
0laf Skrevet 10. april 2017 Rapporter Del Skrevet 10. april 2017 (endret) Ga "Billions" seg på SE03E07? Hvem vet, sesong 2 er jo ikke ferdig enda, som skal ha 12 episoder totalt. http://thetvdb.com/?tab=season&seriesid=279536&seasonid=676870&lid=7 Endret 10. april 2017 av adeneo Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 10. april 2017 Rapporter Del Skrevet 10. april 2017 (endret) Den er ikke sluppet på norsk HBO enda... edit: E08 altså... Endret 10. april 2017 av Dufen Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. april 2017 Rapporter Del Skrevet 10. april 2017 Da er det vel noe treghet i systemet. Skulle gå en episode i natt. Lenke til kommentar
0laf Skrevet 10. april 2017 Rapporter Del Skrevet 10. april 2017 (endret) Er sluppet på HBO Nordic hos meg (jeg er riktignok i Sverige, og får derfor opp den svenske siden)? Endret 10. april 2017 av adeneo Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 10. april 2017 Rapporter Del Skrevet 10. april 2017 Tror det har blitt diskutert før, men hvorfor i alle dager kan ikke HBO Nordic ha engelske tekster? Har dette noe med rettigheter å gjøre eller er det bare latskap fra HBOs side? Enkelte av oversettelsene er jo helt hinsides. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 10. april 2017 Rapporter Del Skrevet 10. april 2017 Episoden var på app på tlf, men ikke på data. Før nå 1000. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 10. april 2017 Rapporter Del Skrevet 10. april 2017 Tror det har blitt diskutert før, men hvorfor i alle dager kan ikke HBO Nordic ha engelske tekster? Har dette noe med rettigheter å gjøre eller er det bare latskap fra HBOs side? Enkelte av oversettelsene er jo helt hinsides. This is what happens when you fight a stranger in the alps. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 10. april 2017 Rapporter Del Skrevet 10. april 2017 Enkelte av oversettelsene er jo helt hinsides. Blir ikke bedre av at andre språk blir tekstet over til engelsk, som blandes inn med den norske teksten. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. april 2017 Rapporter Del Skrevet 10. april 2017 Eller når man laster ned filmer på itunes og den norske tekstingen er ulik den norske dialogen.... Typisk barnefilmer. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. april 2017 Rapporter Del Skrevet 11. april 2017 Apple Tree Yard, påskekrim på TV2. Heller mer som erotisk kjærlighetsdrama. Dette var utrolig dårlige greier. Mye "påskekrim" ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå