Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor er alle så opptatte av at snusen skal være så helvetes sterk? En god snus skal ha en nøytral smak man ikke blir lei av, god konsistens, ikke for bløt eller tørr. Det er hvertfall det viktigste hos meg

Man må jo være kul da, snuser man moca er man ikke kul. Å snuse skruf sterk er like kult som å drikke 96

Lenke til kommentar
Hvorfor er alle så opptatte av at snusen skal være så helvetes sterk? En god snus skal ha en nøytral smak man ikke blir lei av, god konsistens, ikke for bløt eller tørr. Det er hvertfall det viktigste hos meg

Man må jo være kul da, snuser man moca er man ikke kul. Å snuse skruf sterk er like kult som å drikke 96

Er så fjortis at man hele tiden må ha det sterkeste..

Enig at man er kjerring hvis man snuser mocca men går jeg etter smak så velger jeg aldri skruf uansett.

Lenke til kommentar
Hvorfor er alle så opptatte av at snusen skal være så helvetes sterk? En god snus skal ha en nøytral smak man ikke blir lei av, god konsistens, ikke for bløt eller tørr. Det er hvertfall det viktigste hos meg

Man må jo være kul da, snuser man moca er man ikke kul. Å snuse skruf sterk er like kult som å drikke 96

Er så fjortis at man hele tiden må ha det sterkeste..

Enig at man er kjerring hvis man snuser mocca men går jeg etter smak så velger jeg aldri skruf uansett.

 

Smak og behag. Snuser ikke for tiden, men det må da gå ann å snuse en snus med god smak og ikke så alt for høyt nikotin innhold uten å bli sett på som homofil vell ?

 

Ærligtalt !

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Er det sant at man får diabetes av å snuse?

 

En ny svensk undersøkelse tyder på at risikoen for å utvikle såkalt type 2 diabetes (sukkersyke) er høyere ved bruk av snus enn ved røyking.

 

Type 2 diabetes er rimelig uvanlig blant unge (selv om det blir stadig mer vanlig) og kan enkelt unngås ved trening og riktig kosthold. Jeg har testet meg for det to ganger og legen sa at det var "umulig" for meg å få det, med tanke på at jeg er slank, trener og ikke heller i meg sukker.

Lenke til kommentar
Er det sant at man får diabetes av å snuse?

 

En ny svensk undersøkelse tyder på at risikoen for å utvikle såkalt type 2 diabetes (sukkersyke) er høyere ved bruk av snus enn ved røyking.

 

Type 2 diabetes er rimelig uvanlig blant unge (selv om det blir stadig mer vanlig) og kan enkelt unngås ved trening og riktig kosthold. Jeg har testet meg for det to ganger og legen sa at det var "umulig" for meg å få det, med tanke på at jeg er slank, trener og ikke heller i meg sukker.

Og du snuser?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Og du snuser?

 

Ja, men ikke så mye lenger. Når jeg testet meg snuste jeg en boks løs daglig. Da drakk jeg også brus og spiste snop i ny og ne. Nå drikker jeg aldri brus og en sjokolade i ny og ne er det jeg unner meg. Snus fungerer som en erstatter for alt usunt for min del - utenom pils, selvsagt.

 

Husk at type 2 er et resultat av veldig usunt kosthold eventuelt kombinert med dårlige gener. Har du nære familiemedlemmer med sykdommen, bør du passe på. Det samme hvis kosten din inneholder mye sukker, men da ber du om bråk - mener jeg. Heller snus enn sukker, for å si det sånn.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Stemmer det. Om den er sterk betyr det at det er enten tilsatt mer nikotin og/eller saltlignende stoffer.

Salt gjør at porene i leppa åpner seg mer, og at da nikotinen lettere kommer seg inn i blodet ditt.

Drep meg om jeg tar feil.

 

Sterkere smak.. Har ikke merka store forskjellene. Skruf sterk river kanskje litt mer i halsen når du svelger saften.

Lenke til kommentar
Er det sånn at man kjenner det mer hvis snusen er sterkere? Og "smaker" den mer også?

 

Har funnet ut at snus er digg. Tar bare et par ganger i uka for å kjenne det skikkelig hver gang.

Et lite tips, ikke begynn å snus.

Sant nok er det godt og alt det der, men det har sine ulemper og.

hvertfall ikke begynn hvis du syns det er kult!

Endret av Mortings
Lenke til kommentar
Er det sånn at man kjenner det mer hvis snusen er sterkere? Og "smaker" den mer også?

 

Har funnet ut at snus er digg. Tar bare et par ganger i uka for å kjenne det skikkelig hver gang.

Et lite tips, ikke begynn å snus.

Sant nok er det godt og alt det der, men det har sine ulemper og.

hvertfall ikke begynn hvis du syns det er kult!

Helt enig med Mortings. Jeg brukte ganske lang tid på å begynne. Det startet med at jeg tok noen snus av mamma (haha ja, av alle ting). I starten var det selvfølgelig nysgjerrighet, men etter en veldig kort stund så fant jeg ut at det var utrolig deilig og godt.

 

Når jeg ser tilbake på det nå så ville jeg vel ikke startet å snuse. Selvfølgelig så er det godt og deilig, men jeg har kommet til den konklusjonen at de ikke veier opp for utgiftene, tannkjøttet og de tennene som til slutt vil bli ganske gule. Holder på å kutte ned på snusingen as we speak, selv om jeg tror at det å slutte kommer til å gå fryktelig dårlig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...