Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Husker du for ca 2 år siden da generalboksene var i plast? :love: Klarte å finne en sånn på verkstedet for ikke så lenge siden.

Åja, husker jeg sparte på 10 sånne, men har mista dem gradvis :(

 

Ja den var sikkert herlig å putte under leppa..

Nei, putta boksen under forhuden vettu.

 

 

Snusen var bedre når den var i plastboks ja, nå er den jo full av voks som det brukes på innsiden av boksene. I tillegg var de mer hardføre før, mens nå skal det jo ikke mer til enn å sette seg med snusen i en trang bukselomme før den er flat.

Derfor man ikke har snusboksen i baklomma, eller så kjøper man en sånn stålboks.

Lenke til kommentar
Gah, etter å ha snust i ett år, kan jeg ærlig talt si at jeg ikke kjenner noe som helst etter den første snusen om morningen. Ganske kjipt. Føler ikke det er nikotin som gjør at jeg er "avhengig". Tror jeg rett og slett er blitt avhengig av å ha noe under leppa. En tyggis kan gjøre så og si det samme som en snus, for min del.

 

 

Snusen var bedre når den var i plastboks ja, nå er den jo full av voks som det brukes på innsiden av boksene. I tillegg var de mer hardføre før, mens nå skal det jo ikke mer til enn å sette seg med snusen i en trang bukselomme før den er flat.

Indeed nevergood, kjenner den om mårran men resten av dagen er det bare for å ha noe under leppa. En tyggis smaker jo ikke det samme som snus? Blir ikke det samme da :p

 

Ja, slutta med general jeg når plastboksen kom. Gikk over til skruf. Den der voksen inni, er ikke den til å holde snusen fersk?

Lenke til kommentar
Kompis av meg på hyttetur hadde snusboksen i baklomma mens vi var ute med zodiak'en på ganske svære bølger. Etter en del AU AU AU fra kompisen min var lomma hans helt full av snus og en totalt ødelagt boks, ikke veldig digg akkurat :p

Samme skjer på moped i regnet.

 

Hvorfor kjører du moped når det regenr uansett?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...