Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Off nå har jeg bestemt meg for å slutte å snuse.. Ikke fordi jeg vil, men har iløpet av det siste halvåret lagt merke til at tannkjøttet har trukket seg langt tilbake, spesielt over ene hjørnetannen der jeg pleier ha snus.. Etter morgensnusen nå så merka/så jeg at der prisen hadde vært, er det et bra avtrykk i gommen oppe... altså i kjøttet over tennene =/

 

Noen andre som har merket noe slikt? Kanskje det er fordi jeg snuser ganske mye..

Uansett er dette fryktelig kjipt, for jeg vil egentlig ikke slutte.. Kasta skruf løs'n med en gang nå, men klarer ikke gi slipp på tranbær porsjonen.. Dette kommer til å bli utrolig vanskelig.

 

Vurderer å begynne å røyke istedenfor, det er jo kjent at det er vanskeligere å slutte med snus enn med røyk uansett så. Skal selvfølgelig prøve å kutte ut røykinga fort som F, da jeg vet hvor skadelig det er..

 

Om noen har fine tips til hvordan jeg skal klare dette setter jeg stor pris på det..

 

=/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Annbefaler deg ikke å begynne å røyke. Sluttet selv før sommeren med snus, men begynte å røyke. Jeg sluttet å røyke, men begynte å snuse igjen pga lysten på nikotin. Mener at det er bedre å snuse enn å røyke. Hvis du skal slutte så slutt med alt som har med nikotin å gjøre og ikke begynn med røyk.

Lenke til kommentar

Jeg vet at det er det lureste ja, men er egentlig utrolig lite motivert til å slutte med snus! Har prøvd flere ganger før uten hell i det hele tatt. Sitter med porsjonssnus under leppa i skrivende stund, så det sier vel litt.

 

Jeg har ikke viljestyrke til å klare dette her (vet veldig godt hvordan det står til med egen viljestyrke) og trenger hjelp.. Har testa røyk for gøy noen ganger, og vet at det gir en fin liten nikotinrus. Så tror jeg har funnet redningen min fra snusen. Får bare håpe at jeg greier det samme med røyken senere =s

Lenke til kommentar

Hei! Har snust en stund nå, går mest i Skruff og Skruff Stärk. Men jeg kjøpte i dag løs snus, noe som ikke gikk så heøt bra. Uansett hva jeg prøver, uansett hvor hard snusen er når jeg putter den under leppa, så går den i oppløsning. Hvordan baker man snus på best mulig måte? Er det normalt at den går i oppløsning når den er oppe i leppa, eller skal den ha en fast form?

Lenke til kommentar
Hei! Har snust en stund nå, går mest i Skruff og Skruff Stärk. Men jeg kjøpte i dag løs snus, noe som ikke gikk så heøt bra. Uansett hva jeg prøver, uansett hvor hard snusen er når jeg putter den under leppa, så går den i oppløsning. Hvordan baker man snus på best mulig måte? Er det normalt at den går i oppløsning når den er oppe i leppa, eller skal den ha en fast form?

Du må rett og slett bare prøve deg frem. Kjøp Röda Lacket løs, den er veldig lett å bake og blir sett på som en nybegynner-snus pga bakeferdighetene. Den skal ha en fast form, ja. Skal jo ikke gå i oppløsning og falle ut.

Lenke til kommentar
Snus fra posesnus er umulig å bake, har prøvd (general sin).

Hadde en strut med ti bokser med posjon stående som jeg ikke fikk brukt til noe, klippet opp posene så jeg fikk en grei haug. Men nei :shrug:

 

Var en smule desperat da.

 

 

 

Whooot? :O Det går jo flott ant...

Lenke til kommentar
Hvordan baker man snus på best mulig måte?

 

Jeg pakker kule! :) Funker bra det, bare pass på så det ikke er noen skader eller lignende når du tar den oppi!

Da holder den ifra 1-2 timer ;) For meg ihvertfall!

 

baker ikke, varer 24 timer+ (rekorden min er 48)

Det kan umulig vært digg.

 

Æsj.

Må jo vært smakløs etter 4 timer. pluss at du siste og drakk. fysja meg.

 

Er glad i pose snus :love: ikke noe søl.

Gøteborg fan , men idag! kjøpte jeg general white.

de hadde ikke sterk:(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...