Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Svarte. Nå har vi fått forbud mot bruk av snus, tyggegummi og mobil på jobb. Må vel begynne med general mini eller mocca i arbeidstiden. :thumbdown:

 

Hvordan type jobb?

 

Var deilig å få sanket skruf til over nyåret i dag :) Blir så glad når jeg ser inn i minikjøleskapet mitt.

Butikkjobb, Rema. har ikke lov å bruke i butikken lenger så må gå over til mini eller Oliver Twist.

Skal bytte jobb så snart jeg får svar på søknadene eller innkallelse til militæret.

Lenke til kommentar

Jeg jobber på McDonald's, og der er det ikke lov med snus heller. På kjøkkenet på grunn av mattilsynet har jeg fått høre, og det er jo selvsagt. Mister man snusen i en burger uten å merke det så blir det storoppslag :p Men så igjen er det dette forbudet som får meg til å passe på at snusen ikke synes og at den alltid ligger på plass. Ligger den så langt ned at den synes når jeg smiler dytter jeg den opp.

 

Når jeg står i kassa er det vel McDonald's Norge som bestemmer at det ikke er lov, grunnen jeg kan tenke meg er det samme som på kjøkken + at noen kan miste matlyst hvis noen har en kjempetydelig snus når man snakker. Fremdeles, det er forbudet som gjør snusen min usynlig.

 

Det ble litt mye, kom nettopp fra jobb :p

Lenke til kommentar

Kom hjem igår fra Sverige med et tårn Skruff stärk portion. Men, har et problem med å oppbevare snusen, kan ikke ha et i kjøleskapet... mamma trenger ikke å vite at jeg snuser.

 

Men, spørsmålet er hva sjer med snusen når denn går ut på dato, gjør det noe serlig når det er portion, siden man skal ikke bake den uansett.

Lenke til kommentar

General Sterk White Norwegian Edition:

 

Da jeg hørte at denne kom bare matte jeg ha den. En venn av meg kjøpte den og jeg fikk også litt av broren min. Sitter med en nå og jeg drar og kjøper den i morgen eller i kveld. Den anbefales.

 

(Har ikke funnet noe bilde, men hvis du kommer over ett så kan du godt si ifra så får jeg den inn her.)

 

Boks:

Fin boks med kult, stort ”askebeger” på toppen og fargene var sort, rødt, hvitt og sølv. Særlig stilig var den røde ”sterk” skriften. Boksen hadde vært fetere uten sølvdesignet til whiteboksene.

7.5/10

 

Lukt:

Snusen har den gode lukten av General. Tobakk med en liten touch av sitron.

10/10

 

Smak:

Smaken var som en vanlig General, men også smaken fra General White. Selv om smaken ikke er det du merker best så var denne meget tilfredsstillende.

9/10

Effekt:

Effekten er god. Som en Skruf Orginal omtrent. Hvis du har snust lenge tviler jeg på at du kommer til å kjenne den, men den tilfredsstiller sikkert nikotinsuget.

Jeg har ikke snust lengre enn i ca. et år, så jeg merket den og den var god og avslappende.

8.5/10

 

Totalt:

Boksen er fin og lukta og smaken scorer høyt. Effekten er god, så totalt så er dette en snus som må prøves. :)

 

9/10

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...