Jump to content

Tmz

Medlemmer
  • Content Count

    3564
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

298 :)

About Tmz

  • Birthday 04/16/1989

Profile Information

  • Kjønn
    Mann

Recent Profile Visitors

14611 profile views
  1. Utnytting av ansatte.. Arbeidsgivere i butikk har så mange søkere og ta av at mange av dem systematisk utnytter sine ansatte og finner bare nye hvis noen er vrange. Hadde holdt meg unna.
  2. Jeg synes chromecast er knotete og buggy. Selv bruker jeg Spotify connect på receiver over WiFi. Personlig synes jeg ikke tapet over BT er så veldig problematisk. Det gir fortsatt bedre lydkvalitet enn f. eks dab etter min mening.
  3. Verksted har nå sendt saken til inkasso. Jeg har kontaktet inkassoselskap og er i dialog med dem men litt usikker på hva jeg skal gjøre videre. Skal holde dere oppdatert. Edit: Da fikk jeg svar fra inkassoselskap at de har sendt inn forliksklage.
  4. Ser ikke helt hva som er urimelig med dette. Du jobber inn timer som du a spaserer, enkelt og greit. Jeg kunne aldri ha tenkt meg å jobbe 12 timers dager, men for utenlandske som reiser hit for å jobbe er det en fordel å kunne reise hjem uten å ta ut ferie.
  5. Gult så definitivt best ut. Grå var litt kjedelig. Ihvertfall med den innredningen på bildet.
  6. Hadde personen stryket med kunne kunne man muligens blitt dømt til medvirkning eller uaktsomt drap. Men det er ganske idiotisk å innta et ukjent stoff fra en ukjent person som kan være hva som helst. Men da tenker jeg hvis man f.eks hadde lagt igjen en pose med fentanyl. Eller at stoffet var lagt igjen med vilje og med hensikt å lure de han var hos.
  7. Hva svarte de på at du ikke vil betale?
  8. Har en xtz 10" og bor i blokk. Fungerer helt fint og naboene klager ikke. Er relativt bra lydisolert hos meg da i tillegg til at leiligheten er bygget slik at stua ikke ligger vegg i vegg mot naboen. Pleier å skru av subben hvis jeg har fest/fors. Får litt ekstra dybde i lyden, men om det er verdt pengene er jo en annen sak..
  9. Jeg har verken undertegnet eller avtalt noen reprasjon. Jeg regner med at verksted gikk utifra at forsikringsselskapet skulle betale og derfor bare reparerte uten å snakke med meg. Finner ingen annen logisk forklaring.
  10. Jeg også synes dette hørtes veldig spesielt ut. Trodde de heller melket mer ut av forsikringsselskaper enn andre kunder..
  11. Hva er spesielt med det? Jeg har ikke planer om å bruke bilen så er likegyldig for meg hvor lenge de hadde bilen.
  12. En uke fra jeg leverte den ja.. Leverte den på kvelden og dumpet nøklene i sånn leveringsboks. Det hadde blitt noe kluss med timen min. De ringte meg derfor dagen etterpå å lurte på hvorfor bilen min var der. Da sa jeg at jeg hadde bestilt takst osv. Og de sa at de hadde stor pågang og derfor ikke tid med en gang.. Sa at det ikke var noe problem og at de kunne ta det når de fikk tid. Tenkte derfor ikke noe over at de hadde bilen en stund.
  13. De hadde vel bilen en uke, men tenkte ikke noe over det da jeg snakket med dem per telefon sa dem at de hadde mye å gjøre og derfor ikke hadde tid med en gang. Det var vel kanskje her misforståelsen skjedde. Men jeg mener jo at de uansett burde snakket med meg før dem foretok en reprasjon. Hvorfor i all verden skulle jeg ellers tatt en takst liksom? Jeg føler et lite dilemma her, jeg har jo tross alt fått reparert bilen min, til tross for at jeg egt hadde gitt faen i den bulken når det kostet såpass mye å reparere. Dem skulle komme med et nytt forslag imorgen så får høre hva dem sier. Jeg er ikke interessert i å betale i nærheten av 30k ihvertfall til tross for at avdelingssjef mente dette var en "god pris" pga forsikringsselskapet rabatt.
  14. Stemmer. Samt at det ikke har vært noen som helst form for kommunikasjon utover bestilling av taksteringen.
  15. Hei, i forbindelse med en forsikringssak ble jeg bedt om å ta en taksering av skade på bil. Avtalte dette over telefon, samt at jeg fikk en bekreftelse på sms der det tydelig står at timebestilling gjelder taksering og ikke reprasjon. Det har ikke vært noe kommunikasjon utover timebestilling og skaden blir ikke dekket av forsikringen. Jeg har pratet med verksted nå i ettertid og de ville komme til en løsning alle ble fornøyd med. De foreslo nedbetaling og evt en prisreduksjon for reparasjonen. Jeg er litt usikker på hva jeg tenker om dette da det er mye penger for meg og at jeg i utgangspunktet ikke ville utbedre denne skaden når det kun var kosmetisk uansett. Hva ville dere gjort i dette tilfelle?
×
×
  • Create New...